נ.מ- הארי
"אני לא מאמין שעשינו את זה... פעמיים!" נאנחתי וליאם מזג לי עוד וויסקי אל הכוס.
"אני חושב שאתה עדיין אוהב אותו, וקשה לך להודות בזה." הרמתי גבה והוא גיחך.
"אני מבין אותך, מה שלואי עשה זה מעשה נוראי, אבל... הקשר שלכם כל כך טוב, והוא התנצל על זה הרבה, והפסיק."
"אתה מתעלם מהעובדה שהוא התנצל והמשיך, ורק כשהמצב הפך לנורא הוא הפסיק." אמרתי, וליאם קיווץ את גבותיו בבלבול.
"לא הבנתי, הוא בגד בך כמה פעמים?" הנהנתי והוא נראה מופתע, ונגעל.
״הוא לא רק בגד בי, אתה יודע שזה סיפור יותר מסובך מזה.״
"אוקיי, מ-מה... איך?" אני בשוק שלואי לא סיפר לו.
לואי מדבר איתו כל יום, וליאם כל הזמן מנסה להצדיק את המעשה של לואי, רק בגלל שהוא לא יודע שהמצב נורא.*פלאשבק*
שתיתי עוד כוס קפה... הכוס ה-... שתיתי הרבה קפה היום...
אני לא יכול להתרכז בכלום היום.
לואי לא דיבר איתי מאז שהוא יצא לעבודה אתמול.
הוא ראה את ההודעות ששלחתי לו, אבל לא ענה לאף אחת מהן.כל הלילה לא יכולתי לישון מדאגה לו.
עוד לילה שאני לא מצליח לישון, כל הלילה אני תוהה איפה לואי.
אם הוא הסתבך במשהו, או שנשאר לעבוד עד מאוחר, אולי בכלל נרדם בעבודה.
אבל למה הוא לא אמר לי כלום?
אני צריך לדבר איתו על הקטע הזה, אולי הוא עובר משהו ולא מספר לי...
אני יודע ש... בפעם האחרונה שהיה משבר גדול... הוא יצא מהבית וחזר רק שלושה ימים אחרי בגלל שהוא התמסטל ושכב עם מישהו.
הוא בעצמו בקושי זוכר מה היה שם.
אני מאמין שעכשיו הוא לא בוגד בי, כי בכל זאת... הוא התנצל על זה הרבה, והוא הוכיח לי שהוא לא יעשה את זה, אני חייב לסמוך עליו, הוא בעלי.
YOU ARE READING
FOREVER
Фанфик״הארי, אני לא רוצה שזה יסתיים ככה, אני לא רוצה לאבד אותך.״ ״איבדת אותי מזמן."