~ A nagy hír ~

156 14 5
                                    

Reggel volt. Lassan nyitottam ki a szememet. A nap besütöt a szoba ablakán. Körbenéztem, majd felültem az ágyra. Amint felültem a hányinger kerülgetett. Azonnal rohantam a mosdóba. Ki is jött aminek ki kellett jönnie, de már jobb volt. Gyorsan arcot mostam és mentem is ki reggelizni. Csináltam magamnak egy omletet, amit meg is ettem. Finom volt, bár nem igazán eszek omletet. Szőlő évente egyszer. Miután megettem az ételt elmosogattam. Aztán megint elkapott a hányinger, de most nem jött ki. Az nem lehet, gondoltam. Gyorsan előkaptam a táskámat és elővettem az érintetlen tesztet. Lássuk csak! Egy hete rosszul vagyok, a nutellát sült krumplival eszem. Az nem lehet...
Elvégeztem a tesztet. Nagyot sóhajtottam. Bármi is lesz, nem fogok az abortuszra hajlani. Db szeretném ezt a kisbabát. Nos, Buckyt nem tudom. Becsuktam a szememet majd megfogtam a teszt két végét és kinyitottam a szememet. Kettő csík. Terhes vagyok! Mosolyogtam, majd kicsit érzékenyebben mentem felébreszteni a páromat. Az igazak álmát aludta. Megsimítottam rövid haját, ami baromira jól áll neki. Mondtam már?

- Bucky - sutogttam - Szívem...

-Hm? - jelezte Bucky, hogy fent van.

- Mondani szeretnék valamit...

Bucky kinyitotta a szemét és felült. A szemebe nézett. Nem látszott rajta semmiféle kíváncsiság. Pokerarc. Mint mindig.

- Szóval... Reggel hányingerem volt, és...- adtam kezébe a tesztet - Két csík.

- Ez mit jelent? - kérdezte.

Tipikus férfi. Jaj istenem. Mosolyogtam, leültem mellé, megfogtam a kezét és ennyit mondtam:

- Terhes vagyok!

Bucky csak nézett rám. Nem tudta felfogni, hogy mi történt. Újra a tesztre nézet, majd rám. Ekkor elmosolyodott és megölelt. Örült neki. Ahogy én is. Hamarosan a többiek is értesültek róla. Mindenki nagyon örült. Megkértük Wandát, hogy legyen a picinek a keresztanya. Igent mondott. Pár hónap múlva meg is született a pici. Kislány lett, így Gianna Barnes nevet kapta. Édes kis falat. Az apjára hasonlít. A többiek szerint inkább rám.

Mikor idekerültem a Bosszúállókhoz, el sem tudtam volna képzelni, hogy ez lesz velem pár év múlva. Hogy azért kerültem be hozzájuk mert megtaláltak és különlegesnek neveztek. Nehezen illeszkedtem be, de elfogadtak. Én is őket. Aztán jött a kis nézeteltérés Steve és Tony között. Én Steve párját fogtam. Aztán jött az egyezmény, Bucky, a kis csate-paté. Utána bezártak minket egy cellába. Kiszabadítottak, és elvittek a nagyiékhoz. Utána jött Thanos és a kövek. Harc közben összejöttem Buckyval, majd elcsetintetek minket a picsába. Eközben végig Buckkal voltam. Majd vissza tértünk az élők és harcoltunk. Nyertünk, de elvesztetük pár barátot. Utána Bucky és én vettünk egy házat. Most itt lakunk. Már jegyesek is vagyunk. Anyám is előbukant, baletozok és lovagolok is. Ez az én életem. Nem cserelnék senkivel. De senkivel. Mert én vagyok a Balerina!

~Vége~

Köszönöm mindenkinek, aki olvasta a könyvet. Remélem élvezettel olvastáttok és szeretéttek Lya történetét! Puszi mindenkinek:

Scarlet Rose 🥰🌹

BalerinaWhere stories live. Discover now