....-ili ce da me izudara.
Prilazi mi i poseze rukom na mene ali joj zaustavljam ruku i gledam je sa osmehom.
"Sta je mala?"-pustam joj ruku i gledam je.Slatka je tako ljuta...na neki nacin.Boze sta ja pricam.
"Slusaj me ovamo...-" - ide prema meni jos blize a ja koracam nazad dok se ne nadjem blizu zida i okrecem je uza zid dok priblizavam svoje lice njenom i gledam gladno njene usne.
"Nastavi..."Slusaj me ovamo." Sta da slusam "dusice"?"
"Da nisam tvoja i nemas prava da mw dodirujes i ovako da se ponasas prema meni.Okej? To sto je tvoja sestra ovde ne znaci da mozes dolaziti ovde kad ti se prohte i da se zajebavas sa mnom.Jel to jasno?"
"Mhm...a ti nemoj da psujes.Jel to jasno?"
"Nije.I nece,ok?Radicu i govoricu sta ja hocu."
"Jesi zavrsila?"
"Nadam se da si skontao sta si trebao..."
"Pitao sam te jesi zavrsila?!"
"Jesam!"-krece iz sobe ali cujem tu rec
"kreten..." i vracam je natrag povlaceci je za lakat."Ponovi."
"Sta to?"
"Tu poslednju rec"- ugledam joj osmeh......??
"Ti stvarno mislis da ja ne smem da ti kazem sta hocu.Mislis da sam kao tvoje kurve koje rade sve sto zelis i ne smeju da ti zamere.?"
"Jos uvek nisi rekla..."
"Ti si kreten i uvek ces biti."- prilazi uvetu i izgovara nakon cega naglo ode iz sobe a ja ostanem sa osmehom na licu,sam u sobi.
{.....}
Podne je i odlazim na dorucak.Ugledam je kako upravo zavrsava sa spremanjem dorucka.Kao i moju sestru.
"Dobro jutro."-govorim obema.
"Dobro jutro bato.Kako si spavao."- bacim pogled i osmeh na Klarisu setivsi se sinocnog desavanja pa se vratim da odgovorim.
"Nikad bolje nisam spavao."
.........
"Hej Mel ja odoh na posao vi jedite i zakljucaj vrata ako budes negde odlazila."
"Vazi drugarice."
Pre nego ode pogleda me sarkasticno na sta se iznerviram.
"Odbacicu te ja na posao ako hoces."-pitam je.
"Bolje i puzeci nego s' tobom."- odlazi.
Stvarno je to rekla?Stvarno me toliko mrzi?
{.....}
"Mel ja odlazim.Vidimo se."- govorim sestri.
"Kuda?"
"U zivot."- namignem joj.
"Pazi se i ne pravi sranja."- na to se samo osmehnem i izadjem.Sednem na motor,vozim nekih 2 minuta i pre nego ista skontam padam sa motora.
Ustajem nakon nekoliko sekundi sa puta i ugledam troje motorista kako voze oko mene.
Ugledam onog tipa,decka od one likuse iz kafica.Zar stvarno?
Gledam kako staju.
Ubrzo ugledam pistolj ispred sebe i reci.:"sledeci put gledaj s kim izlazis.Ako bude bilo sledeceg puta."
Cujem pucanj i osetim toplinu u predelu grudnog kosa i spustim pogled...
Krv je kapala a pred ocima mi se mutilo.
Oni su otisli.
Padam na put i nakon nekoliko minuta cujem policiju i hitnu pomoc...
Ali osecam da necu izdrzati.
Zatvaram i otvaram oci ne bih li uspeo ostati budan...
Vidim zensku siluetu iznad mene.
Klarisa...? Policijska uniforma...?
Trka i policijska stanica...?To je ona? Znao sam da mi je poznata...
Gledam je kako kleci pored meni i govori mi da ostanem budan...
Ne znam da li sam stvarno video njene suze ili mi se prividja...?
Vidim strah u njenim ocima.Suze...
Da li mi se cini ili se ona to brine za mene...?Da li?
Napravim slabasan osmeh...Bar je nekoga briga.Ili mi se samo cini...
Zatvaram oci.....