✿
Byeon Sujin belenézett a páciens szájába és elfintorodott, majd az asszisztensnőjéhez fordult.
- Minjae, egy köteg dimanitot! Hátha azzal sikerül kirobbantani ezt az agyarat.
A fogorvosi székben ülő férfi felnyögött.
- Sujin..
- Jeongguk, hány hete fáj a fogad? - kérdezte szigorúan Sujin.
- Kettő.. Na, jól van, három. De az előtt semmi baja nem volt, tényleg!
- Ne mondd, egy röpke három hét alatt romlott el ennyire. Teljesen be van gyulladva. Nem tudok vele mit kezdeni, ki kell húzni.
- Csak gyorsan! Napok óta nem alszom, fáj a fülem, az arcom is bedagadt. - sürgette az orvosnőt.
- S ha szabad megkérdeznem, miért csak most tetted tiszteletedet? - vonta fel szemöldökét Sujin.
A férfi idegesen gyűrögette a papírzsebkendőjét, hatalmas izomkötegei meg-meg rándultak a vékony póló alatt. A fiatal doktornő elmosolyodott.
- Szóval erről van szó! Jeon Jeongguk, városunk izompacsirtája és a legbelevalóbb fenegyereke, fél a fogorvostól. Ugye eltaláltam?
- Szó sincs róla! - ellenkezett hevesen a férfi.
- Mi lesz, ha megtudják a lányok, akik eddig imába foglalták a nevedet? - cukkolta páciensét.
- Sujin, ha túlleszek ezen a foghúzáson, esküszöm, kitekerem a nyakadat! - ingatta fejét Jeongguk.
Az asszisztens közelebb lépett, majd a doktornő kezébe adta a fecskendőt.
- Teszünk róla, hogy ne éld túl ezt a beavatkozást. - vigyorodott el Sujin.
Húsz perc múlva a férfi már nem érezte az ajkait, és izzadva várta a beavatkozást.
- Sajnálom Jeongguk, de fájni fog. Mivel gyulladt, nem tudom hatásosan érzésteleníteni. Kibírod?
Jeon összeszedte maradék bátorságát és bólintott. Mihelyst azonban észrevette, hogy a rettegett fogó vészesen közeledik a szája felé, falfehér lett és hideg verejték lepte el homlokát. Sujin intett Minjaenek, aki a férfi mögé lépett.
- Jobban nyisd ki a szád! Ez az! Még egy kicsit! Ne mozdítsd el a fejed! Meg van a fog! Tartsd szorosan Minjae!
Hatalmas üvöltés hallatszott a rendelőből. A váróban ülő kismama felugrott a székről, felkapta a kabátját és kirohant az éjszakába.
- Ugye, hogy ki lehetett bírni? Túl vagy rajta. Egy hét múlva jelentkezel. A bal alsó kettes is tömésre szorul. - mutatott Jeongguk szájára Sujin.
- Semmi szükség.. - tiltakozott.
- Tudod mekkora szám van, ugye Jeongguk? Szétkürtölöm a városban mekkora betoji vagy.
YOU ARE READING
a trap of love ⤷ kth ✔︎
Fanfictiona trap of love - kim taehyung fanfic. | befejezett ✔︎ amelyben byeon sujin, a szép, fiatal kisvárosi fogorvosnő, a sors szeszélye folytán megismerkedik kim taehyunggal, aki nemcsak egy jóképű szöuli fickó, de világhírű zeneszerző is. a bohózatban il...