✿Kedden és Szerdán a várost járták, vásároltak egy csomó dolgot. Sujin csodálta a férfi türelmét. Egyszer sem unt bele a próbafülkék melletti várakozásba vagy éppen abba, hogy fogorvosi műszerek után rohangált.
- Holnap látogatóba megyünk. - közölte este Taehyung a fürdőszobában.
- Kihez? - érdeklődött Sujin.
- Park Jiminhez és Kwon Miraehez. - felelt Taehyung, mire Sujin felcsuklott, egyrészt a meglepettségtől, másrészt mert sokat ivott. Kacarászva letette a pezsgőspoharát a kád melletti asztalkára.
- Komolyan gondolod ezt? - vonta fel szemöldökeit Sujin, de még mindig kacagva.
- Hát persze szívem. - bólintott nagyot Taehyung.
- Taehyung.. - kezdett bele, de hirtelen felcsuklott egy nagyot. – Én egy egyszerű fogorvosnő vagyok, ők meg világsztárok.
- Én is az vagyok Sujin. - nézett a lányra.
- De az más! - vágta rá Sujin. – Téged szeretlek.
- Őket is szeretni fogod. -mosolyodott el a férfi.
- Biztos? - kérdezte bizonytalanul, mire Taehyung elnevetve magát, húzta magához közelebb őt a kádban. – Tudod, isteni illatod van Kim Taehyung. - súgta a lány.
- Ugyanolyan, mint neked. Citrom. - nevetett.
- Tudok egy citromos dalt. Elénekeljem neked? - pillantott fel Taehyungra.
- Énekeld kicsim.
Sujinnak nem kellett kétszer mondani, elkezdte a dalt. Az egész fürdőszoba zengett a hangjától.
- Majdnem olyan jó vagy, mint Kwon Mirae. - jegyezte meg Taehyung, mire a lány hangosan nevetve hátravetette fejét, így mellei előbukkantak a vizen úszkáló habból, Taehyung pedig egyből lecsapott rájuk. – Neked vannak az egész világon a legszebb melleid, a legszebb szemed, hajad, feneked..
- Nem is igaz. - tiltakozott. – Neked van a legjobb feneked. Olyan cuki azzal a kék folttal.
- Ne csúfolódj te nő!
- Komolyan mondom! - Sujin esküre emelte az egyik kezét, míg a másikat a szívére tette. Kár volt. Megcsúszott és eltűnt a habokban. Taehyung kihalászta.
- Szeretlek Byeon Sujin. Gyere hozzám feleségül. - mondta a prüszkölő, vihogó lánynak.
- Azt hiszed eléggé leitattál már ahhoz, hogy igent mondjak? Tévedsz édesem. Csak kicsit vagyok még becsípve. Olyan jó érzés! - áradozott a lány. – Nagyon tetszett amúgy habos mellkassal. Olyan szexibb vagy, mint Alain Delon.
- Kedves, hogy előrébb rangsorolsz egy aggastyánnál.
- De buta vagy! Én arról a Delonról beszélek, amikor még fiatal volt. - ingatta a fejét, majd hirtelen megugrott. – Mit keresel ott?
- Már megtaláltam. - nézett Sujin szemeibe.
- Igen, én is úgy érzem. - jegyezte meg, majd megmozdult ő is. – Mit gondolsz, én is jó felé tapogatózom?
- Te boszorkány.. - nyögött fel Taehyung.
........
üdvözletem minden kedves olvasónak!
szeretnék elnézést kérni amiért ennyi ideig inaktív voltam és nem jelentkeztem egy résszel sem. bevallom, ihlet hiányban szenvedtem és nem igazán tudtam felépíteni a következő részeket, így addig nem is próbálkoztam semmivel, amíg tényleg nem kaptam egy kis fény sugarat, reményt és ihletet. ez a pillanat tegnap elérkezett és boldogan írtam meg nektek a mai részt, valamint a következőket is.
szomorú hírrel is érkeztem, ugyan is nem sokára vége a könyvnek. ha jól számoltan már csak három résszel érkezem hozzátok, és lezáródik a történet.
na de a mai rész! mi a véleményetek róla? kíváncsian várom a kommenteket.
ha tetszett nyomjatok egy csillagot, hadd
ragyogjon nekünk. a véleményeiteket pedig ne tartsátok magatokban, várom őket!instagram: illeunnieonwp
legyen szép napotok!
vigyázzatok magatokra és egymásra!💜
YOU ARE READING
a trap of love ⤷ kth ✔︎
Fanfictiona trap of love - kim taehyung fanfic. | befejezett ✔︎ amelyben byeon sujin, a szép, fiatal kisvárosi fogorvosnő, a sors szeszélye folytán megismerkedik kim taehyunggal, aki nemcsak egy jóképű szöuli fickó, de világhírű zeneszerző is. a bohózatban il...