✿A következő két hétben minden szabad percüket egymással töltötték. A város lassan beletörődött, hogy a doktornőt semmi baj nem érte, sőt! Szerelmes lett. Mindenkivel kedves, mindenkire mosolyog. Kim Taehyung csodát művelt vele.
Péntek délután a tenger partján ültek. Mint más sokszor, most is megesett, hogy Taehyung lehunyt szemekkel dúdolgatni kezdett, majd előkapott a zsebéből egy gyűrött kottalapot, és telefirkálta fekete pöttyökkel, vonalakkal, keresztekkel és minden egyéb furcsasággal. A lány ezért sosem neheztelt, hiszen részese lehetett Taehyung legbelsőbb érzéseinek, gondolatainak. Tíz perc múlva a férfi csillogó szemmel nézett a lányra.
- Meg van! Elcsíptem! - elégedetten húzta magához a lányt, s csókolta meg rögvest. – Van egy remek hírem. Illetve remélem, hogy remek lesz. Szöulba kell mennem.
- Muszáj? - a lány arca elkomorodott.
- Igen, szívem. - bólintott. – Szeretném, ha velem jönnél. Tudom, hogy kivettél két hét szabadságot, tehát velem jöhetsz. Persze csak ha akarsz.
- Nagyon szeretném Taehyung, de nem megy. A jövő héten hazajön Apa.
- Csak egy hétről lenne szó. Na! - kérlelte a férfi.
- Anya nagyon megharagudna, ha megtudná. De.. Annyira szeretnék veled menni! - nyögött fel.
- Hát akkor gyere velem! Az apád még három hónapig itthon lesz.
- Anyának biztosan az lenne a véleménye, hogy túl rövid ideje ismerjük egymást. Az ismerősök pe...
- Hogy mit szólnának az ismerősök? - szólt közbe Taehyung. – Kit érdekel? Szeretlek Sujin. Jobban, mint bárkit. Ha zavar téged, hogy mit szólnak az emberek, akkor elveszlek feleségül, de kérlek gyere velem.
- Olyan bolond vagy. - nézett rá hitetlenkedve Sujin.
- Hozzám jössz feleségül?
- Nem, mert...
- Mert nem ismerjük egymást eléggé. Tudom. - bólintott mosollyal az arcán. – De azért velem jössz?
- Megbeszélem Anyával, és ha nem folyt meg, akkor megyek. - válaszolt.
- Helyes!
- Egyébként én is szeretlek Taehyung. - engedte ki a ajkai közül a már régóta ki kívánkozó szavakat.
- Tudom.
- Honnan? - kapta fel a fejét Sujin.
- Látszik a szemeden, a mosolyodon. Nagyon jó érzés tudni. Ahhoz épp elég jól ismerlek, hogy tudjam, csak te kellesz. - válaszolt neki Taehyung, miközben arcának minden egyes részét feltérképezte. – Remekül megértjük egymást. Miért ne házasodnánk össze? - vonta fel szemöldökeit.
- Taehyung! - kiáltott rá a lány, mire a fiú elnevette magát.
- Oké, tudok még várni. Három hete egy újabb házasságra gondolva kirázott a hideg. - nevetett. – Most meg az egyetlen vágyam az, hogy Mrs. Kimmé tegyelek. Gondolkozz el az ajánlatomon.
- Jó. - sóhajtott.
- Kezd sötétedni, gyere, menjünk haza! - húzta fel a homokból Sujint a férfi.
- Anya, jövő hét Szöulba kell utaznom.
- Miért? - nézett fel hirtelen az anyja.
- Taehyunggal megyek. - tette hozzá.
- Tessék? - hangja olyan hangot ütött meg, hogy Sujin elgondolkodott azon, hogy nem is folytatja tovább a beszélgetést az anyjával.
- Igen, a szabadságom első felét Taehyunggal töltöm.
Nincs menekvésed Byeon Sujin.
- Édeslányom, apád a jövő héten jön haza. Ezt, hogy..
- Anya! Azt a hetet szánjátok egymásra.
- De hát mit fognak szólni az emberek, ha megtudják? Hiszen még meg sem kérte a kezedet.
- Már többször is megkérte.
- Igen? - örvendezett az anyja.
- Nemet mondtam.
- De hát miért? - nézett értetlenül lányára.
- Nem ismerem eléggé. - válaszolt őszintén.
- Ahhoz viszont elég jól ismered, hogy egy hetet tölts kettesben? Már így is folyik a pletykálkodás. - morogta, mire Sujin csak megvonta a vállát. – Szereted ezt a férfit?
- Igen, nagyon. Fantasztikus ember, anya. Egészen rendkívüli. Megértő, figyelmes, végtelenül kedves és szeret engem. De úgy érzem, még korai lenne házasságról beszélni.
- Szóval elfelejtetted Namjoont?
- Őt nem is szerettem igazán. Csak most jövök rá, milyen az, ha igazán szerelmes az ember. Szeretem Taehyungot.
- Ennek nagyon örülök Sujin. - mosolyodott el az anyja. – De itt az ideje családalapításra is gondolnod.
- Majd gondolok.
.......
üdv mindenkinek!
amint az ígértem, itt is vagyok a következő résszel. tegnap már kész volt a rész, de nem volt még átolvasva, így nem szerettem volna az nélkül publikálni, így a mai napra hagytam.
tudom, nem olyan esemény dús rész lett, de azért megkérdezem mi a véleményetek róla.
ha tetszett nyomjatok egy csillagot, hadd
ragyogjon nekünk. a véleményeiteket pedig ne tartsátok magatokban, várom őket!legyen szép napotok!
vigyázzatok magatokra és egymásra!💜
YOU ARE READING
a trap of love ⤷ kth ✔︎
Fanfictiona trap of love - kim taehyung fanfic. | befejezett ✔︎ amelyben byeon sujin, a szép, fiatal kisvárosi fogorvosnő, a sors szeszélye folytán megismerkedik kim taehyunggal, aki nemcsak egy jóképű szöuli fickó, de világhírű zeneszerző is. a bohózatban il...