19. Bölüm

18 2 0
                                    

1 hafta sonra..

Aradan bir hafta geçmişti. Ve ben 1 hafta boyunca hic okula gitmemistim. Biraz rahatsızdım ve halsizdim bu yüzden abim de okula gitmeme izin vermemişti. Zaten ben de gitmek istemediğimden işime gelmişti.

Gözlerimi yüzüme vuran güneş ışınlarından dolayı araladım.

"lanet olsun bu perdeyi neden her seferinde açık bırakıyorum?!"

Yatağımdan doğruldum perdeyi kapatıcaktım ki bizim kapının yakınlarında bir kızla oturan Uzayı gördüm. Kavga ediyor gibi konuşuyorlardı keşke daha yakın olsaydım ve ne hakkında konuştuklarını duysaydım diye düşünmedim değil.

"üf sanane be kızım, sevgilisidir tarşıyorlardır. Beni ne ilgilendirir??!"

Tam perdeyi kapatıcakken Uzayla göz göze geldik ve o an ki panikle perdeye takılıp yere 1.80 kapaklandım. Ve haliyle perde de yere düstü. 2 metre olan Uzayı çağırıp taktırmak isterdim ama kesin herhangi bir şekilde karşılık isterdi. O takmalı tabi onun yüzünden düştü çünkü.

Ama sanırım gerçekten sert düşmüşüm çünkü sonradan ayak bileğimin sızladığını hissettim.

"bi bu eksikti ya of"

Yatağa tutunup kalktım ve ardından zil çaldı.

"sabah sabah kim olabilir ya?!"

Tek ayak üstünde zıplaya zıplaya kapıyı açmaya gittim.

"selam. Yere düştüğünü gördüm iyi misin?"

"evet, sağ ol iyiyim."

Masmavi gözlerini bacaklarıma yöneltti. Sonra tekrar gözlerimle birleştirdi.

"pek iyi gözükmüyor ama. Düşmeden önce bir şeyler söyleniyordun, bana mıydı?"

"hayır ya senle ne alakası var. Bileğim de gayet iyi gidebilirsin Uzay."

Kapıyı suratına çarpmak istemiştim, istedim ve yaptım da. Ama kapıyı tuttuğu için kapatamadım.

Her zaman ki Uzay işte. Kapılarla alıp veremediği var sanırım, ne zaman gelse kapımı tutuyor.

"en azından baksaydım."

Yukarıdan abim sese uyanıp geldi.

"noluyo burda?"

"bir şey yok Abi git uyu sen."

"uyumak mümkün mü hanfendi bu seslerle."

Abime göz devirdim,

"üf hic birinizle ugraşamam."

Kapıyı açık bırakıp odama gittim, Uzay hâlâ kapıdaydı.

Abim de çocuğun suratına çat diye kapatıverdi kapıyı.

"bu herif kim?"

"hangi herif?"

"yatağında ki herif Gece. Delirtme beni kapıya gelen uyuzdan bahsediyorum."

"yatağımda bir herif mi var?"

Abimi çıldırtmış olmalıyım ki cevap bile vermeden sinirle odasına cıktı.

Za ben geldim. Bayadir bölüm atmiyordum. Bunu da atmis olmak icin attim ŞWÖDĞWŞŞDŞW
Saka saka. Cok sacma oldu ama biliyorum. Neyse vote vermeyi unutmayin asklar bıbı. <3

Karanlığımda Ki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin