18

248 15 7
                                    

✿

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Az idő csak úgy telt. Sujin és Taehyung szülei összeismerkedtek, s boldogan fogadták a hírt is, mi szerint hónapokkal később már unokázni fognak.

Az édesanyák viszont nem igazán fogadták el azt, hogy házasság előtt szülessen meg gyermekeik első babája, így leszögezték gyerekeiknek: jobban járnak, ha összeesküdnek. Taehyungnak sosem kellett volna ezt kétszer mondani, hisz a lányt már a második hónapjukban elvette volna, csak Sujin nem hagyta magát. Viszont most Taehyung meglepetésére őt sem kellett kérlelni, egyből igent mondott rá, s egy szempillantás alatt az oltárnál találták magukat, ami után hatalmas lagzit tartottak.

Nászútjukat, Sujin terhessége és a vele járó rosszullétek miatt lemondták, nem igazán mertek külföldre utazni, belföldön pedig nem szerettek volna nászútazni. Jimin és Mirae viszont meghívták magukhoz pár napra az ifjú párt a fővárosba. Taehyung féltő férjként ennek sem igazán örült, de Mirae sikeresen meggyőzte őt, így mielőtt Sujin vizsgálatra ment volna, ott töltötték napjaikat, egy-egy kisebb programokkal kitöltve.

Aztán eljött a vizsgálat napja is.

- Azt hiszem, ez igazán remek hír lesz a férjének Mrs. Kim. - mondta az idős nőgyógyász.

- Igen az. - mosolygott Sujin.

- Egy hét múlva várom! - emlékeztette a lányt.

- Viszlát doktor úr! - hajolt meg az orvos előtt, majd amilyen gyorsan csak tudott, haza kocsikázott.

- Taehyung? - rohant be a lakásba.

- Itt vagyok szerelmem. - jött elő a konyhából.

- Isteni illat van. - jegyezte meg Sujin beleszippantva a levegőbe.

- Meghiszem azt! - nevetett fel Taehyung. – Mit mondott a doki? Jól vagytok? - simított végig felesége egyre gömbölyödő hasán.

- De még milyen jól! Engedje meg, kedves uram, hogy elsőként gratuláljak Önnek a minőségi munkához! - kiáltotta Sujin boldog mosollyal arcán.

- Ezt hogy érted? - nézett értetlenül feleségére.

- Fiú. - közölte a nő.

- Édesem.. Ez.. Ez.. Fantasztikus! - ölelte magához Taehyung és lágyan megcsókolta Sujint.

- Csak hát van egy kis probléma. - szólalt meg. – Ugyanis nincs egyedül.

- Azt mondod, hogy....

- Igen! Iker-fiaink lesznek Taehyung! - sikított Sujin, viszont Taehyung úgy meredt rá, hogy a sikító nő hirtelen csöndben maradt, s elnevetette magát.

- Már megint hülyén bámulsz! - nevetett tovább.

- Jól hallottam kincsem? Tényleg azt mondtad, hogy ikreink lesznek? - kérdezte sokkoltan.

- Komolyan. - bólintott.

Sujin sosem látott még felnőtt férfit sírni. Taehyung arcán viszont végigcsordult az első könnycsepp.

- Nem tudok mit mondani, szerelmem! Nincs nálam boldogabb ember ezen a földön! Köszönöm! - suttogta, s megcsókolta a felesége kezét.

.

A kisvárosi fogorvosnő vermet ásott. Egy csapdát
a híres dalszöveg írónak. Ahogy a mondás is tartja, aki másnak vermet ás, maga esik bele. Ebben a történetben még is a másik esett bele, viszont magával húzta azt is, aki a vermet ásta.
A csapdát. A szerelem csapdáját.

— [ 📥 ] —

üdv minden kedves olvasónak!
szomorúan, de még is boldogan zárhatjuk le sujin
és taehyung zavaros szerelmi történetét. bevallom nem vagyok jó ezekben a köszönet nyilvánításokban, de megpróbálkozom vele. a könyv nagyon rookie-nak számít, még is sok visszajelzést kaptam a történettel kapcsolatban, hogy mennyire tetszik nektek. igyekeztem olyan történetet alkotni, ami szokatlan. így jött létre taehyung háttér története.
szeretnék köszönetet mondani rengeteg támogatásért, a csillagokért, s a kommentekért, amiket kaptam tőletek! remélem továbbra is velem maradtok és legközelebb találkozunk. addig is legyetek jók és vigyázzatok magatokra!

illeunnie ; vivien

— [ 📤 ] —

2021. 06. 20.

a trap of love ⤷ kth ✔︎Where stories live. Discover now