✿Sujin a szobájában olvasott, amikor autó állt meg a ház előtt és egy jól ismert hangot hallott, becsapódott a szomszéd kapuja. Felugrott az ágyról, s kinézett az ablakon. Csak nem ment el ez a Kim?! Megkönnyebbült, amikor meglátta, hogy a férfi csak most érkezett meg. Már kezdett alkonyodni, a lány már elégedetten dörzsölgette tenyerét. Észrevette a kapu előtt álló kocsit. Csak nincs vele valaki? Lehet, hogy hazaugrott, s már megy is el? Nem lehet igaz! Lekapta telefonját a szekrényről, majd az ablakon ki, ránagyított a kamerán keresztül az autóra. Nem ült benne senki, a rendszáma pedig azt mutatta, hogy bérelt. Tehát ezzel a kocsival akar menni a légyottra!
Na, várjon csak! Majd ha szépen ki lesz csípve, akkor csalja gödörbe. Remek lesz!
A lakásban felgyulladt a villany. A férfi a szoba közepén állt, sorban dobálta le magáról a ruha darabokat. Sujin majdnem elharapta a nyelvét.
- Ez igen. - szólalt meg halkan. Taehyung eltűnt szemei elől, a lány pedig leült az ágyára.
- Jó alakja van szó se róla. Nem mintha ezt nem vetted volna eddig észre, de az ingyen sztriptíz nem volt műsoron. - motyogta zavartan. – Úgy viselkedsz, mint egy első áldozó szüzike. Pedig láttál már hímneműt ruha nélkül. Mégha nem is volt ennyire formatervezett, mint ez.
Várakozott. A nap lassan megkönyörült rajta, lebukott. Sujin kinyitotta a szekrényt, elővette a fekete holmikat. Kinyitotta ajtaját, hallgatózott. A tévé szólt az emeleten, tehát nem valószínű, hogy az anyja útban lenne. Felöltözött, a konyhába magához vette a kellően löttyedt paradicsomokat, majd csöndben kimászott a szobája ablakán. Átlopózott a kerítésen, ellenőrizte a szerkezetet. Tökéletes. Visszament a saját kertjébe, majd a kerti csapra kötötte a slagot. Taehyung már a nappaliban volt, öltönyben, belőtt hajjal, elegánsan. Sujin megnyitotta a csapot, majd visszaugrott a szomszéd kertbe, felkapta a paradicsommal teli tálat és elkezdte bombázni a házat. Kim Taehyung meglepődve kapta fel fejét amikor a tompa puffanásokat meghallotta. Mi a fene ez? Aztán meglátta a vörös cafatokat folyni az ablakán. Vér. Mint egy rossz horror filmben. Aztán közelebb ment. De hát ez paradicsom! És ha ez paradicsom, akkor az Byeon Sujin.
- Na várj csak te boszorka, most elkaplak! - kiáltotta, felkapcsolta a kinti villanyt, s felrántotta az ajtót.
Hát persze, hogy igaza volt. Alig tíz lépésnyire ott állt a nő vérlázítóan vihogva. S ez még nem volt minden. Tovább dobálta a paradicsomot, s mivel már konkrét célpontja is volt, kezdett izgalmas lenni a dolog. Kim megpróbált elugrálni a lövedékek elől, de amikor az egyik a vállán csattant, elordította magát.
YOU ARE READING
a trap of love ⤷ kth ✔︎
Fanfictiona trap of love - kim taehyung fanfic. | befejezett ✔︎ amelyben byeon sujin, a szép, fiatal kisvárosi fogorvosnő, a sors szeszélye folytán megismerkedik kim taehyunggal, aki nemcsak egy jóképű szöuli fickó, de világhírű zeneszerző is. a bohózatban il...