Pár nap telt el az egyezményi vita után, és sok minden történt. A Bécsi robangatás és hogy a tettes Bucky Barnes volt. A Kapitány és az a Bucky és Wakanda királya T'Challa-val futkoráztak a Bukaresten. Mint valami két éves gyerekek. Egyből indultam is Berlinbe, hogy tisztázuk a dolgot.
- Steve, ti ezt, hogy gondoltátok?! - kérdeztem a Kapitányt
- Lya... - habozott Steve
- De, tényleg! Nem vagytok már gyerekek! Nem kellett volna... - mondtam
- Lya, Bucky ártatlan. Hidd el nekem! - könyörgött Steve
- Hisszem ha láttom, de nem ez a lényeg... - mondtam majd ránéztem a monitorra és láttam, hogy Barnes megszökött - Picsába!
Elkezdtem szaladni, hogy megállítsam a katonát. Már mindenki neki ugrott, hogy megállítsa Barnes-t reménytelenül. Éppen Natasha harcolt a Tél Katonájával, de majdnem megfojtotta a kegyetlen katona az Özvegyet
- Legalább felismerhetlén...- fuldokolt Natasha
De mielőtt nagyobb lett volna a baj Barnest a hajánnál fogva ráncigáltam el a Fekete Özvegytől. Barnesnak majdnem sikerült hasba vernie, de sikerült kivédenem. Aztán kiakartam gáncsolni, de elkapta a lábamat és ellökött, több se kellett bedurvultam. Csetintettem egyet és Barnes hátraesett. Ez volt az én erőm, a Rezonancia. Ha dobantok, csetintek, vagy suhintok egyet a karommal akkor eltaszítok dolgokat. Barnes újra talpra állt, majd újra megprobált támadni, ezúttal a karomat akkarta kicsavarni, ami majdnem sikerült neki, de lefejeltem. Egy ideig csak nézett majd visszafejelt. Annyira fájt, hogy el sem tudom mondani, egyből hátraestem. Próbáltam megállítani az erőmmel a katonát de túl messze volt. Minden elsötétült előttem...
- Lya, ébren vagy? - kérdezte Steve
- Mi-mi? Hol vagy-vagyunk? - kérdeztem
- Elkaptuk Barnest - mondta Sam
Több se kellett, egyből felpattantam. Megakkartam verni ezt a barmot, elegem volt belőle! Egy kis szobába volt és maga elé nézett.
- Te seggfej! Mit képzelsz te magadról?! - kiáltottam majd felpohoztam a férfit
- Lya! - kiáltotta Steve, majd lefogta a karjaimat, mielőtt befuztam volna Barnesnak.
- Nem én voltam... - mondta Barnes
- Mit nem te?!!? - ordítottam, de már csetinteni akkartam volna, de Steve nem hagyta
- Nem ő robbantott! Más volt - mondta Sam
Megtöbbentem, annyira, hogy már nem is ellenkeztem.
- Akkor ki? - kérdeztem
- Valaki... De nem tudom - mondta Barnes
- A H.Y.D.R.A kimosta az agyam miután leesettem egy helikopterről. Nagyon rossz volt. Rengetegszer szenvedtem. Annyira... Rémes... - mondta Barnes
Meghatodtam, láttam magam előtt a képeket. Ahogy elkapják, kínozzák és verik. Biztosan sok minden mehett keresztül. Ezért egy picit megsajnáltam, de csak egy picit.
- Ha, nem ő volt, akkor még is ki a csoda volt?
- Fogalmunk sincs, ez a baj - mondta Steve
Sóhajtottam, hanem ő robbantott akkor még is ki csinálta? Valami másik agymosott ember? Vagy esetleg egy rosszakarónk. Fogalmam sem volt, de lassan itt volt az ideje, hogy készülődjünk.
VOUS LISEZ
Balerina
Fanfiction,, Ez az én életem. Nem cserelnék senkivel. De senkivel. Mert én vagyok a Balerina! " Lya Benward egy átlagos lány. Félig francia, félig amerikai. Addig volt átlagos élete, míg egy nap a szüle meghaltak, de ő a robbanás közbe kapott valamit, valami...