"Kakva sam bila tata-inspektore?"- cujem njene reci upucene direktoru policije. Ocigledno je njegova cerka.
"Odlicna. A sad hapsi i vodi ih u policijsku."- cujem njegov odgovor.
Verovatno je vezbala.Koje sam ja proklete srece?!
Da me uhvati policajka koja je pocetnik.
Okrecem se ka njoj kada vidim da joj otac odlazi.
"Znas, ne bi ti bila dobra policajka."- obracam joj se da bi je iznervirao.
"Wow,to mi kaze osoba koja nije uspela ni metar da se udalji od policije."- rekla mi je tako arogantno.
Nisam mogao lepo da joj vidim lice jer je imala tu policajsku kapu ili sta vec.
Kao da me i zanima.
Krenuli smo u stanicu.
{....}
Sedim unutar policije i cekam saslusanje.
Dolazi ova od malo pre. Seda naspram mene i pocinje:
"Nije li to Dejvid Grey?"
"Pa ako ne vidis dobro idi kod ocnog."- tako me iritira ta devojka.
"Trebao bi i ti. Posto ocigledno ne vidis s kime pricas."
"Vidim. Sa pocetnicom."
"Hh.Necu da gubim vreme s tobom. Pitacu te par pitanja a nakon toga cemo videti."
"Prvo:Sta si radio na mestu gde je zabranjena voznja.Iako to svi znamo.""Covece kako su ti dosadna i glupa pitanja.Sta pitas ako znas. I ti onda zelis da budes policajac?"
"Ne zaboravi da si u policiji. Svaka tvoja rec protiv mene moze da ide protiv tebe. Tako da ne pravi se pametan i odgovori."
"Sta sam radio...? Isao sam da pokupim svoju devojku sa tog mesta."
- lupim nesto jer mi se ne zavrsava u zatvoru."Sta je vasa devojka radila tamo?"
"Nemam pojima,valjda je isla sa drugaricom."
"Dobro.Da li ste nekada ucestvovali u trkama?"
"Ne."- rekao sam joj.Naravno da jesam ali nikad nisam bio uhvacen tako da ne mogu da mi sude.
"Okej.To je o za sad. Sacekaces ispred vest o tvojem slucaju."
"I znas,stvarno ti kazem,mani se policijskog posla."
"Ne nameravam."- okrenula se i otisla na sta sam se nasmejao.
Boze gde mene snadju sve budale?
Uvek.Sedim i cekam dok ne dodje da bih sto pre izasao iz ove rupe.
Dolazi.
"Pusten si.Ali ako se opet budes "zadesio" tamo po svoju "devojku" neces biti dobro" , da ti kazem."
"Vazi,vazi.Hej. Nadam se da se vise necemo sresti. "
"Isto."
"Usput,stajling ti je katastrofa."- rekao sam iz dosade. Al ozbiljno ne zna da se oblaci.
Otisao sam bez reci.
Imao sam osecaj kao da smo se sreli vec negde ali ne znam gde i kad.
{.....}
Stizem kuci i bacam se na krevet.
Poziv.....
Opet isti broj. Jebote ko je toliko dosadan?"Sta je?!"- javljam se iz besa.
"Pa cao bato. Sto si nadrndan?"
Bila je to moja sestra. Zasto?
"Otkud tebe.Jel ti treba nesto?"- nisam bio bas blizak sa njom.
"Pa zovem da ti kazem da dolazim."
Sta? Otkud sad to? Nije dolazila jos od moje 15 godine.Sad je nasla. Bas me zanima koji je razlog njenog dolaska.
"Zasto dolazis.?"
"Au brate kakvo je to pitanje.Sto si tako hladan covece. Dolazim zbog posla posto sam prebacena tamo ali iskreno nedostajes mi pomalo. I sanjala sam te pa sam odlucila da dodjem i tebe da vidim."
"Aha. Vazi."
"Aha.Nista onda,posalji mi adresu,doci cu oko 23:00h."
"Ok."
"Cao."
Jos jedan problem u zivotu.
I sad kad dodje ima da mi drzi lekcije o mom zivotu i pocece o tome da li imam devojku.Kako su sestre naporne, ja ne verujem.
"Inace necu biti kod tebe,vec kod jedne drugarice."- stize mi poruka.
Pa hvala Bogu. Jos mi i to treba.
"Dobro."- odgovaram.
{.....}
Vece je. Cujem kucanje. Otvaram.
"Cao bato."- skace na mene i grli me.
"Mislim da je dovoljno."
"Aa nedostajo si mi.Dosla sam da se pozdravim pa idem kod drugarice.Da me ne ceka."
"Vazi. Hoces ja da te odvezem motorom?"- ne znam odakle mi to. Valjda osecam potrebu da joj pruzim bratovu brigu.
"Aaaa bilo bi super.Bata moj. Ne da on mene."- stipala mi je obraze. Nervira me.
"Ne preteruj."
"Dobro dobro."
Odlazimo.
{.....}
Stizemo na tu adresu kada sacekam da ona udje .
Vrata se otvaraju.
"Juh! Opet ti?!"
Obracam se njenoj drugarici-devojci s kojom sam imao zaplet sa motorom.
"Mel, ko je on?"- obraca se mojon sestri dok ja pucam od nerviranja i prevrcem ocima.
"Vi se poznajete ha? Ali ocigledno lose. Ovo je Klarisa moj brat. Brate ovo je Klarisa,upoznale smo se u srednjoj jos."
" Vazi. Samo nemoj da se pojavljujes preda mnom sa njom."
"Kao da bih ja zelela da te vidim."
-prepiremo se.Okrecem se i krecem.
"Ma daj brate sto si takav.- cujem Mel kako mi dovikuje.
Stavljam kacigu i odlazim.
Razmisljam.Odnekud je znam.......?