✿- Nahát, Sujin! Micsoda meglepetés! - köszön rá egy ismerős, férfi hang.
- Helló Jungkook! Hogy van a fogad?
- A helye. - javította ki a fekete hajú. – A fogamtól sikeresen megszabadítottál.
- Jungkook, az úr itt előttem Kim Taehyung, az új szomszédom. Taehyung, ő a kis városunk legerősebb férfija, Jeon Jeongguk. - mutatta be a két férfit egymásnak.
- Nagyon örvendek. - nyújtott kezet Taehyung.
- Én is. - fogadta el a kéz fogást, és a tisztelet megadva egymásnak, meghajoltak. – Még nem voltál Sujin kezei közt? Átkozottul jó fogorvos, de... - kezdett bele a trécselésbe, amit Sujin egyből elvágott.
- Jungkook, ugye nem feledkeztél meg arról, hogy a héten várlak a rendelőben?
- Óh, dehogy.. Ezt nem lehet elfelejteni. - grimaszolt.
- Helyes. - bólintott mosolyogva Sujin. – Kivel vagy ma itt?
- Hyerinnel.
- Áh, Gwon Hyerin! Nem rossz! - bólintott elismerően. – Tudod Taehyung, Jungkook a városunk szívtiprója.
- Ugyan már.. - forgatta szemeit.
- Ne szerénykedj már.. Igazi Casanova vagy.
- Fogd be Sujin. - morogta, mire a lány elnevette magát.
- Jungkook, tudom, hogy hétköznap van, de nem tudsz esetleg egy olyan helyet, ahova be lehet ülni? - kérdezett rá Taehyung.
- Oh, az a helyzet, hogy mi is ilyen helyre terveztünk menni. Van egy bár, ott jó diszkó van, az italok is jók. - mesélte. – Ha van kedvetek, mehetünk együtt.
- Sujin, mit szólsz hozzá? - fordult felé Taehyung.
- Én benne vagyok. - bólintott rá.
Fél óra múlva már a bárban voltak. Bömbölt a zene, villogtak a fények, a füst pedig állt az egész helyen.
- Ki, mit kér inni? - kérdezte Jungkook, mire mindenki felsorolta a kért italt, amit a mixer szorgosan próbált megjegyezni.
Amióta beléptek a helyre, azóta Taehyung folyamatosan Sujin lényét figyelte. Úgy érezte valami nem stimmel a lánnyal. A pultnál sokkal rosszabb volt a helyzet, amit már Taehyung sem tudott kérdés nélkül hagyni. Megragadta Sujin kezét, majd magához húzta őt.
YOU ARE READING
a trap of love ⤷ kth ✔︎
Fanfictiona trap of love - kim taehyung fanfic. | befejezett ✔︎ amelyben byeon sujin, a szép, fiatal kisvárosi fogorvosnő, a sors szeszélye folytán megismerkedik kim taehyunggal, aki nemcsak egy jóképű szöuli fickó, de világhírű zeneszerző is. a bohózatban il...