×Lezim u krevetu sa rukama iza glave kada cujem nekoga ispred vrata....×
Wth? Proslo je oko sat vremena otkako je Klarisa otisla da spava.Zasto je budna?
Ustajem iz kreveta i krecem ka vratima,otvaram ih i ugledam Klarisu sa zatvorenim ocima.Gledam je cudno.
Prilazi mi i grli me,ostavlja poljubac na mom vratu i naglo krene ka mom krevetu.
Otkriva pokrivac,ulazi u krevet okrecajuci se sa strane i pokriva se ostajuci u mom krevetu.Nasmejem se.Jel ona to mesecari?
Prilazim polako i cucnem pored kreveta gledajuci je.Sklanjam joj pramen sa lica i lepo je pokrijem.Dizem se nameravajuci da spavam negde na kauci jer ko zna sta bi bilo kad bi ujutru ustala i videla me pored sebe.
Dizem se ali mi ona hvata saku svojom na cega se trgnem."Lezi sa mnom.."-govori mi dok spava.Ili mozda ne spava?
Legnem iza nje ne razmisljajuci ni o cemu i okrenem se ledjima prema njenim.
Okejj ovo je cudno ali bolje nego da se ukocim na krevetu.
Nakon pola sata razmisljanja zaspim...
~~~~~~~~~~●~~~~~~~~~~●~~~~~~~~~~
/Jutro/
Budim se pored nje glavom iznad njene.Jos uvek spava.Pokusavam da izvucem ruku koja se nalazila ispod njene glave ali me ona preduhitri i probudi se.Otvara sirom oci i ugledavsi mene skoci sa kreveta.
"Zasto sam ovde?!Zasto spavas pored mene?! Jesi normalan?!....- nastavlja hiljadu pitanja nizbrdo ali ja je samo pogledam i ona prestane.
"Opet sam mesecarila..."- lupi sebe po celu na sta se ja nasmejem."Izvini."Wow gospodjica zna da kaze izvini?
"Ne mozes nista da promenis."- ustajem sa kreveta i prilazim joj dok se ne nadje u situaciju "nema bega".
"Ali bi mogla da ponovis ono od sinoc sve..."- sapnem joj.
"Brate,koji ti je? Cim ti se kaze nesto lepo postajes jos iritantniji.Zazalila sam sto sam kretenu poput tebe rekla 'izvini'. Sem toga,sta sam sinoc to pa 'radila'...?"
"Nista posebno."- nasmejem se i nastavim ovu laz o sinocnim desavanjima.
"Kreten."- odgurne me i izadje iz sobe.
-------------------------------------------------------
Ulazim u kuhinju nakon pola sata i vidim da nema nikoga.
Mel je ma poslu a Klarisa verovatno u svojoj sobi ako ima danas slobodno.
Krenem ka kupatilu da se umijem i mozda istusiram ali cujem nju kako peva.Pocnem da se smejem k'o lud.
Pokucam na vrata.
"Sta je??"- vice.
"Hoces skoro,treba i meni jedno tusiranje."
"Cekaces ne zanima me."
"Ima s 10minuta da izadjes da ne bih usao unutra."
"Mhm."- mogu da se kladim da je prevrnula ocima i nastavila da radi sta vec radi i da sve misli "kako me nervira".
Sedim u kuhinji i proslo je 15 minuta!
Mislim da je dosta.Ulazim u kupatilo i vidim je samo u nekim trenerkama i gornjem delu ali bez majice nakon cega se okrenem.
"Koji ti je danas jebote??!"
"Rekao sam ti 10 min ,proslo je 15.Ne volim kad me ljudi ignorisu,ne slusaju."
"A ja sam ti rekla da me ne zanima!"
Krene prema vratima i uhvati tako jako kvaku da sam mislio da ce otpasti ali je vratim nazad i sabijem uz vrata kupatila dok ona tako ubrzano dise.
"Pomeri se."- govori ne gledajuci me u oci.
Uzmem joj bradu prstima i nateram je da me pogleda u oci.
"Toliko se pravis da si jaka a ustvari nisi.Cak ne mozes ni u oci da me pogledas.A zelis.Zelis da si pored mene.Priznaj."
Samo sam osetio naglo odguravanje, samar na mom obrazu i jako zalupljivanje vrata.
Ccc....
#vote💜🥀