( Kitabı düzenlemeye başladım. Kızın önceki adı Rose, şimdiki adı İrena. Erkek baş karakterin önceki adı zack, şimdiki adı Ares. Bunu söylemenin sebebi düzenlemeyi hemen bitiremeyeceğim ve iki adı da görüp aklınız karışmasın diye.)
İyi okumalar
Sonunda sakin bir hayata başladım. Ben İrena LUMİNESCENCE.
Önceki hayatım cehennemden farksızdı. Buda üvey ailem yüzünden di. Evet, yanlış duymadınız. Önceden üvey ailemle yaşıyordum. Bunu ilk başta bilmiyordum. Duyduğumda şoka girmiştim.Flashback
Kırık olan yatağımdan kalktım. Her yerim ağrıyordu. Bunun tek nedeni yayları çıkmış yatak değildi ama öyle olmasını isterdim. Bunun nedeni ailemden şiddet görmem di. Gidecek yerim yoktu ve onlar benim ailemdiler.
Yoksa burada bir dakika bile durmazdım. Ortak lavaboya gidip ihtiyaçlarımı giderdim. Anne ve babamın odasının önünden geçerken konuşma sesleri duydum. Durmadan ilerlemeye devam ettim. Nede olsa ne konuştukları beni ilgilendirmiyordu.
Konuşmalarında adımı duymamla durdum. Benim hakkımda mı konuşuyorlardı? O zaman onları dinlemem de bir sorun yoktu. Nede olsa benim hakkımda konuşuyorlardı. Lisa (annesi) Ken (babası)
L: İrena'yı artık evimde istemiyorum Ken! Üvey nede olsa neden sokağa atmıyoruz ki?
Duyduklarımla şok olmuştum. Ben onların üvey çocuklarımışım.
K: Başka planlarım var. Sokağa atsak bir işimize yaramaz! Unutma annem ölmeden önce bütün mal varlığını İrena'ya bıraktı. İrena'yı sokağa atarsak parada gider. İrena'yı mal varlığı bizim üstümüze vermesi için ikna etmeliyiz. Düşünsene o kadar parayla neler yaparız neler. Sonra istediğin gibi atarız sokağa. Şimdilik ikna edene kadar iyi davranalım ki bize versin mal varlığı.
Duykuklarıma inanmak istemiyorum. Duyduklarım çok ağır gelmişti. Onlar benim gerçek ailem değillerdi. Sadece babannemin bana bıraktığı paraların peşindeler. Gözlerim ister istemez doldu. Canım yanmıştı.
Burada daha fazla kalamazdım. Hızlıca kaldığım odaya gittim. Normalde çalışıyordum ve bugün izin günüm dü. Kazandığım paranın çoğu üvey aileme veriyordum. Kalan parayla kendime kıyafet vs alıyordum.
Okul çantamı çıkarttım ve içine sıkıştırabildiğim kadar kıyafetlerimi tıktım. Üvey babamın annesi yani üvey babannem beni çok severdi. Bana bir çok yardımı dokunmuştu. En büyük desteği okul için olmuştu.
Üvey ailem liseye gitmemi istemiyorlardı ve göndermiyceklerdi. Babannem onları bir şekilde ikna etmişti ve en azından lise' yi okumama destek olmuştu. Babannem'in hakkını ödeyemezdim.
Çantamı zar zor kapattıktan sonra ayağa kalktım. Artık hazırdım.
Yağmurlu ve gökgürültüsü gecede oradan kaçmıştım.Flashback Son
Hatırladığım anıyla gözlerim doldu. Keşke babannem ölmeseydi. O bana sahip çıkardı. Hemde üniversiteyi de okuyabilirdim. Ama ben 18 yaşımdayken vefat etti ve bütün mal varlığını bana bıraktı. Şuan 21 yaşındaydım. Babannem'in parasına dokunmak istemesem de zorundaydım. Ev tutmak zorundaydım. İş bulunca nekadar para kullandıysam geri koymayı düşünüyordum.
Ormanda yürüyordum. Kiralık ev sorduğumda orman yolundaki patika nın sonunda ev olduğunu söylemişlerdi. Patika nın sonuna geldiğimde ev karşımdaydı.
Ev fazla büyük değildi ama zaten tek kişiydim. Tam bana uygun bir ev bulmuştum. Tek sorun ormanda olmasıydı. Cama telefon numarası asılmıştı. Tuşlu telefonumu çıkarıp numarayı aradım. ( Ev sahibi: E.s)
E.s: Alo, buyrun?
İ: Merhaba ben ormandaki ev için aramıştım.
E.s: Ben hemen oraya geliyorum. Fiyatı vs. herşeyi gelince konuşuruz.
İ: Peki bekliyorum.
Sağ tarafımda olan sandalye ye oturdum. Baya yol gelmiştim ve normal olarak yorulmuştum. Ara ara dinlesem de baya yol almıştım. Acıkmıştım. 2 gündür ne yemek yemiştim nede su içmiştim.
Ev sahibiyle anlaşıp evi tutarsam markete gidip yiyecek birşeyler almalıydım. Camdan evin içine baktığımda evin eşyalı olduğunu görmüştüm. Bu benim için çok iyi bir fırsattı. Ev eşyası almam gerekmiycekti. Umarım ev sahibiyle anlaşabilirdim.
Bölüm sonu
Olaylar 1-2 bölüm sonra başlıyacak.
Umarım beğenirsiniz. Lütfen bol bol yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın. Bunda benim kazancım olmuyor. Kitaba daha çok kişinin ulaşabilmesi için istiyorum.
Sizi seviyorum :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha'nın Tutsağı ( İmkansız Aşk Serisi Kitap 1 )
Fantasy"Bir dağın başındaydık ve manzara gerçekten çok güzeldi. Hayran bir şekilde etrafı inceliyordum. Kenarda bir göl vardı. Suyu o kadar temizdi ki içindeki balıklar gözüküyordu. Burası aynı zamanda çiçek cenneti gibiydi. Güller, lavantalar, papatyalar...