1 hafta geçti aradan. Okula gitmedim,hiç bir mesaj ve aramaya cevap vermedim. Daha doğrusu veremedim.
Larayla Araz çıldırmışlardı kesin. Evime bile gelmişlerdir bi kaç defa, ama ben evde değildim.
Ruh hastası Baranlaydım. 1 hafta önce Uzaydan sonra Baran geldi.
Kapıyı açmak istemedim ama kapıyı tekmeliyordu. Bende insanlar rahatsız olmasın diye kapıyı açtım. Keşke açmasaydım.
Açar açmaz üstüme düştü ve elindeki beyaz kumaşı yüzüme bastırdı.
O an nefes alamadım. Yarı uykulu yarı uyanık gibiydim.
Beni kucağına alıp arabaya bindirdi. Zaten gerisini hatırlamıyorum. Gözümü açtığımda da ormanlık bir yerde küçük bir kulübedeydik.
Gece:Beni burda mı tutucaksın ?!
Baran:Evet ?
Gece:Sapık mısın Baran ?!
Baran:Hayır sadece aşığım.
Gece:Ben değilim ama. Ben seni sevmiyorum, sevmekde istemiyorum. Seni sevmeyen birini zorla tutamazsın. Bırak gideyim.
Baran:Bazen çok kırıcısın.
Haklıydı. Kırıcıydım. Ama ben böyleydim.
Gece:Bak niyetim seni üzmek değil a-
Baran:Benimde niyetim seni üzmek değil. Niyetim sadece sensin. Gerisi beni ilgilendirmez.
Gece:Bende seni ilgilendirmem. Sen benim bir şeyim değilsin. Beni burda böyle zorla tutamazsın Baran.
Baran:Şu an bir şeyin olmamam ilerde de olmayacağım anlamına gelmez.
Gözlerimi devirdim. Ne yapsam takmıyor, daha da üsteliyordu.
Bir an önce burdan gitmek istiyordum.
Gece:Bari telefonumu ver!
Baran:Aşık olabilirim ama aptal değilim Gece niye vereyim telefonunu ?
Haklıydı ben olsam bende vermezdim. Burdan nasıl kurtulucam ben ya. Baran içeri geçmişti bende etrafa bakınıp kaçacak yer arıyordum.
Baran:Hadi gel
Gece:Yok iyi böyle
Baran:Boşuna kaçacak yer arama Gece. Bulamazsın çünkü. Hava karardı içeri geçelim.
Üşümüştüm ve içeri sıcaktı havada gerçekten kararmıştı bide ormanlık alandı biraz tırsmadım değil. Eve girdim ama direkt başka bir odaya geçtim ve kapıyı kitledim.
Baran:Korkma ısırmam
Kapının ardından bile sırıttığını hissedebiliyordum. Göz devirdim ve yatağa oturdum. Nası çıkacağımı bilmiyordum ve birden öylesine ağlamaya başladım.
Baran:Gece ?
Kapıyı tıklattı. Cevap yok.
Baran:Gece iyi misin ? Ağlıyor musun sen ?
Cevap yok.
Kapının yedek anahtarını alıp kapıyı açtı. Sonra diz çöktü ve yüzüme baktı.
Baran:Neden ağlıyorsun ?
Sesim titreyerek konuştum
Gece:Bırak beni Baran gideyim.
Baran:Tamam.
Gece:T-tamam mı ?
Baran:Evet. Bırakıcam seni evine. Ağlamanı istemiyorum.
Hafifçe güldüm. Arabaya bindik ve eve doğru gittik. Kapıya yaklaşınca beni indirdi. Daha sonra hızlıca arabadan çıkıp koşarak eve girdim. Ayazla Lara karşımda dikiliyordu.
Gece:S-selam..
Canlar kızın ismi Balındı ama değiştirdim. Beğendiyseniz vote vermeyi unutmayın. Sizi seviyorem 🥺🖤