5. Bölüm

3.9K 177 28
                                    

İyi okumalar

Gözlerimi yavaşça açtım. O ejderha da yanımda kafası kafamda ydı. Napıyor du o? Benimi kokluyor.

En iyisi kalkmak. Yattığım yerden doğruldum ama kasıklarıma ağrı girmesiyle inledim.

X: İrena, iyimisin miniğim!

Hayır bu olamaz. Buradayken regl ağrısını nasıl çekecektim ben. Çantam nerde ki? Hem benim kıyafete ihtiyacım vardı.

R: Şey ejderha benim birşeylere ihtiyacım var. Hem çantam nerede?

Ejderha mağaradan ayrıldı. Kaçmak istesem de bu halde kaçamazdım. Bu mağarada ne yapabilirim ki.

Yapıcak birşey yoktu. Ofladım. Tek yapabileceğim ejderha gelesiye kadar uyumak tı.

Hem belki uyuduğum da ağrıyı unuturdum. Kendimi uykunun kollarına bıraktım.

X: İrena hadi güzelim hadi uyan.

Gözlerimi yavaşça açtım. Ejderha bana doğru eğilmiş ti.

X: Sana lazım olan şeyleri getirdim miniğim.

Pençesindekileri bana uzattı. Çantam, onun yanında regl için malzemeler ve kıyafetler vardı.

Bir dakika ya ben regl olduğumu söylememiştim ki.

X: Aklını okuyabiliyorum miniğim.

Ahhh olamaz . Söyledikleriyle yanaklarım kıpkırmızı olmuştu. Aklımı okuyabiliyor du ve benim bunu unutmamam lazımdı.

X: Unutsan da unutmasan da fark etmez miniğim. Seni tanıyorum.
Hareketlerinden ne olduğunu anlayacak kadar iyi tanıyorum seni.

İ: Beni neden kaçırdın? Beni nerden tanıyorsun? Neden beni koklayıp duruyorsun? Başka güçlerin varmı?

X: Bunların hepsini zamanla öğreniceksin miniğim.

İ: Ama ben şimdi öğrenmek istiyorum ejderha.

X: Ares.

İ: Hı ne?

Ejderha gülmüştü. Hem şaşırmış hemde korkmuş bir şekilde ona bakıyordum. Baya kuvvetli gülmüştü ve ben dalgın olduğum için çıkan sesten korkmuştum.

A: Adım Ares miniğim. Dediğim gibi zamanla öğreniceksin lütfen zorlama.

İ: Peki. Şey beni biraz yanlız bırakabilirmisin? Üstümü değiştiriceğim .

A: Tamam sen giyin aklından adımı şöyle gelirim ben.

İ: Tamam.

Ares kanatlanıp gitti. Üstündekileri hızlıca çıkarttım. Getirdiği kıyafetler benim kıyafetlerim di. İç çamaşırlarımı değiştirdim ve hemen ped taktım.

Üstümü de hemen giyindim. Kıyafetleri kenara koydum. Aklımdan adını söylemiştim.

"Ares"

1-2 dakika ya Ares gelmişti.

A: Acıktın mı?

İ: Biraz.

A: Üstüme çık.

İ: Nasıl üstüne çıkacağım ben senin?

Ares önümde eğildi binmem için. Eğilmesine rağmen binemiyordum. Yine de binmeye çalışıyordum. Dediklerini yapmazsam bana zarar verebilirdi. Belli etmemeye çalışsam da hâla korkuyordum.

Ben bana kızıcak diye düşünürken o kıkırdadı. Kuyruğunu belime doladı ve kendimi onun üstünde buldum. Bunu aniden yaptığı için korkmuştum.

Ares kanatlarını açtı ve havalandık. Kanat çırpmaya başladı.

Bölüm sonu

Biliyorum kısa oldu. Sınav haftasındayım ve zamanım inanın olmuyor. Bunu lütfen mağazeret olarak görmeyin. Haftada bir bölüm atmaya çalışıcağım ama çok uzun olurmu bilemem.

Söyle ki haftaya normalde sondu hatta haftaya perşembe günü sondu. Ama 2.dönem sınavlarını da olucakmışız. Yani pek zamanım olmuycak.

Umarım sınavları olanların sınavları güzel geçer ve yüksek alırlar.

Sizi seviyorum kendinize iyi bakın :)

Ejderha'nın Tutsağı ( İmkansız Aşk Serisi Kitap 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin