16

177 12 4
                                    

✿

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Másnap kora délután a taxi, egy elegáns ház előtt állt meg. A lányt szinte úgy kellett kirángatni a kocsiból.

- Taehyung nagyon félek. - szólalt meg halkan Sujin.

- Ugyan kicsim! Ne hülyéskedj. Kedves, barátságos emberek. Majd meglátod. - fordult a lány felé. – Jézusom, te falfehér vagy szerelmem!

- Jól vagyok. - nézett el Taehyungról, aki nem hagyta annyiban a dolgot. Magához húzta, s bátorító csókot nyomott ajkaira.

- Szervusztok szerelmesek! - hallatszott egy vidám, férfi hang a lépcső tetejéről. Park Jimin mosolyogva jött eléjük, és tessékelte be őket a házba.

- Örülök, hogy látlak Taehyung! Te pedig valószínüleg Sujin vagy. Ugye megengeded, hogy tegezzelek?

- Persze. - bólintott.

- Gyertek, Mirae és a srácok a nappaliban vannak. biccentett Jimin az említett helyiség felé.

Ha Sujin hivalkodó eleganciára számított, akkor tévedett. A lakás nagyon barátságosan és otthonosan volt berendezve. Jimin kopott, szaggatott farmert viselt, egy piros felsővel. A nappali szőnyegén találták meg feleségét, amint a két kisgyerekkel játszott. A fiatal nő rögtön felugrott, mikor meglátta őket.

- Taehyung! - ölelte magához a férfit Mirae. – Úgy örülök neked! - szorongatta, majd eltolta magától és Sujinra pillantott. – Szóval Ő az a tünemény? Szia, Mirae vagyok. Az a két rosszcsont ott a fiam és a lányom. Jihyun, gyere és köszönj Sujinnak!

- Helló! - mondta barátságosan a kiskölyök, aki mindössze öt éves lehetett, hatalmas nagy barna szemekkel.

- Ő pedig Jiwoo. - mutatott a kislányra Mirae. A csöppséget nem nagyon érdekelték a vendégek, elmélyülten csámcsogott egy műanyagkockát.

A következő két óra olyan hamar eltelt, hogy szinte észre sem vették. Sujin kellemesen csalódott. Jimin és Mirae nagyon kedvesek voltak. Sokat nevettek és szemmel láthatóan nagyon szerették egymást. A sok mosoly, az apró érintések mind ezt mutatták.

- Mikor házasodtok össze? - kérdezte Mirae, mire Sujin elpirult.

- Én azonnal feleségül venném, de Sujin folyton kikosaraz. - mondta Taehyung.

- Miért? - vonta fel szemöldökeit Jimin.

- Mert nem ismerjük egymást elég régen. - vonta meg vállát Sujin.

a trap of love ⤷ kth ✔︎Where stories live. Discover now