03

244 16 4
                                    

✿

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Sujin már Dawonék háza előtt állt. A biztonság kedvéért, megnézte telefonján az időt. Attól tartott, hogy túl korán ért ide, de amint megpillantotta, hogy a telefon fél kilencet mutat, megnyugodott. Pont időben érkezett. Megnyomta a csengőt, majd a ház bejárati ajtaját pillanatok múlva Hoseok nyitotta ki.

- Hát itt vagy, te minden fogorvosnők legszebbike!

- Üdv Hoseok! Hoztam két üveg finom pezsgőt. Hűtsd be őket! - nyomta a kezébe az említett italokat. - Dawon?

- Már is elakarsz hagyni? Szép a ruhád! - dícsérte a férfi, mire Sujin idegesen lejjebb húzta miniruháját, meglehetősen kevés sikerrel. - Remekűl áll ez a szín. - bizonygatta Hoseok.

- Köszönöm. Hogy vagy mostanság? - váltott témát villámsebességgel.

- Remekül. Mióta megérkeztél, egyre jobban.

- Hoseok..

- Tudom, tudom.. A három lépés távolság kötelező.

Dawon hirtelen az egyik nagyobb termetű vendég háta mögül tűnt fel, ezzel megmentve Sujint.

- Sujin, úgy örülök neked! Gyere itt van Sora is. Már jó régóta nem találkoztál vele sem.

- Az esküvője óta nem láttam. - felelte, miközben barátnője húzta magával az említett nő felé.

- Az óta már el is vált. - szólalt meg Dawon halkan.

- Na, nézz oda! Már el is rablod tőlem az est legszebb hölgyét? - kérdezte tetett felháborodással Hoseok.

- Hoseok-ah, törődhetnél a többi vendéggel is! - szólt rá Dawon, mire bátyja zsörtölődve egy homályos sarokba húzódott, ahol a barátja üldögélt.

- Na, mit szólsz hozzá? - kérdezte.

- Nem rossz, de fehér csipkehálóingben megnyerőbb. - válaszolt Taehyung halkan.

- Tessék? - kapta fel a fejét Hoseok barátja válaszára.

- Semmi, csak elgondolkodtam. Egész helyes a kicsike. - simogatta állát.

- Egész helyes?! A város legjobb nője! Fiatal, gyönyörű, eszményi alakja van és okos. - sorolta Hoseok.

- Ez utóbbi nem a legjobb tulajdonsága. - motyogta Taehyung.

- A város összes férfija oda van érte, de még senkinek sem sikerült megszereznie. - mesélte az idősebb.

- Talán nem a fiúkat szereti. - nevetett fel a fiatalabb.

- Taehyung, te megőrültél? Már menyasszony is volt. Valami szöuli orvos.. A legnagyobb probléma, hogy észre sem vesz.. - húzta el a száját.

a trap of love ⤷ kth ✔︎Where stories live. Discover now