"Dur bakayım doğru anlamış mıyım... SEN TAEHYUNG İLE Mİ BULUŞACAKSIN!!?"Bu Jeongguka aynı konuyu üçüncü anlatışımdı. Ama cidden baydı artık bu çocuk!
Derin bir iç çekip omuz silkerek "Evet Jeongguk" dedim. Artık bıkmıştım böyle tepkiler vermesinden.
"Peki neden?"
"Off Jeongguk! Onunla bir kez olsun buluşup normal insanlar gibi konuşmak istiyorum. Artık senin aracılığın ile Taehyungla iyi geçinmek istemiyorum!"
Sıkıntılı bir iç çekti ve ensesini kaşıdı.
"Peki, Haklısın. Senin asıl muhattabın o... ben sadece bir aracıyım..." koltuktaki bacaklarını kendine doğru çekip kollarıyla bacaklarına sarılmış masanın kenarına doğru bakıyordu. Ses tonu yavaş ve kısıktı.
"Ben öyle mi dedim Jeongguk! Sadece artık Taehyungun yanında kendimi rahat hissetmek istiyorum! Geçen hafta bileğini incittiğinde onu evine kadar bilerek bırakmak istedim! Bilerek bileği ile uzun uzun ilgilendim! Artık Taehyungu hayatımda bir tehtid olarak görmek istemediğim için onun yanında olmak istiyorum!"
Neden beni anlamıyordu? Yoksa hala Taehyunga güvenmiyor muydu?
Derin bir iç çekti ve bana döndü.
"Haklısın Jungkook. Ben fazla korumacı davrandım sadece. Bu tepkilerimi azaltacağım. Taehyung ile buluş ve güzel bir gün geçir miniğim"
Destek içerek cümlelerini gözlerimin içine gülümseyerek bakıp söyleyince bende gülümsedim. Mutlu olmuştum...
"Yaptıkların için teşekkür ederim Jeongguk"
"Sen benim kardeşimsin! Bu yaptığım az bile. Senden aptal gibi 3 yıl boyunca uzak kalmak benim aptallığımdı kesinlikle. Bırakta hatamı telafi edeyim"
"Jeongguk haklı olarak yurt dışını gezip görmek istedin davşanım! Bu meseleyi büyütmüyorum. En başından Taehyunga karşı çıksaydım bunlar başıma gelmezdi hayadım"
"Bilmiyorum kafam allak bullak! Bu konuyu kapatalım artık Ve bu arada Jungkook... 1 hafta sonra raporum bitiyor..."
Kaşlarımı çatarak ona baktım "okul raporun mu?" Dedim sesimdeki tizliği saklamadan
"Evet... Ne yapacağız?"
Alt dudağımı dişleyip düşünmeye başladım. Şimdi ne bok yiyecektik?...
"Buldum!"
Aklıma gelen fikirle gözlerimi pörtletip Jeongguka baktım.
"Artık tamamen kalıp olarak birbirimize benzediğimiz için ben okula başlayacağım! Sende normal sınıfına gidersin ama kılık değiştirerek."
Jeongguk başını sağa sola salladı. Bunun nesi var bugün böyle?
"Bence ben nakil vereyim ve benim okuluma Jeongguk olarak sen git."
Aklınımı kaçırdı bu? Neyden bahsediyor bu böyle!??
"Jeongguk neyin var? Yaptığım plan oldukça mantıklıydı oysa"
Jeongguk
Tanrım! Kılık değiştirip Taehyungdan uzak kalmak istemiyorum bunun nesi var böyle?! Hayır kesinlikle Jungkookun Taehyung ile yakın olmasını kıskanmıyorum ama beni ondan bu şekilde uzak tutar! Zaten daha yeni yeni ondan hoşlandığım gerçeğini kabul ederken bu fazlaydı!
"Unuttun sanırım Jungkook, Biz ikiziz. Ne kadar ben kılık değiştirirsem değiştireyim yinede insanlar bizi birbirimize benzetip şüphe duyacaktık."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twin problems | Taekook
FanfictionOkulda hergün Kim Taehyung tarafından zorbalık gören okulun çalışkan eziği Jeon Jungkook artık yaşadıklarına dayanmaz ve yurtdışında yaşayan ikizine içini döker AŞIRI CRINGE VE MANTIK HATALARI OLAN BİR FIC CİDDİYE ALARAK OKUMAMANIZI TAVSIYE EDERIM S...