Levi Sylvia'nın yanına yerleştirdi. Biberona sütü doldurcakken Sylvia konuştu.
"Sıcak mı?"
"Bunu düşünmeyecek gibi mi duruyorum?"
Sylvia elini uzattı. Levi tuhaf tuhaf baktıktan sonra Sylvia'nın elinin üstüne bir damla süt damlattı.
"Çok sıcak olursa ağzı yanardı." dedi Levi. "Ah, evet haklısın." Levi mamayı süte ekledi. Mama olduktan sonra Sylvia yine konuştu. "Uyandıktan sonra yedirelim."
"Uyanık zaten."
Sylvia bebeği tutuşu değiştirdi. Bebeğin yüzüne baktı. Sonra gülümsedi.
"Çok tatlı." Bebek usluca duruyordu. Dudaklarını açım dermiş gibi haretek ettiriyordu. Tatlıca alt dudağını ıssırdı.
"Gerçekten acıkmış." Biberonu aldı. Yavaşça bebeğin ağzına değdirdi. Bebek hemen içmeye başladı.
"Çok iyi beslemişler." Üzülerek baktı. Başını kaldırıp Levi'a baktı. "Ne olacak şimdi."
"Velayet isteyeceğim." Dedi Levi etrafı izlerken.
"Sen mi?"
Levi başıyla onayladı. Sylvia anlamamıştı.
"İstersen İrie ile evlen siz alın."
Sylvia buna cevap verecek pskolojide değildi. Bebeği dikkatle besledi.
Bebek doyunca çekti emziği ve Levi'a uzattı. "Gidelim mi?"
"Kalk.".....
Shinle beraber uzun süre yürümüşlerdi. Shin, Ryuu'nun onu nereye götüreceğini merak ediyordu.
Ryuu konuştu. "Eee nereye gidiyoruz?"
"Ne?"
"Param yok. Ben acemi birliğindeyim."
"O zaman neden şuan benimlesin."
"Kaçtım."
"O zaman beni takip et."
Shin onu bir kafeye götürmüş ve sıcak bir kahve ısmarlamıştı.
"Anlatacak mısın?"
Shin yüzündeki normal ifadeye rağmen kızardı.
"Aşk mı?"
Ryuu arkasına yaslandı. "Bana anlatabilirsin. Saklı tutmaya dikkat ederim."
Shin hala utanıyordu. "Hadi ama Prens? Bu kim de seni reddediyor?"
"Reddetmiyor."
"Ee o zaman?"
"Teklif etmedim... O benim arkadaşım."
"Historia değil, değil mi?"
Shin başını hayır anlamında salladı. Ryuu derin bir nefes verdi. "Benim Historia'm. Benim sarı manolyam!!"
Shin ne yaşadığını bilmiyordu. Birden Ryuu dertli dertli anlatmaya başladı."...İmkansız bir aşk... İbne Ymir var. Bana bakmasının imkanı yok."
"Ah, üzüldüm dostum."
"Sağol, sağol."
Ryuu gözlerini Shine çevirdi. Biraz bekledikten sonra konuştu. "Sylvia dimi?"
Shin şokla baktı. "n-ne?! Hayır? Yani şey evet.."
"Bakışlarından sevgi fışkırıyor ona bakarken."
"Ah!" Shin kendi kafasına vurdu. "Aptalım..."
"Sylvia'ya çok yakın değil misin?"
"... Ah şey e-evet. Ama bir bariyer var gibi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sylvia'nın İsyanı|Başlangıç (Snk fanfic)
FanfictionSylvia'nın İsyanı'nın devam kitabıdır...