1. Bölüm

377 31 5
                                    

"Hadi kızım" (A)

"Bu çok sert oldu yavaşla" (G)

"Bu nasıl ?" (A)

"Daha iyi. Eveeet" (G)

"Oh be sonunda!" (A)

"Bak bağzıları olmadı işte sert attın yavaş at dedim. Çat diye attın ben bile dayanamadım cipsi de kırılmış bak" (A)

Diyerek eline kırık cipsiyi aldı dudağını büzerek bana baktı. O anda suratına bir kahka patlattım

"Ne gülüyon kızım ?!" (A)

"Olum görmen lazım suratın bebek gibi" (G)

"Çok komik!" (A)

"Evet baya hemde" (G)

Ben halen kahka atarken Araz da bana göz deviriyordu.

"Ne abarttın aq ya kızım gülmesene artık" (A)

"Tamam be hadi film seçelim" (G)

Yaklaşık 2 saat sonra film bitti bende uyuya kalmıştım. Araz beni yukarıya çıkartıp yatırmıştı. Başka bir şey hatırlamıyorum.

"Şşş uyansana kızım" (A)

Dedi ve ben mız mızlanarak kafamı diğer tarafa çevirdim. Sonra bi an nefes alamadım.

"Oha öküz in üstümden" (G)

"Napim kızım uyanmıyosun" (A)

"Uyanmıyorum diye illa üstüme çıkman mı gerek ?!" (G)

"Hayır. Su dökmeyi düşünüyordum ama dayak yemeye hiç niyetim yok." (A)

"Aferin iyi akıl etmişsin" (G)

Daha Araz ağzını açıp tek kelime edemeden hızlıca yataktan kalkıp aşşağı indim. Çünkü uyandırılmaktan nefret ederim.

"Özür dilerim" (A)

Kaşlarımı çatıp sorgularcasına Araz'a baktım.

"Ne için ?" (G)

"Her şey. Her şey için. Bugüne kadar seni üzdüğüm konular varsa onların hepsi için. Özür dilerim." (A)

"Araz veda eder gibi konuşuyorsun" (B)

"Hayır. Hayır Gece veda etmiyorum. Bu kadar kolay benden kurtulamazsın merak etme" (G)

"Ne bilim olum öyle konuşunca korktum bi an" (G)

"Yok be içimden geldi minik fare" (A)

"Sensin fare it" (G)

"Az romantik ol kızım" (A)

"Ben zaten romantiğim Araz. Ama sen sevgilim değilsin" (G)

"Senle sevgili olacak olana acıyorum" (B)

İkimizde gülüştük. Ama aklım halen Araz'ın özür dilemesindeydi. Çünkü o durduk yere böyle konuşmazdı. Bi an gidicek sandım. Onu çok severdim. Çocukluk arkadaşımdı, her zaman yanımda o ve Lara vardı. İkisinin de yeri çok ayrıydı. Araz birden beni dürttü.

"Daldın kızım n'oldu" (A)

"He dalmışım işte öyle" (G)

"Neden daldın ?" (A)

"Neden derken ? Soğuk havada havuza dalmıyorum Araz neden diye soruyosun." (G)

"Dilde papuç gibi" (A)

"Beyinde yok gibi" (G)

Her zaman ki gibi dudağını büzerek bana baktı. Buna zaafım olduğunu biliyor.

"Tamam be. Tamam. Üf özür dilerim. Var beynin ama kullanmıyorsun işte." (G)

"Konuştukça batıyosun Gece" (A)

"Biliyorum" (G)

Karanlığımda Ki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin