Novo jutro, novi slučaj.
Pa brate jel svima u prirodi da krše zakone? Ne razumem stvarno.
Obukla sam se i ubrzo stigla u policijsku stanicu gde me je sačekalo iznenađenje.
Dejvid je sedeo kod jednih od mojih kolega i pričao s njim nešto te sam prišla.
Ja:"O čemu se radi ovde,kolega? Kakav je slučaj?" -Pravila sam se da ga uopšte ne poznajem.
Xx: "Jutros se opet potukao ali ovog puta sa dvoje problematičnim likovima, braća su i sinovi jedne veoma imućne žene.
Ako podnesu prijavu, a sigurno hoće, tu mu je kraj Klarisa."
Ja: "Šta je s momcima?"
Xx: "U bolnici su, jedan je lakše povređen dok je drugom slomljena ruka..."
Ja: "U redu Dejane ja ću srediti, njega stavi u pritvor."
Krenula sam ali me je Dejvid uhvatio za ruku i povukao k sebi.
D: "Ne petljaj se mnogo u ovo."
Ja: "Nećeš ti da odlučuješ o tome." -otrgla sam ruku iz njegove i krenula ka bolnici i stigla tamo za nekih deset minuta.
Potrazila sam bolničku sestru, rekla joj da sam na slučaju i da sam policajac a ona me je odvela do njih dvojice.
I jeste bilo tako, jedan je lakše povređen a drugom je slomljena ruka, pretpostavljam da je stariji loše prošao.
Pokazala sam im znacku i počela da ih ispitujem prosta pitanja kao što je koji je razlog tuče.
Xx1:" Tvoj decko je u velikim dugovima curo."
Xx2:" Mi smo samo došli da upozorimo ali očigledno mu je bilo dosta pa se zdao u tuču. To je cela stvar.Ne nadaj se da ćemo povući tužbu."
Ja:"Kao prvo on mi nije dečko, kao drugo nisam ovde da bih vas sprecila da povučete tu prijavu. Samo me zanima o čemu je reč. Da mogu pomoći i njemu a u neku ruku i vama. To mi je posao."
Xx2:"Nema tu pomoći, bolje nek nađe dobrog advokata."
Ja:"A čekajte, u kakvim je dugovima? Mislite li na kocku ili?"
Xx1:" Droga malena."
Ja:"Aha,znači i vi ste tu neki povezani likovi s tom odvatnom stvari. Pitam se šta bi bilo kad bi vaša majka saznala o tome. Kladim se da bi joj reputacija bila veoma loša. Zamislite novine : "Sinovi veoma imućne,uspešne žene diluju drogom" . Obradovala bi se zar ne?"
Iako sam htela da ostane u zatvoru i dozove se pameti, nisam mogla to da uradim.
Čak ne bih smela ucenjivati ali tako stoje stvari. Nisu oni nešto prepametni da bi izašli na kraj. Izgledaju kao preplaseni zečevi.
Xx1:"Nemaš prava da to uradiš. Ucenjivanje. Možemo lako da prijavimo to da spašavaš krivca."
Ja:"U pravu ste. Mogu i ja da kažem da ste me dodirivali dok sam došla samo na ispitivanje. Znate, lako se naprave modrice i šljive. Vi znate kako hoćete."
Xx1:"Ne mozemo tek tako da ga pustimo, duzan je šefu. Ako ne vrati novac, biće ubijen."
Ja:"Koliko je dužan?"
Xx2:"117 hiljada."
I da hoću, ne mogu da vratim to.
Ja:"Ja ću to srediti."
Xx2:"Ti ćeš srediti? Pa ti ne možeš ni miša da ubiješ."
Ja:"Ne budi toliko uveren. Jel povlačite prijavu ili ne?"
Xx1:"Šta da mu kažemo?"
Ja:"Da će dobiti novac u roku od 3 nedelje, ako mu ne odgovara recite da policija zna ko je, cime se bavi i gde zivi. Biće mu dovoljno. Ima li nekoga od bližnjih?"
Xx1:"Ćerku."
Ja:"Recite mu iako pomisli da vas povredi da će i njegova ćerka biti povređena."
Pogledali su me ko da pričaju s monstrumom ali sve je to još uvek samo na rečima.
Izašla sam iz bolnice i otišla ponovo u policiju.
Pričala sam s kolegom, naredila da ga puste , dala sebi slobodan dan i krenuka kući.
I svo vreme dok sam vozila motor videla sam još jedan iza sebe.
Ko bi drugi nego on. Zaustavila sam se i cekala da mi kaže šta je u pitanju.
Zaustavio je motor ispred mene ,sišao i brzim pokretima krenuo da me poljubi ali sam izbegla.
Ja:"Šta je problem?"
Pogođen time što sam ga malopre odbila, udaljio se korak.
D:"Kako su me pustili?"
Ja:"Ne znam, odustala sam od slučaja,neko je drugi preuzeo i sredio. Nisam osoba koju tražiš."
D:"Nemoj da se lažemo Klarisa. Znam da si to bila ti."
Ja:" Okej znaš, idem sad."
Naglo me je okrenuo i počeo da ljubi.
Ruku je držao na poleđini mog vrata i držao mi glavu čvrsto,tako da mi usne ostanu na njegovim.
Imala sam želju da ga ošamarim ali nisam mogla.
D:" Nedostajale su mi te usne."
Ja:"Odjebi od mene više Dejvide...Samo me povređuješ."- rekla sam skoro plačući od besa.
D:" Opet psuješ...."
Ponovo je nasrnuo na moje usne pregrubo i držao me previše blizu sebi...Ah te đavolske usne...