17

164 12 0
                                    

✿

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Másnap kilenckor Mirae pontosan megjelent a hotelnél, aminek a bejáratánál már Sujin toporgott türelmetlenül. Egész éjszaka forgolódott és járt az agya. Amint meglátta az ezüst autót, beszállt a kocsiba és elindultak Dr. Hwanghoz.

Az orvosnak nem kellett sok idő, hogy biztosan állítsa, Sujin tényleg terhes.

- Dr. Hwang, ha jól tudom, maga Shin Gain orvosa is, ugye? - kérdezte a szőke hajú, mire az orvos bólintott. – Gain nem panaszkodott önnek, hogy gyermeket akartak a férjével és nem sikerült? - tette fel kérdését a szőke kíváncsian, mire a doktor összeráncolta homlokát.

- Ezt nem értem. Tudtommal Gain nem akar és soha nem is akart gyermeket. Tablettát szed már... - itt hirtelen csöndben maradt. – Bocsássanak meg, de köt az orvosi titoktartás.

Sujin a kocsiban tért csak magához.

- Lehetséges ez? - motyogta.

- Igen. Gain nem akart gyereket. - bólintott Mirae.

- De hogy jön ehhez Taehyung terméketlensége? Ezt nem értem. - akadt ki Sujin.

- Megfogjuk tudni. Vagy is megfogod tudni. Taehyungtól. Elmondod neki, hogy terhes vagy. - pillantott az anyósülés felé, ahol Sujin ült.

- Igen, ez lesz a legjobb. - bólintott félve.

Mirae egyenesen visszavitte a lányt a szállodába. Alig mert kiszállni a kocsiból. Nagyon félt mit fog szólni barátja ehhez az egészhez.

A lehető leglassabban ment vissza hotel szobájukba, ahol Taehyung a hálószobában volt, félmeztelenül ülve az ágyon, miközben szemeit lecsukva dúdolt, a kezében gyűrött kottapapírt és ceruzát szorongatva. Tíz perccel később a férfi felnézett, szemei pedig megálltak a lányon.

- Már vissza is értél? Mit vettetek? - kérdezte kíváncsian. Arra számított, hogy egy teljes divatbemutatót kap majd Sujintól, e helyett viszont egy komoly pillantást kapott.

- Semmit. Szeretnék beszélni veled Taehyung. - Sujin hangjától, a barna hajú megrémült. Megpaskolta maga mellett a helyet, ahová Sujin leült, és szembe fordulva Taehyunggal, közre fogta arcát. – Babát várok.

Taehyung megmerevedett, szemei pedig elsötétültek.

- Ne viccelődj ezzel kérlek. - mondta szomorúan.

- Nem viccelek Taehyung. Terhes vagyok. - közölte ismét, mire Taehyung felállt az ágyról.

- Tőlem? - mutatott magára.

- Igen. - bólintott.

- Ne ugrass, kérlek! - nevetett fel hitetlenkedve. – Nekem nem lehet gyerekem! Nem lehetsz terhes! - kiabálta.

Sujin elővette a táskájából azt a papírt, amivel bizonyítani tudta, hogy babát vár. Taehyung megnézte, aztán visszafeküdt az ágyra. Egyikük sem mondott semmit. Teljesen némaságba borultak.

- Lehet, hogy hülye vagyok, de nem tudom elképzelni, hogy más férfival is lefeküdtél volna. - szólalt meg hirtelen Taehyung.

- Mert nem is feküdtem le más férfival! A gyerek tőled van Kim Taehyung! - emelte fel a hangját Sujin, ugyanis kezdte zavarni a jelenlegi helyzetük. – Mikor vizsgáltattad meg magad? - kérdezte nyugodtabban.

- Gyereket akartunk Gainnal.. - kezdett bele a történetbe Taehyung, de Sujin közbe szólt.

- Gain nem akart gyereket Taehyung. Végig tablettát szedett. A volt feleséged nőgyógyásza mondta. - közölte a hírt a férfivel, akinek arca kifejezéstelenné vált, s rádőlt a párnára, majd amikor felnézett, az arca csupa fájdalom volt.

- Annyira szerettem volna, hogy gyerekünk legyen Gainnal. Nem éltünk jól. Talán egy gyerek még összekötött volna bennünket. Erre gondoltam. De nem sikerült. - sóhajtott. – Sokáig próbálkoztunk, aztán elment, hogy megvizsgáltassa magát. Azt mondta, hogy nála minden tökéletesen rendben van, csak velem lehet baj. El sem mentem az orvoshoz, mert nem akartam magam még megalázottabbnak érezni. S közben becsapott. - hajtotta le fejét.

- De miért tette ezt? - értetlenkedett Sujin.

- A válásnál így sokkal több pénzt tudott kicsikarni belőlem. Ez volt az ok.

- Taehyung...

- Holnap elmegyek az orvoshoz. - közölte. – Ne értsd félre! Benned megbízom.- nézett Sujinra. – Csak azért megyek, hogy papírom legyen róla, hogy teljesen egészséges vagyok.

Taehyung másnap elment az orvos, megkapta a papírját, s még aznap hazautaztak a kisvárosba.











........

üdvözletem mindenkinek!

amint azt látjátok megérkeztem a következő résszel. sokat kellett dolgoznom rajta, és elmondhatatlan mennyire örülök annak, hogy végre megtudtam írni és betudtam fejezni ezt a részt.

sujin most már biztosan terhes, gyermek vár. valamint kiderült, hogy taehyung volt felesége gain, nem igazán szeretett volna gyereket, így taehyungot állította be betegnek. nektek mi a véleményetek a mai részről?

ha tetszett nyomjatok egy csillagot, hadd
ragyogjon nekünk. a véleményeiteket pedig ne tartsátok magatokban, várom őket!

instagram: illeunnieonwp

legyen szép napotok!
vigyázzatok magatokra és egymásra!

💜

a trap of love ⤷ kth ✔︎Where stories live. Discover now