-Hai iubito! Nu mai plange ,nu vreau sa te vad ca plangi niciodata , nu conteaza motivul, mi se rupe sufletul ! Te rog ! ...Hai cu mine! spuse oftand, iar apoi m-a imbratisat.
-U-unde mergem? intreb eu, balbaindu-ma din cauza suspinelor.
-La mine acasa!
-De ce?
-Pentru a mai petrece timp impreuna.
-Ok! spun eu schitand un zambet pe fata.
--------
Dupa ce am ajuns la el acasa, am ramas uimita. Era imensa!
-Iti place? Ma intreaba, uitandu-se la fata mea, care acum era uimita.
-Da! E uimitor de mare!
-Vino sa imi vezi camera!
L-am urmat pe scari, pana cand am ajuns in fata unei usi imensa pe care scria "Harry! Don't open!". Am intrat si am ramas uimita cand am vazut un dita mai patul, si un birou, langa care se afla o biblioteca.
- Ai citit toate astea ? spun , referindu-ma la multimea de catri din biblioteca .
- Unele , cand nu am ce face . Dar asta e preferata mea, spune intreptandu-se catre unul din rafturile de sus scotand o carte pe care scria "Danger of Love" .
- Nu pot ca cred , iubesc cartea asta , i-am spus cu gura cascata luandu-i cartea din mana incepand sa o rasfoiesc .
Am stat si am vorbit despre diferite chestii.Am aflat ca a avut o sora care a murit cand el avea 13 ani . Parintii lui au avut un acident acum ceva timp, cand el avea doar 16 ani , din care a scapat doar mama lui , dar din pacate a murit un an mai tarziu , bolnava de cancer. Dupa care el a fost trimis la internat fiind inca minor , acolo, am inteles ca un a stat mai mult de 2 luni jumatate , pentru ca o foarte buna prietena de a mamei lui l-a infiat si a avut grija de el si inca ar fi avut daca Harry nu pleca cu "gasca" lui.Inca nu pot sa inteleg de unde a avut Harry atatia bani pntru o casa ca asta , pentru o masina ca asta , pentru tot ... Nu l-am auzit niciodata sa spuna ceva de o slujba , si in orice caz , ce slujba ar fi trebuit sa aiba sa primeasca un asemenea salariu sa iti permita toate astea . Acum ce , e traficant de droguri ? imi spuse mintea mea sarcastica.
Dupa ce am mai stat si am mai vorbit despre vietile noastre am decis sa ne uitam la un film , care normal ca a durat mai bine de jumatate de ora sa alegem unul , pana cand am picat amandoi de acord cu "Tres metros sobre el cielo". Dupa terminarea filmului am mancat inghetata cu jeleuri , bezele si frisca , care mai mult era pe noi si pe canapea , dar ce conta ? .Era liniste pana cand am inceput sa vorbesc.
-Harry?
-Hmm?
-Trebuie sa merg acasa... spun eu trista.
-Dar... Nu vrei sa stai cu mine? ma intreaba afisandu-si fata de catelus.
-Normal ca vreau sa stau.
-Deci ramane stabilit! Vei dormii aici!
-Ce?!?
-Doar in seara asta! Te loooog! spuse cu o voce de bebelus.
-Pff... Ok!
M-a imbratisat starans si apoi mi-am pus capul pe umarul lui.
-Daca ai de gand sa adormi, hai in pat! mormaii el.
-Ok! Dar, Harry, nu am cu ce sa dorm!
-Stiam ca o sa spui asta!
-Ce?!?
CITEȘTI
Tough Love. ( Harry Styles - F.F.)
FanfictionIsabelle, o fata de 17 ani care decide sa paraseasca viata cu tatal ei intr-un avion privat ,pentru a merge sa locuiasca alaturi de mama ei in Londra. Alege ca John , majordomul ei de 21 de ani , sa o insoteasca in "aventura " ce urmeaza sa o aiba...