~ Harc ~

250 24 0
                                    

- Na, most mit csinálunk? - kérdezte Sam
- Harcolunk - mondta Kapitány és elindultunk
Sétáltunk, majd kocogtunk és futotunk, majd összecsaptunk...

Természetes a Levegő Emma megakarta bosszulni, hogy puszit mertem küldeni neki, így nekem esett. Nagy szaltóba jött majd megakart ütni, de nem sikerült neki. Mosolyogva gáncsoltam ki, majd mikor már otthagytam volna a csajszikát, láthatlaná vált és lefogta a karomat.
- Ahj, ez így könnyű! - mondtam majd a lábáratapostam.
Igaz ordított egy sort, de kit érdekel. Újra látható lett, így megfogtam a lábát és hanyatvágtam a kiscsajt. Jaj veszékelve kiabált, mintha tényleg ölném. Jaj, bocsi, lehet eltörtem a gerincét, upszika!
- Nyugi, eb csont beforr! - mondtam majd otthagytam egymagába szendvedni.
Elkezdtem futni, hogy segítséget nyúsak valamelyik csapatársamnak, Wandát meg is találtam.
- Wanda, segítsek segíteni? - kérdeztem
- Vicces vagy, de... Megvagyok - mondta varázslás közben
- Oké, nem szóltam, áh! - kiálottam fájdalmamban, mikor megjelent mellettem Emma
- Ne zaklassál már! Felfoglak jelenteni! - viccelődtem
Mint mindig most sem vette a poént. Szegény én. Pedig azt hittem tudok segíteni a humorézékén.
- Nem vagy vicces. Mr. Stark nem azért küldött, hogy holmi bohóccal viccelődjek! - mondta halál komolyan
- Auh, bocsáss meg, ez a szívem volt. Asszem összetörted - mondtam, majd dobantottam
Emma ismét 10 métert repült. De ez volt a legkevesebb. Komolyan, két kölyököt hozott ide Stark? Szégyen... Ejnye bejnye, Tony! Láttam azt ahogy Wanda segített Barnesnak. Mérges lettem. A legjobb barátnőm és ez a ólom péniszű? Komolyan. Láttam ahogy Wakanda királya feláll és újra kész volt harcolni. Úgy láttam útját kellett álnom. Energiabomba ez a párduc ggrrr...
- Bocsánat, de ön innen nem megy sehová - mosolyogtam
- Akkor veled kell harcolnom - mondta majd nekem esett
Előszőr meg akkart karmolni, de ezt sikeresen kivédtem, így nem sikerült neki. Majd fejbe akkart rúgni, de azt se sikerült. Majd kezded a dolog badurvulni. Először elgáncsolt, majd miután feláltam a hasamba öklözött. És összerogytam.
- Jó harcos, felség - dicsértem őszintén - de nem számolt a szupererőmmel
Csetintettem és a párduc el is repült. Mindenkinek, elrontottom a napját. Lya, a naprontó, megérkezett. Kapitány és Barnes valami elterelősről beszéltek. Majd Tic-Tac felajánlotta, hogy ad többieknek egy meglepetést.
- Hajrá Tic-Tac menni fog! - bíztattam Scottot
- Köszi, Jean D'arc! - mondta
Mosolyogtam, majd megláttam Fekete Özvegyet. Éppen elakkart szaladni, de hová? Gondoltam utána megyek meglessem, hogy mit csinál. De mirre utána futottam volna Scott konkératan óirási lett. Tátva maradt a szám. Azta rohadt.
- Steve! Menjetek! - szóltam nekik
Elkezdetek futni, láttam, ahogy Emma utánuk akkart menni, de hamar lefoglaltam. Gyorsan Emma elé vágtam, amíg láttható volt. Megfogta a karját és elkezdtem kicsavarni, amirre fájdalmasan ordított. Jaj, már megint. Már meg is jelent az egyik szőke herceg, hogy segítsen neki. Pókica érkezett meg.
- Nem hagyhatom, hogy nyerjetek! Hibáztok! - mondta Peter
- Kis kölyök, dugulj be és fordulj meg mert seggen rúglak - mondtam, majd miközbe Emma karját szorítottam, szó szerint seggen rúgtam. Megfogtam a karját majd az ujjával rock jelet mutattam majd el is szágultott. Emmamár nem bírta egy szúszra, elengedtem a karját, majd láttam ahogy Vízió észrevette Kapitányékat. Valamit tennem kellett. Észrevettem Wandát, ez az! Feltarhatjuk őket egy kicsit!
- Wanda! - kiáltottam, majd Vízióra böktem a fejjemmel
Wanda vette az adást majd a varázslatával sikeresen felrepített a levegőbe, így sikerült a karomat a levegőbenX alakba raknom. Ez álltal hatalmasat repült előttem mindenki. Vagy 80 métert, mindenki. Zuhanás előtt tudtam mit kell tennem. Bukfenceztem egyet, a betonon így nem lett semmi bajom. Steve tanította. Viszont Víziót nem sikerült meghatnom, de időt tudtam nyerni. Vagy egy fél másodpercet. Vízió a kővel a fejében ellézereszte a toronyot, és ott volt a Quinjetuk. Annyira féltem, csak jussanak át, de szerencsére Wanda megtartotta az épületett. Hátranéztek a fiúk majd tovább futottak, de ekkor Rhodey valami hangsugárt lőtt Wandára amitől felsikoltott és a fülét fogta. Tudtam mit kell tennem, így cselekedtem, felugrotta egy kocsira majd szaldóztam egyet és megint X- be raktam a karom, és Rhodey elrepült. Annyira nem messzire mit előzőleg. De sikerült a tervem, Wanda egy kis ideig megtudta tartani az épületet. De aztán nem bírta tovább és összesett. Egyből hozzá futottam. Istenem, biztosan kimerült.
- Wanda, jól vagy? - kérdeztem aggódva
- A fejem, és annyira...elfáradtam... nem... tudok többet... segíteni... - lihegett
- Nem baj, ügyes vagy! Sokat segítettél - mondtam majd sikerült felülnie, de újra lerotyott.
Stevenek és Barnesnam sikerült felszálni. De Rhodey utánuk repült. Már nem volt annyi erőm, hogy csetintsek vagy esetleg X-be rakjam a karom. Megláttam Emmát, borzalmasan fáradt volt és már alig maradt benne erő. Engem nézett. A vála annyira furcsán állt, valószínűleg kiugrott a helyéről. Wandához odajött Vízió, így otthagytam őket és Emmához futottam. Tudtam nem kellett volna így megharcoltatnom. Ez hiba volt.
- Jól vagy? - kérdeztem
- Még te kérdezed? - kérdezed bunkón
- Befogtad! - kiáltottam rá
Láttam, ahogy Emma megremegett. Igen, nem szoktam kiabálni, de egy tizenyolc éves ne ugason.
- A válam, szerintem kiugrott...
- Add, de ne kiálts, fájni fog de jobb lesz - mondtam, majd megfogta a válált es hátra löktem, ami egyből visszaugrott.
Emma hangosan felsziszent, de nem lett semmi baja. Bólintott, és én is bólintottam. Ekkor egy észrevettem, hogy Vízió a lézerével eltanálta Rhodeyt! Jaj ne! Egyből szaladtam is. Tehetetlenül zuhant. Elhagytam az épületet, majd lassan, de nagyon lassan odaértem. Rhodeyhoz mentőt kellett hívni, és bevitték a kórházba. Soha többet nem csinálok ekkor butaságát, mert valaki megfogja inni a levét. És Rhodeyval együtt, Wanda, Sam, Scott, Clint és én is megszívtuk, ugyanis börtönbe vittek minket. És ott maradtunk, tehetlenül...

BalerinaWhere stories live. Discover now