55. Bölüm|

130 15 37
                                    

Yorgun olsamda odamda Hanji'yi görceğim için daha iyi hissetmiştim. Kapıyı araladım.

"Hanji..." dedim sessizce. "Ben geldim."

"Hoşgeldin Juliet."

"Çok yorgunum." Yatağıma gidip kafamı gömdüm. "Hey hey giysilerini değiştir."

"Hah, salla."

Hanji şok geçirmiş bir halde bakakaldı. "İyi misin?"

"Bu yatak sizden önemli değil."

Hanji 'ne diyor bu?' dedi içinden.

Ağlama işlemine burda devam ediyordu. Her şeyi yük etmişti. Herkesi...
Kral'ı koruma yetisine sahipti.
Ama o hariç tanıdığı herkesi korumak istiyordu.
Bu hassaslığı sanki herşeyden sakınılan ve korunulan bir prenses'e benziyordu.

Ama gerçekler peri masalı değildi. Prensler kurtarıcı değildi, Saray rahatlık yeri değildi.

Gerçeklerde güçlü olmazsan ölürdün. Kızlar prenses olmaz, birer savaşçı olurdu.
İnsanlar gençliğini yaşayamadan veda  ediyordu.

Kız huylanıp kalktı. Hanji içinden kıkırdadı. 'İki dakika dayanamadı.'

Sylvia'nın giyinmesi bittikten sonra saçlarını açtı. Karışmıştı.

"Hadi ben tarayayım!" dedi Hanji hemen oraya gelip. Sylvia şaşırdı. "Zahmet etme..."

"Ne zahmeti. Çok isterim."

Hanji eline tarağı aldı. Yatağa oturdular. "Çok karışmış."

"Benim hatam."

"Normal bir kız değilsin. Daha önemli meseleler var senin için. Takma."

"Güzel görünsem neye yarar zaten."

"Ama çok güzelsin zaten. Niye yaramasın. Belki evlenirsin bir gün."

"Ne? Evlenir miyim? Evlenmek için biri daha olmalı sanıyordum."

Hanji güldü. "İrie?"

Sylvia elini yüzüne attı. "Tamamen unutmuştum."

Devam etti Sylvia. "Onun beni sevceğini sanmam. O kadar güzel kızla konuşuyor. Beni mi sevicek? Kendini kandırıyor herhalde."

"Seni sevdiğini mi söyledi yoksa? Oha!"

"Biraz sessiz. Sadece dediği yarım kaldı. Kraliçem diye triplere girmişti. Ne sanıyor evliliği? Habire aldatırdı, eminim."

"Klasik Kral meseleleri."

"Kral olacak birde... Ah... Yüzüne bile bakamıyorum adamın, o kadar uzun ki."

"Çok uzun değil ama hadi olsun."

"Benim için çok uzun. Çocuk gibi aklı hala. Olgun değil."

"Haberin yok galiba."

"Neyden?"

"Prens İrie, halka kadar inmiş."

"Ne?"

"Cidden Prens gibi davranıyormuş artık. İlgileniyormuş halkla."

Sylvia'nın İsyanı|Başlangıç (Snk fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin