2. Bölüm

224 25 6
                                    

-1 hafta sonra-

Laradan bir haftadır ses yoktu. Açıkcası biraz korkmaya başlamıştım. Yaklaşık 15 defa aramıştım, birsürü mesajlar atmıştım ama her hangi bir yanıt yoktu. Düşüncelerim telefon sesiyle kesildi.

~ Kızıl'ım🤍💍 ARIYOR ~

Telefonu bi anda kaptım ve hemen açtım.

"Kızım nerdesin sen bir haftadır arıyorum açmıyosun mesaj atıyorum bakmıyorsun ?!" (G)

"Ya kanka haber vermeyi unuttum özür dilerim telefonum bozulmuştu." (L)

"Üf bişe oldu sandım ya" (G)

"Yok yok iyiyim yani sayılır." (L)

"Sayılır ? N'oldu ki ?" (G)

"Nası n'oldu kızım yarın okullar açılıyor ya!" (L)

"Lanet karantina bit okula gitmeye bile razıyım diyodun ne değişti ?" (G)

"Üf ne bilim kızım ya" (L)

"Neyse lafa tutma beni işim var benim" (G)

"Kırıldım. Benden daha önemli ne işin var senin ?!" (L)

"Noodle yapıcam tabiii" (G)

"Anladım baya önemli ŞWMZĞWÖŞS tamam kuzum afiyet olsun bays" (L)

"Saol bebek bıbı" (G)

Telefonu kapattıktan sonra üst dolaptan noodleları çıkarttım. Suyu kaynatıp yaptım. Aradan yaklaşık bir saat geçti ve baya yorgunluk çökmüştü. Üst kata uyumaya gidicektim ama acayip üşeniyordum. Koltuğa kıvrıldım ve yatmaya karar verdim. Tam dalıcakken telefonum çaldı.

~ Bebek surat🥺🐣 ARIYOR ~

"Alo ?" (G)

"Selam güzelim uyumamışsın" (A)

"Sayende Araz tam dalıyordum sen aradın" (G)

"Ne bilim kızım ben senin dalacağın zamanı. Evine kamera koymuyorum sonuçta" (A)

"Tabi aynen" (G)

"Ya tamam. Bir tane kamera var ama o da içeri hırsız girer falan diye yani" (A)

"Bir tane mi ?" (G)

"Şey.. Aslında üç tane.. ama yani dediğim gibi hırsız olur diye şe ettim" (A)

"Mutfağımda neden bir kamera var Araz ?" (G)

"Hırsız acıkabilir" (A)

"Ya sabır yatıyorum ben bebek surat iyi geceler" (G)

"İyi geceler bebek" (A)

Telefonumdan alarmı kurdum ve masanın üstüne koydum. O kadar yorgun hissediyordum ki hemen uyumak istiyordum. Tam kafamı yastığa koyacakken telefon titredi.

"Herkes bugünü mü buldu a*k" (G)

Söylenerek mesajı açtım.

~ Bebek Surat🥺🐣 dan okunmamış mesaj ~

A-Koltuk da yatma

Görüldü atıp çıktım. Daha sonra odama gidip uyumaya çalıştım. Neyse ki bu sefer kimse yazmadı.

-Selamm❤️
Bazı yerlerde yazım yanlışları olabilir onlara takılmayınız😇
Oy vermeyi unutmayınnn🥺-

Karanlığımda Ki SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin