✿Sujin másnap hajnalban kopogtatásra ébredt. A zajt már öt perce hallotta, de csak most sikerült azonosítania.
- Ki a franc az?! - dünnyögte. Átverekedte magát a házon, így több, mint húsz kék folttal lett gazdagabb. – Mi van? - nyitotta ki a bejárati ajtót.
Először egy alakot vett észre, aztán rászakadt az ég. Állt kimeredt szemmel, nyitott szájjal. Rácsodálkozott a csurom vizes hálóingére, majd a röhögő Kim Taehyungra, akinek egy üres vödör himbálózott a kezében. Nem volt az ügyön mit szépíteni, nyakon öntötték.
- Ezt a tegnapi estéért kapta. - világosította fel a férfi.
- Kim Taehyung! Maga meg fog halni! - sziszegte a nő.
- Hát persze, hatvan év múlva. Múlt hónapban jósolta meg a jósnő, amikor nála jártam.
- Most.
Sujin hatalmas lendülettel vetette magát a férfi után, s ugyanezzel a lendülettel hasalt el a harmatos füvön.
- Ugye nem haragszik, ha nem segítem fel, Miss Byeon? - vigyorgott a férfi, majd átszökkent az alacsony kerítésen és eltűnt a házban.
Sujin elképedve ücsörgött a nedves füvön.
- Mond csak édes lányom, mi a fenét keresel te pizsamában, kora hajnalban az udvaron? Jesszusom! csurom víz vagy! - kiáltott fel az asszony.
- Lelocsolt. - motyogta.
- Jin netán elefántot is tart? - vonta fel szemöldökét.
- Kim Taehyung locsolt te. A szomszéd.
- Miért?
- Mert tegnap a fejére borítottam egy majonézzel teli tálat.
- Miért? - tette fel ismét a kérdést.
- Mert megcsókolt. Mindenki előtt. - Sujin kezdett mérges lenni.
- És jó volt? Mármint a csók? - kíváncsiskodott. – A fene gondolná egy öreg emberről..
- Anya, Kim Taehyung nem egy öreg bácsi. - sóhajtott Sujin.
- Nem? - vonta fel szemöldökét. – Akkor? Miért csókolt meg?
- Nem tudom. - vonta meg vállait Sujin.
- S ahelyett, hogy megkérdezted volna, a fejére borítottál egy teli tálat? - emelte fel hangját az anya.
YOU ARE READING
a trap of love ⤷ kth ✔︎
Fanfictiona trap of love - kim taehyung fanfic. | befejezett ✔︎ amelyben byeon sujin, a szép, fiatal kisvárosi fogorvosnő, a sors szeszélye folytán megismerkedik kim taehyunggal, aki nemcsak egy jóképű szöuli fickó, de világhírű zeneszerző is. a bohózatban il...