"Ggukiem!"Jeongguk dediği gibi tam 1 Saat sonra Seule varmıştı. Ona süpriz yapmak için havaalanına elimde minik bir pasta ile gitmiştim.
"Kook! Davşanım bu ne güzel bir süpriz!"
Elimde ki pastayı aldı ve mumları söndürüp bavulunun üzerine bıraktı. bana sıkıca sarılıp "Seni çok özledim kook"
Dedi... bana değer veren tek insan..."Gguk! Yolculuk yorucu geçmiş olmalı, Hadi hemen evimize gidelim!"
Bavulunun üzerindeki pastayı dikkatlice kaldırıp eline tutuşturdum ve tek elimde onun kolunu tutarken diğer elimlede bavulunu çekmeye başladım
"Kook! Yavaş ol heyadım, Bu kadar çok mu özledin beni?!!"
"Gguk tabii ki de bu kadar çok özledim seni heyadım! Sen benim ince çizgimsin!"
Jeongguk geldiğinden beri yüzüme doğru düzgün bakmamıştı. Tek eli ile çenemden tutup yüzlerimizin konumunu hizzaladı ve kaçlarını hafif çatarak yüzümü inceledi
"Ne zamandan beri yüzünde bu kadar çil var? Üstelik saçlarını kestirip boyattığından neden haberim yok?"
"Gguk biliyorsun asosyalim ve fazla göz önünde durmak hoşuma gitmiyor"
"Evet şuan hiç göz önünde değilsin kook"
"Yaa ne yapim? Dikkat çekmemek için elimden geleni yaptım..."
"Peki çillerin?"
"Onlar makyaj"
"Çok güzel makyaj yapıyormuşsun"
"Sen yurtdışına gittiğin zaman makyajda geliştirdim biraz kendimi"
"Çok gerçekçi duruyor kook"
"Silinmeyen makyaj yapıyorum"
"Tenin esmerdi senin, şimdi beyaz ne alaka?"
"Iııı, Gguk sanırım o da makyaj olabilir..."
"Fondöten?"
"Hmhm"
"Ahh Kook! Her neyse ben seni halledicem"
"Nasıl Gguk?"
"Hele bi evimize gidelimde"
¤
Eve gelir gelmez Jeongguka aldığım pastayı buz dolabına koydum ve bavulunu odasına götürdüm.
Eve gelir gelmez Jeongguk banyoya girdi ve -zorla soktum terli pislik herifi- banyodan çıkıp pijamalarını giyip uyudu.
Bende evi temizleyip ders çalıştım.
¤
5 Saat sonra...
Dersimi ve tekrarlarımı bitirdim. Evimi temizlemeyi zaten 2 Saat kadar önce bitirmiştim.
Tam Taehyungun biyoloji ödevini yapmak için defterin kapağını açacaktımki odaya Jeongguk geldi
"Gguk normalde dışarıda savaş çıksa uyanmazsın, Şimdi neden uyandın?"
"Yerimi yadırgadım biraz kookiem, Sanırım ondan"
Çalışma masama yaklaşıp masamın üzerindeki defterlerde gözlerini gezdirdi.
"Senin bütün defterlerinin renkleri sarı beyaz ve mavi tonlarında. Bu defter neden siyah? O şerefsiz Taehyungun defterimi bu?"
"Şey Gguk..."
"Jungkook tavşanım... Artık ben geldim merak etme. O şerefsizin ödevlerini yapmak zorunda değilsin!"
"Ama Gguk yapmazsam bu kez yine beni döver"
"HA O İT BİDE SENİ DÖVÜYORDU DEĞİL Mİ?!!"
"Gguk lütfen!"
"Hadi gel beraber yapalım o Taehyung itinin ödevini heyadım"
"Jeongguk... Aklında ne var tavşanım?"
"Güzel şeyler bebekim"
¤
Bunu yaptığımıza -Jeonggukun yaptığına- inanamıyorum!
Hayvan çiftleşmesi için örnek vermemiz gereken ödevde Jeongguk bütün pisliğini konuşturdu.
Deftere boşalıp altına 'En iyi Çiftleşme örneği :)' Yazıp kötü kokan defteri misafir tuvaletine sakladı
"Ne zaman defteri ona vermek için buluşacaksınız?"
"Yarın"
"Çok iyi"
"Ya birşey olursa?"
"Defteri ona ben vericem kook"
"Ama Jeongguk! Kimse benim ikizim olduğunu bilmiyor!"
"Daha iyi, Zaten onunla Jungkook olarak buluşucam Jeongguk olarak değil :)"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twin problems | Taekook
FanfictionOkulda hergün Kim Taehyung tarafından zorbalık gören okulun çalışkan eziği Jeon Jungkook artık yaşadıklarına dayanmaz ve yurtdışında yaşayan ikizine içini döker AŞIRI CRINGE VE MANTIK HATALARI OLAN BİR FIC CİDDİYE ALARAK OKUMAMANIZI TAVSIYE EDERIM S...