19.Bölüm Final 1.part

2.2K 89 29
                                    

İyi okumalar

1 hafta sonra

İrena'dan

Bir haftam tek kelimeyle rezalet geçmişti. Gündüzleri Alex peşimden ayrılmıyordu ve lavoboya bile hizmtçiyle birlikte giriyordum. Geceleri ise ellerimi kelepçeliyordu. Şimdi kahvaltıya gitmek için hazırlandım. Keşke gitmek zorunda olmasaydım. Odanın kapısı açıldı ve içeri Alex girdi.

Yanıma gelip belime sarıldı.

Al: Kahvaltıya ineceğiz ama ben şimdi kahvaltımı yapmış olayım.

Boynumun mühür olmayan tarafına kafasını yaklaştırdı. Önce öptü. Ondan sonra dişlerini çıkartıp boynuma soktu. Çığlık atıcakken tek eliyle ağzımı kapattı. Sesim boğuk çıkmıştı.

Al: Mmmm.

Karnı doymuş olacak ki boynumdan dişlerini çıkarttı ve boynumu öpüp boynumun iyileşmesini sağladı.

Son 1 haftadır burada ruh gibi geziniyordum. Kahvaltıda herkes kadehte kan içiyordu. Ben ve Alex hariç. Alex kahvaltıdan önce karnını benim kanımla doyuruyordu. Ben ise benim için kahvaltı masasına bırakılan kahvaltılıkları yiyordum.

Elini belimden çekti ve elimi tutmaya başladı. Elimi çekmeye çalıştığında daha sıkı tuttu. Kapıyı açıp çekiştirmeye başladı. Yürüyemiyorum sanki hayvan!

Herkes yemek masasındaydı. Bizim için yan yana sandalye geçtik. Alex benim oturmam için sandalyeyi çekti. Ben ise bu davranışına gözlerimi devirdim ve oturdum.

Ares'i tercih ederdim.

Kahvaltı ettikten sonra masadan kalktım ve odaya çıktım. Burada yapılabilecek pek birşey yoktu açıkçası. Kitaplığa ilerledim ve kitapları incelemeye başladım. Seçtiğim kitabı aldım ve odadaki tekli koltuğa oturup okumaya başladım. Kapı çalınıp girildikten sonra gözlerimi oraya çevirdim.

H(izmetçi): Efendim denemeniz gereken 40 elbise var, hemen başlayalım.

Ben daha ne olduğunu anlamadan beni kaldırmışlardı. Üstümdeki elbiseyi çıkartıp diğer elbiseyi giydirdiler. Allah'ım korseli bu elbise! Nefes alamıyorum.

İ: Korseli elbise giymem ben gerek yok.

H(izmetçi): Üzgünüm efendim ama Kraliçenin emri. Artık korseli elbise giyecekmişsiniz.

Yapıcak tek birşey kalmıştı. İçimden Alexe seslendim. Odanın kapısı hızla açıldı ve yanıma geldi.

Bende gözlerimi doldurdum.

Al: Ne oldu? Birşey mi yaptılar?

İ: Annen emir vermiş. Bundan sonra korseli elbise giycekmişim. Ama ben nefes alamıyorum bunda.

Derin bi nefes aldı.

Al: Dışarı.

H(izmetçiler): Ama efendi-/

Al: DIŞARI!

Hizmetçiler dışarı çıktılar. Alex anlımı öptü ve uzaklaştı.

Al: İstediğin elbiseyi giy sen güzelim. Ben annemle konuşacağım, tamam mı?

İ: Tamam.

Alex odadan çıktıktan sonra gardıroptan korsesiz buz mavisi elbiseyi aldım ve yatağa bıraktım. Üstümdeki elbiseyi zar zor çıkarttım ve buz mavisi elbiseyi giydim. Yerdeki elbiseyi banyodaki kirli sepetine attım. Günlük olarak kirli sepetindekileri almaya geliyorlardı zaten.

Birazdan almaya gelirlerdi. Yere düşen kitabımı aldım ve koltuğa oturdum. Yarın büyük gündü.

Akşam olmuştu ve ben kitabı anca bitirmiştim. Aşağı inip yemek yedik (onlar kan içti Alex hariç) ve odaya çıktık. Alex yanıma geldi ve kanımı içmeye başladı. Canımı çok acıtıyordu. Kanım çekiliyormuş gibi hissediyordum. Gözlerimi kapattım ve hızla doymasını diledim.

Alex de doyunca pijamalarımı ve iç çamaşırlarımı alıp banyoya gittim. Boynumdan gelen kandan dolayı elbise kan olmuştu. Elbiseyi çıkarıp kirli sepetine attım.

Sıcak suyu açtım ve küvetin dolmasını bekledim. O zaman kadar bende banyo köpüğü, duş jeli ve şampuan seçtim. Hepsi çikolatalıydı. ( Bi ara çikolatalı duş jeliyle duş aldım bende bir kere. Duş jelini yiyesim gelmişti 😂) Dolan suya çikolatalı banyo köpüğünü ekledim ve elimle karıştırdım. Köpükler oluşmuştu. Küvete girdim ve saçlarıma şampuanı sıktım ve masaj yaparak yedirdim.

Son olarak lifi alıp üstüne duş jelinden sıktım ve vücudumu köpükledim. Küvetten çıktım ve tıpayı açtım. Hızlıca duşa girdim ve giyinip çıktım. Alex beni bekliyordu.

Benim saçlarımı yaramadığımı, duştan sonra mayışıp üşendiğimi biliyordu. Makyaj masasına oturdu ve saçlarımı hem tarayıp hemde kurutmaya başladı. Saçlarım kuruduktan sonra elimi tutup yatağa götürdü. Gözlerimi kapattım hızla uykunun beni kollarına almasına izin verdim.

-----------------------

Sabah kahvaltıdan sonra odama çekilmiştim. Büyük gün bugündü. Bu hapisane gibi hayattan kurtulucaktım.
Yanlız başıma bahçeye çıkmam bile yasaktı. Ama yasaklar çiğnenmek için vardır değilmi?

Bugün Alex bir süre evde olmuycaktı. Buda benim kaçmam için harika bir fırsattı. Tek ihtiyacım olan plan dı. Bizim oda sarayın arka kısmındaydı ve arka kısımda fazla muhafız vampir olmuyordu.

2 gün önce bulduğum pençeli halatı ( yani tırmanmak için oluyor ya hani fırlatıyorsun birşeye takılınca oluyor ondan ) gardırobun en altından çıkardım.

Burada daha fazla kalırsam zaten kansızlıktan ölecektim. Yataktaki çarşafları topladım ve uçlarını birbirlerine sıkıca bağladım. Balkona çıktım ve belime kadar gelen demirliklere çarfaşın bir uçunu bağladım. Balkondan etrafa bakındım.

Kimseyi görmeyince çarşafın ucunu balkondan sarkıttım. Balkondan içeri girip pençeli halatı aldım. Onu boynuma doladım. Demirliklerin diğer tarafına geçtim ve çarşafı tuttum.

Kendimi bıraktım. Çarşaftan yavaş yavaş indim. Düz yürüdüm ve sarayın çevresini kaplayan duvarı gördüm.  Pençeli halatı boynumdan çıkarttım ve fırlattım. Yavaşça çekerken birşeye takıldı.

Sağlamlığını anlamak için sertçe halatı çektim. Sağlamdı. Halata tutundum ve tırmanmaya başladım. Duvara çıktıktan sonra halatı bıraktım ve zıplayıp duvardan indim. Ormanlık alana doğru koşmaya başladım.

Final 1.part Sonu!

Evett şaşırttım sizi değilmi? 3-4 bölüm sonra demiştim sizi kandırmak için. Yarın finalin 2. Partı gelicek.

Lütfen burları okuyun.

2.part finalinden sonra bu kitabı düzenlemeye alıcam. Aslında tam düzenleme denemez yanlış gördüğüm kelimeleri güzelteceğim ve ilk bölümler çok kısaydı. Oralara birşeyler ekliycem.

2-3 hafta aramız olucak çikolatalarım. O arada hem düzenlemeyi yapıcam hemde 2.kitaba bölüm yazıp biriktirmeye çalışıcam.

Profilimden ikinci kitabımızı da kütüphane sine eklemeyenler eklesin. Ve beni takip etmeyi unutmayın. Duyuru attığımda görmeniz için diyorum.

)1.part nasıldı?

)Sizce 2.part nasıl olacak?

Sizi seviyorum çikolatalarım ❤️🍫 Kendinize iyi bakın :)

Ejderha'nın Tutsağı ( İmkansız Aşk Serisi Kitap 1 )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin