5.

43 8 7
                                    

Opet nocni zivot.Pijem i pijem sve dok ne skrenem.

Prilazi mi opet ona jebena,naporna likusa.

"Cekace te jedno iznenadjenje..."- sapuce mi na uvo i odvaja se.

"Znas sta? Nosi se likuso!"

Izlazim iz kluba dok jedva stojim na nogama od pijanstva. Hh..Bas me zanima kako cu do kuce,plus vozeci motorom.Ma nek bude sta bude.Nasmejem se i sedam na motor,palim ga i krecem.

Vozim kad odjednom cujem jos jedan motor kako me prati.O covece.Opet onaj tip.Jebote jos i pistolj poneo.

Dajem gas i pokusavam da ga izbegnem,ne zelim da umrem. Jos mi se zivi,moram da prozivim svasta.

Nakon nekoliko promasaja njegovog pucanja iz pistolja i nekoliko izbegavanja,ipak uspem da se izgubim ispred njega.

Uff covece,mora da ih ima i oko moje kuce.

Jao.Imam jednu ludu ideju.
Vozim se taki oko pola sata kada konacno stizem.Kucam na vrata i ona otvara.

"Zar stvarno? Sta ces ti ovde?!"

"Klarisa ko je to?"- cujem svoju sesttu kako vice.

"Ja sam batino!"- vicem joj nakon cega ona dolazi i grli me.Ne volim to ali vidi se da me bas voli.

"Otkud ti?"- pita me.

"Pa...Mel.Duga prica ali uglavno imam problem sa nekim tipom i pokusao je da me ubije dok sam vozio i mislim da mi je kuca opkoljena pa sam dosao ovde."- stipam je za obraze bez razloga.Naravno da je zbog pica.

"Ne bi se ti zvao Dejvid da ne napravis neko sranje..."- cujem Klarisu kako mrmlja.

"Sta ces "dusice" mora i to neko."- namignem joj na sta ona skrene glavu.

"Okej ajde dosta vas dvoje.I brate idi se istusiraj jer se nenormalno osecas na alkohol."

"Kako ti kazes sekice."

Iako znam da me ta klinka Klarisa ne pusta da prespavam ovde ipak ulazim jer znam da ce je Mel nagovoriti.

{.....}

"Jesi li gotov covece?!Pola sata se tusiras!"- cujem Klarisu kako lupa i vice na vratima kupatila ali joj namerno nista ne govorim.

"Dosta je.Ulazim!Jebote ovo je moja kuca."- uf ajde da vidimo i to ulazenje.

Jos se nisam otreznio.

Ulazi unutra ,odma pokriva oci i okrece se kada vidi da sam samo u boksericama.

Prilazim joj otpozadi.

"Sta je sad? Imas hrabrosti da ulazis a za gledanje ne?"- sapucem joj na uvo sa osmehom.

Iznenada se okrece i gleda me. Mala ima petlju. Svidja mi se to.

"Sta cemo sad?"- upita sarkasticno.

"Hhh...pa nista."- nasmejem se.

Uputi mi onaj pogled "kako si bedan" i pokusava da izadje kada je povucem,zakljucavam vrata i stavljam u tus kabinu.Ulazim za njom i pustam vodu da se sliva iznad nas.

Vidim kako jedva dolazi do daha jer je voda mlaka.

"Znas...prestani da se igras sa mnom i upucujes mi te poglede."- povlacim je k sebi.

"Ma na zapoved."- upucuje mi taj unositi osmeh.

"Ne znam kako ces objasniti mojoj sestri da si zaljubljena u mene."- smejem se i nezno joj sklonim kosu s lica.

"Kretenu!"- osetim jedan samar na mom obrazu i vidim kako izlazi iz kabine a potom iz kupatila,zajedno sa svojom mokrom odecom.

Ja stvarno ne znam zasto sve ovo radim ali zabavno je. A gde je zabava tu je i zivot.

Oblacim se i na kraju izlazim iz kupatila.Bas kao sto je mlada gospodjica zelela.

"Gde je moja sestra?"- upitam je kada je vidim kako sedi na kaucu u dnevnoj sobi i gleda utakmicu zajedno sa kokicama.

Ne odgovara mi.

"Pitao sam te nesto."

"Spava."- odgobori mi kratko i jasno.

Nakon sto to cujem bacim se na isti kauc pored nje i uzmem joj kokice.

"Uf nadam se da ce moj plavi tim pobediti"- pogledam je i namignem joj.

"E nadam se da nece.Uostalom idi spavaj. I vrati mi kokice."- poseze rukom ali ih udaljavam i ona se nadje jako blizu mene.

"Bas volis kad si mi bluzu ha?"- upitam.

"Jebi se"- cujem je i vidim kako se udaljava.Povlacim je za ruku.

"Mala ne volim kad psujes preda mnom.Ne svidja mi se.Prestani ili ce biti svasta."- govorim i pustam joj ruku.

Odjednom vidim taj njen podgrubljivi osmeh.

"Jebote kako je dobra ova utakmica." Opet je opsovala. Pogledam je ozbiljno i ona mi se unese u facu koliko god je moguce,kada mi vidi izraz lica.

"Sta cemo sad?"- ispituje me.

Ova mala ne zna sta radi.

"Idem da spavam.Ne zelim da te povredim jer vidim da namerno sve to radis."

"Haha vidi onda ko mi kaze da nemam petlju."- rekla je i okrenula glavu ka ekranu sa osmehom.

Ne mogu covece.Previse je samouverena.

Stavljam svoje prste medju njenu kosu i snazno joj povucem glavu dok joj drugu ruku stavljam na nogu i stiskam je.

Prilazim usnama ka njenom vratu i ostavljam joj mali ugriz,mali beleg.

"Sledeci put pazi sta radis i govoris."- sapnem joj nakon cega odem u sobu.

Ta devojka ce da me izludi.

Nije proslo ni pet minuta i cujem kako se moja vrata od soba otvaraju i ugledam nju,svu besnu.

Ili ce da me poljubi jer ne moze bez mene ili........

Ne znam ljudi sta mi bi odjednom da napisem ovakav deo ali nadam se da ce vam se svideti😂. I recite mi da li zelite da napisem i Klarisinu perspektivu svega ovoga.

Ili da ubacujem malo vise i pricu devojaka?

"vote" tnx =)

Dosadan Mi ZivotWo Geschichten leben. Entdecke jetzt