İyi okumalar
İrena'dan
Off... Hala uykum vardı benim. Uyanmak istemiyordum. Gözlerimi açmadan yana döndüm. Benim yatağım neden bu kadar sertti ki.
Gözlerimi yavaşça açtım. Mağarada yerde yattığını görünce geri yatıp gözlerimi kapattım.
Bidakika mağaramı! Gözlerimi açıp direk yerden kalktım. Bir mağaranın içindeydim ve yanlızdım. Buraya nasıl geldim ki. Mağaranın girişine doğru yürüdüm. Gördüklerime gözlerim büyüdü.
Aşağısı ormandı ve yan taraftan aşağı doğru inen yol vardı. Beni neyin buraya getirdiğini bilmiyordum. O yüzden korkuyordum . Her nekadar kaçırılsam bile şuan yalnızdım yani kaçabilirdim.
Yoldan ilerlemeye başladım. Yol biraz dikti ve ben düşmeden gitmek çok zordu. Ayağımın kaymasıyla düşmeye başladım. Sonunda durduğumda heryerim ağrıyordu.
Düştüğüm yerden kalktım. Buradan gitmem gerekiyordu. Ormana doğru yürümeye başladım. Canım acısada dayanmak zorundaydım.
Etrafı inceleyerek ilerliyordum. Karşımda küçük bir göl görünce oraya gittim. Suyun tadına baktım. Tatlı suydu. Elimde ve dizlerimdeki yaraları yıkadım. Sonrada sussuzluğumu giderdikten sonra tekrar yola koyuldum...
Uzun zamandır yürüyordum ve hava kararmıştı. Tedirgin bir şekilde yoluma ilerliyordum. Etraf karanlıktı ve ağaçlardan dolayı ayda gözükmüyordu.
Ayağımın takılmasıyla yere düştüm. Bu karanlıkta düşmem normaldi tabi. Görmüyordum ki. Yerden kalktım ve yürümeye devam ettim. Bı çıtırtı sesiyle durdum.
Ensemdeki nefes sesiyle korkudan kalbim deli gibi atmaya başladı. Korkudan ağlamaya başlamıştım.
X: Benim miniğim nereye gidiyor?
Kaskatı kesilmiştim. Hareket edemiyordum. Birşeyin beni tutmasıyla nefesimi tuttum. Kurtulmaya çalışsam da bir işe yaramıyor du.
İ: Bırak beni! İmdatt kimse yok mu!
X: Seni kimse duyamaz miniğim, hadi duydu diyelim seni benden kimse alamaz.
Beni tuttuğuna göre büyük bir şeydi. Deli gibi korkuyordum.
İlerlemeye başladı. Bı açıklık vardı ve orda ağaç yoktu. Oraya vardığımızda beni tutan şeye baktım. Aman Allah'ım bu bir ejderhaydı!
Beyaz-grimsi derisi ve gri gözleri uyum içindeydi. Benden kat ve kat büyüktü . Beni pençesiyle tutuyordu. Korkudan ağlamam arttı. Sessiz olmaya çalışsam da olamıyordum. Ejderha kanatlarını açtı ve ikimiz beraber havalandık.
En azından yüksekten korkmuyorum diye düşündüm. Ondan da korksam sanırım kalp krizi geçirip ölürdüm. Benim saatlerce yürüyüp geldiğimiz yeri 10 dakika olmadan mağaraya varmıştık.
Beni bıraktı. Sonra kendiside yakınıma indi. Mağaranın sonuna doğru koşmaya başladım. Mağara uzun değildi. Ben mağaranın sonuna geldiğimi gördüğümde belimi duvara dayadım. Çok korkuyordum.
Ejderha yanıma geldi. Pençesini başıma yaklaştırınca gözlerimi korkuyla sıkıca kapattım.
X:Shhh miniğim ağlama sana birşey yapmam, yapamam ki.
Pençesiyle saçımı okşamaya başlamıştı. Gözlerimi açtım ve ejderanın gözlerine baktım. Gözlerimiz birleşmişti. İkimizde birbirimizin gözlerine bakıyorduk.
Ama sanki bana bakarken gözleri parlıyordu. Yok ya neden parlasın ay ışığında ndır . Korkarak konuşmaya başladım.
İ: Beni yiycekmisin?
X: Miniğim sence seni yemek için getirsem şuana kadar yemiş olurdum, o yüzden sakin olurmusun?
İ: Ne için getirdin peki?
X: Bunu zamanla öğreniceksin.
Sesimi çıkartmadım. Beni pençeleri nin arasına aldı . Kendisi uzandı beni de kendine yaslayıp yatırdı. Kanadı üstümü örtüyordu. Benim üşümemi istemiyordu sanırım. Şuan itiraz etme gibi bir lüksüm yoktu. İtiraz edersem beni yer diye korkuyordum.
X: İyi geceler miniğim, hadi uyu artık yorulmuş olmalısın.
Utansamda söylemeliydim.
İ: Ben açken uyuyamam ki.
Yerinden kalktı ve pençesiyle benide kaldırdı. Biraz ilerledi.
X: Yanıma gel miniğim.
Ejderhanın yanına gittim. Hala ondan korkuyordum ama dediklerini yapmam gerekiyor du. Zarar görmek istemiyordum.
Önümüzde biraz meyve vardı. Bu meyveleri nerden buldu ki?
X: Bugünlük bunlarla idare et miniğim. Hadi ye.
Meyvelerden alarak yemeğe başladım. Meyveler bittiğinde bende doymuştum. Ben yerken ejderhada beni izlemişti.
X: Benimle gel.
Biraz önce yattığımız yere döndük. İkimizde uzandık. Ejderhada kanadıyla üstümü örttü. Bugün çok yorulmuştum. Ormanda saatlerce yürümüştüm. Bu da beni çok yormuş tu.
X:İyi geceler miniğim.
Cevap vermedim. İlk önce korktuğumdan dolayı uyuyamasam da bir süre sonra gözlerim kendi kendine kapanmaya başladı. Ejderha'yla uyumak istemesem de kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Bölüm sonu
Dediğim gibi bölüm uzun oldu size 400-500 arası demiştim ve 600 kelimeyi bile aştım. Umarım beğenmişsinizdir. Ve şunu söyliyim sınav haftasına gireceğiz o yüzden 1-2 hafta bölüm atamıycam. Umarım kitabı bırakmazsınız.
)Ejderhanın adı sizce ne olmalı?
)Ejderha İrena'dan ne istiyor?
Sizi seviyorum kendinize iyi bakın :)
Sınav olucaklara başarılar dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha'nın Tutsağı ( İmkansız Aşk Serisi Kitap 1 )
Fantasy"Bir dağın başındaydık ve manzara gerçekten çok güzeldi. Hayran bir şekilde etrafı inceliyordum. Kenarda bir göl vardı. Suyu o kadar temizdi ki içindeki balıklar gözüküyordu. Burası aynı zamanda çiçek cenneti gibiydi. Güller, lavantalar, papatyalar...