Ugledam pistolj u njegom zadnjem delu pantalona krajickom oka te ga u sekundi uzmem i ustanem sa poda upirajuci pistolj u njega.
Ja:"Pa?? Sta cemo dalje?"
Gledam ga ne bi ne bi li krenuo nesto da kaze ili pokusa.
Ja:"Pa?Ko te poslao?"
Idalje cuti.Zasto su ljudi tako glupi brate?
Ja:"Vidi...ako mi ne kazes,mogu da te strpam u zatvor jer si napao policajca,mene, a mogu jednostavno da te ubijem i kazem da je bila samoodbrana.Draze mi je ovo drugo,ne volim kad mi ljudi upadaju u kucu nenajavljeno,takva sam."- nasmesim se sarkasticno i cekam da progovori.
Xx:"Mala ne znas ni u sta si se upustila time sto si ga pustila u svoj zivot,i da,ja sam svakako mrtav,nisam uspeo da obavim zadatak,iako me ne ubijes ti,on ce."
Ja:"Ja za tebe nisam mala i koga sam ja to pustila u zivot izvini?"- samo me je pogledao nekako cudno i odmah mi je sinulo.Dejvid..."U sta se uvalio ovog puta?"
Xx:" Saznaj to od njega,nece te lagati ako se 'volite'.Pa mala sta radimo sad?"
Ja:"Bez mala, i ides na ispitivanje u stanicu."- stanem iza njega uperenim pistoljem iza njegovih ledja,stavim mu lisice i nateram ga da hoda sve do mog auta.
[.........]
Stizemo u stanicu,objasnim sta je bilo te ga oni brzo privedu na ispitivanje. Krenem ka izlazu ali ugledam dejvida unakazenog lica i brzo mu prilazim.
Ja:"Sta se desilo??"
D:"Nista,mala tuca..."
Ja:"Mala?? Brate cela faca ti ne unakazena."
D:"Klarisa ne psuj.I nije nista ozbiljno,okej sam,dosao sam da dam izjavu."
Ja:"Ja cu preuzetslucaj.sedi negde tu.'
[......]
Ja:"Ko su ti ljudi sto su te napali?"
D:"Ma neki tipovi, poslao ih neki s cijom sam devojkom bio.Ne brini."
Klimam glavom ali ne verujem u to.Otkad je usao nije me ni jednom pogledao u oci.
Uskoro izlazimo iz stanice a nakon nekoliko mminuta ulazimo u kucu.
M:"Sta se desiloo?"
Ja:"Kaze mala tuca ali..."
D:"Koji vam je djavo,dobro sam i onako je kako sam rekao."
M:"Dobro dobro, nek ti Klarisa ocisti rane i stavi neke hladne obloge.I Klarisa zar nisi trebala da odes??"
Ja:"Iskrsao je tvoj brat.....pricacu ti kasnije."- kazem joj tiho i odvedem Dejvida u sobu a potom zatvorim vrata i uzmem prvu pomoc."
Ja:"Hoces neki lek protiv bolova ili ces posle?"
D:"Ljubavi...ti si moj lek..."- govori i iste sekunde me povlaci ka sebi pocinje da me ljubi...
Odvajam se od njega i stanem gledajuci ga u oci.
Ja:"Vidi Dejvide,necemo ovako.Znas da ne volim laganje.Pricaj ko su bili ti ljudi i u sta si se upetljao."
D:"Klarisa ne drami,sve je okej,sve ce se uskoro zavrsiti.Samo budi uz mene."
Ja:"Dejvide ja sam policajka,bavim se kriminalstvom,a ti jedno krijes od mene. Uvodimo novo pravilo -Ako hoces da sve ovo ostane,ova veza izmedju nas,ispricaces mi sve o tvom zivotu plus, poceces novi zivot."
D:"Klarisa...ne mesaj mi se u zivot,rekao sam ti to sto puta.Ne mogu da se odreknem svega sto cini moj zivot.Ako ne mozes da nastavis sa mnom,razumecu ali ne ocekuj da se promenim."
Zar mu toliko malo značim?
Ja:"Odlazi..."
D:"Daj Klarisa...-"
Ja:"Samo odlazi!"
Krenuo je ka izlaznim vratima,jos jednom me pogledao s ramena i izasao napolje.Kreten idiotski!
U koga se ja zaljubljujem?! Bože ubij me.
Otisla sam gore na sprat,sela na krevet,pustila horor film,pokupila sve grickalice po kuci a potom zamracila sobu.
Koji ce mi djavo decko?
Nadam se da vam se
svidja deo i izvinjavam se sto izbacujem u jako velikom razmaku.
Pisite mi misljenja i hvala vam sto citate,znaci mi.To the next time♡
vote&comm