10

182 14 20
                                    

✿

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Taehyung kézen fogta a lányt, bevezette a hálószobába, majd halkan becsukta az ajtót.

- Hülye dolog, de félek. - mondta, mire Sujin elé lépett, majd kezeivel felsimított az arcára.

- Nem lesz semmi gond. - lábujjhegyre állt és rácsókolt Taehyung ajkaira, aki magához ölelte, megsimogatta az arcát, majd tenyere a lány tarkójára csúszott.

- Szép vagy, szép vagy, szép királynőm! Nincs senki szebb nálad. - nyugodt hangja kellemes légkört adott.

- Csak Hófehérke. - mosolygott Sujin.

- Hülye egy mese. - ingatta a fejét. – Én onnan kezdem el mesélni, hogy a herceg és Hófehérke a nászéjszakán.. - kezdett bele, mire Sujin közbe szólt.

- Muszáj beszélned?

- Nem, egyáltalán nem muszáj. - felelt, miközben lassan az ágy felé indultak. – Ilyenkor mit kell csinálni? - kérdezte megjátszott kétségbeeséssel Taeyhung.

- Nem is tudom. Talán ezt. - Sujin lehúzta a férfiről a zakót, s egy közeli székre hajította. Pár pillanat múlva már az összes ruhadarab a szék környékén volt.

- Tudod, hogy egyszer véletlenül kukkoltam? - kérdezte a lány.

- Igen? És mit láttál? - vonta fel szemöldökeit.

- Egy gyönyörű testű férfit. - felelt.

- Tetszett?

- Nagyon.

- Sokáig fogunk még így állva fecserészni? - kérdezte Taehyung.

- Nem a nő feladata, hogy ágyba döntse a férfit. - mosolyodott el, mire Taehyung hirtelen felkapta és a hűvös lepedőre fektette a lányt.

- Csodaszép vagy Byeol Sujin. - suttogta a lány arcát fürkészve.

- Taehyung.. - súgta, mire az említett kérdően megvonta szemöldökeit. – Én nem szedek tablettát.

- Velem felesleges is lenne. - közölte keserűen a férfi és feltápászkodott.

- Ne! Ne haragudj rám. Gyere vissza. - súgta, kezei után nyúlva, amiket pont eltudott érni, így sikeresen visszatudta húzni magához Taehyungot, aki amint a lányhoz érkezett, beletemette arcát, annak dús hajába.

- Olyan finom illata van a hajadnak. - vett egy nagy levegőt, majd lejjebb csúszott. – A nyakadnak is.. - mormolta bőrére. – Hmm.. Az íze is finom. - csókolt nyakára. – Nézzük tovább! - Taehyung szája lejjebb csúszott a lány vállára, kulcscsontjára, majd elért a melleihez. – Sosem hordasz melltartót?

- Miért kellene? - kérdezett vissza.

- Nem dehogy. - ingatta fejét nem legesen.

Óvatosan megsimogatta őket. Először kezeivel, majd az ajkaival. Innen pedig már nem volt megállás. Egyre türelmetlenebbül derítették fel egymás testét, egyre sürgetőbb szavakat suttogva egymásnak, míg végül nem bírták tovább.

Sujin kinyitotta szemeit, s ránézett a mellette fekvő férfira.

- Te nem vagy impotens.

- Úgy látszik nem.

A lány felkelt, majd kapkodva kereste ruháit.

- Ne menj el! - szólt Taehyung, mire Sujin felnézett könnyekkel teli szemeivel.

- Gratulálok! - vágta hozzá a lány.

- Sujin, mi történt? Mi a baj? Fájdalmat okoztam? Nem volt neked jó? - esett kétségbe Taehyung.

- Tökéletes volt Mr. Csődör. Maga a tökély. - morogta.

- Akkor meg...

- Te szemét! - emelte fel a hangját. – Kitaláltál egy megható történetet, hogy le tudj fektetni! Remekül sikerült! - tapsolt nagyokat. – Ezért hány üveg bort fogsz kapni Hoseoktól? Vagy most nem borban fogadtatok?

- Miről beszélsz? - nézett értetlenül a férfi.

- Úgy voltál te impotens, mint ahogy én Szűz Mária! Egy rohadt disznó vagy Kim Taehyung! - kelt ki magából a lány még jobban.

- Sujin várj! Ezt nem mondhatod komolyan!

- Úgy látom Gain mellett komoly színészi tapasztalatot szereztél. Szégyelld magad Kim Taehyung?

- Sujin! Hidd el tévedsz! Igazat mondtam!

- Egy fenét mondtál azt. Jó éjt!

- Legalább hallgass meg! - nézett kérlelően.

- Mi értelme lenne? Úgyis csak hazudnál.

Taehyung magára tekerte a lepedőt, majd a lány után futott.

- Kérlek hallgass meg! Sujin! Édesem..

A lány keresztülfutott a kerten, átugrott a kerítésen, betornázta magát az ablakon. Visszanézett. Taehyung, mint egy kísértet, talpig fehér lepedőben állt az udvar közepén.

- Sujin, higgy nekem szerelmem!

- Óh, milyen megható! - morogta szipogva a lány, majd becsukta az ablakot és elhúzta a függönyt.

Ennél nagyobb barom nem is lehetnél Byeol Sujin.






......

üdv mindenkinek! szép napot!

hát meg is érkeztem nektek a következő résszel.
hogy tetszett nektek? mi a véleményetek a történtekről? meséljetek!

nyomjatok egy csillagot, ha tetszett! ne tartsátok magatokban véleményeiteket, várom őket!

legyetek jók! legyen szép napotok!
vigyázzatok magatokra, és egymásra!

💜

a trap of love ⤷ kth ✔︎Where stories live. Discover now