İyi okumalar
Ares'ten
Bana sinirle bakan miniğime bakıyordum. Tatlı tatlı bakmaya balıştım.
İ: Tatlı bakışların bana sökmez.
Trip yiyordum. Ama tribi bile tatlı.
A:Miniğim yarın gideriz yine yaparsın kek. Hem zaten doymuştun ki sen.
İ:Nerden biliyorsun halla halla ya. Belki sonra yiycektim.
A: Kek için kavga etmeyelim miniğim yarın gideriz yaparsın yine kek.
Yüzüme bakmadan battaniyesinin üstüne uzandı.
A:Affetmiycekmisin?
Ses yok. Ben seni nasıl ikna ediceğimi biliyorum. İrena'nın yanına gittim ve bir pençemle onu gıdıklama ya başladım. Diğer pençemle kaçmasını engelliyordum.
İ: Tam-tamam aff-ettim.
A: Bu cevabı kabul etmiyorum.
İ: Ares lüt-lütfen dur.
A: Birdaha bana trip atıcakmısın?
İ: Ha-hayır.
Gıdıklamayı bıraktım. Gülmekten yüzü kıp kırmızı olmuştu.
Flashback
Minik kız babannesinin getireceği hediye yi bekliyordu. Miniğin gözleri bağlıydı. Babannesinin gözünü açmasıyla çığlık attı.
Minicik köpekti. Tüyleri bembeyazdı. Köpek üstüne atlayınca köpekle birlikte düştü ve gülmeye başladı.
Köpek İrena'yı yalıyor, üstünde hareket edince İrena gıdıklanıyordu.
Ares minik kızın üstündeki köpeğe baktı. Kıskanmıştı. Her nekadar kıskansada köpeğe birşey yapıcak hali yoktu. Miniğide üzülürdü zaten.
Flashback Son
Köpeği hatırladı. İster istemez kıskançlık duygusu kendini esir aldı. Köpek ölmüştü ki zaten.
Flashback
Minik kız köpeğinin sesiyle uyandı. Köpeği ağlıyormuş gibi sesler çıkarıyordu. Kutunun içindeki köpeğine baktı. Yanında oturup ağladı bir süre.
Okula gitme saati yaklaşınca hazırlandı. Her nekadar okula gitmemek için yalvarsada birşey değişmemiş, izin vermemişlerdi.
Okula zorlana gitmişti. Eve geldiğinde köpeği göremedi. Kutu da yoktu.
İ:Anne pamuk nerde?
A(nnesi): Öldü çöpe attık.
Küçük kız pamuğun öldüğünü duyunca şok geçirdi. Köpeği İrena gittikten 5-10 dk ölmüştü.
Küçük kız odasına gitti ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
Miniğini ağlayarak gören ares olanları direk anlamıştı. Ama diyemiyordu ki ailen köpeği bilerek zehirledi diye.
Miniğim ağlarken oda camdan miniğini izledi.
Flashback Son
Derin bir nefes aldı. İrena pamuktan sonra hayvan almamıştı.
Almaması daha iyiydi. Ailesi yine hayvanı zehirler, öldürürdü.İ: Ares benim uykum geldi.
Ares miniğini kaldırdı ve kendine yasladı. Kaçmaması için pençesini sırtına koydu ve kafasını miniğinin saçlarına gömdü. Miniğinin kendine has gardenya kokusuna bir kez daha vuruldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ejderha'nın Tutsağı ( İmkansız Aşk Serisi Kitap 1 )
Fantasy"Bir dağın başındaydık ve manzara gerçekten çok güzeldi. Hayran bir şekilde etrafı inceliyordum. Kenarda bir göl vardı. Suyu o kadar temizdi ki içindeki balıklar gözüküyordu. Burası aynı zamanda çiçek cenneti gibiydi. Güller, lavantalar, papatyalar...