Hyunjin!!

2.7K 84 5
                                    

Először is szólnék egy pár szót.

Nem tudom mennyien tudjátok hogy most pontosan mi is történt. Őszintén én se tudom a részleteket, de azért tudok valamennyit.. Tömören röviden , Hyunjinak meg a középiskolás korszakból hoztak fel egy ügyet hogy ő " bántalmazta "  a diákokat. Bántalmazás alatt lehet érteni a testitt és a lelkit. Az emberek szerint ő az utóbbit tette , őszintén nagyon nehéz ezt róla elhinni. Persze miután közé tett egy levelet amiben bocsánatot kért , .. személyesen is találkozott a sértett személyekkel..
Jelen helyzetben pedig szüneten van pihen...

Most szeretnék pár dolgot mondani amit én gondolok, remélem nem dobáltok meg érte . De hát szólás szabadsága van , nem de bár?!

Őszintén nem értem az embereket.. persze ez már elég sok ideje így van ..
Ha történt egy dolog évekkel ezelőtt miért most kell felhozni?!  Úgy valom hogy ha egy ilyen dolgot felhoznak amikor legjobban megy valami ,ott rejtegetnek valamit. Legjobban lehet tudni hogy a világban ez így van , őszintén ezt szerintem ti is tudjátok. Vagyis ha ebben a világban éltek látjátok  , nem úgy hiszem hogy ebben a helyzetben ez annyira normális. Úgy értem egy nyamvadt vírus közepén vagyunk.

Nem az hogy a világ össze tartana hanem kezd szétszakadni ,is itt nem a Hyunjin ügyre gondolok .
Bocsánat alapján át szoktam térni egy témában a másikba. A lényeg hogy a világban mindenki keresi a rosszat másban ,nem pedig önmagában.
Ez esetben jött a vírus kiinduló pontja Kína volt. Az emberek ezért támadják szóval tettekkel. Eddig nem volt olyan amivel az egész ázsiai népet támadhatnák..
Most viszont szabad utuk van hogy gyakorolják...a rasszizmust.. elnézést hogy így nyilvánultam meg ebben . Viszont ki szeretem volna mondani..nehéz ..

Hyunjin ügyéhez vissza térve én ezt magamon érzem. Úgy értem amikor megkülönböztetnek a hibáidat mások , tudtára adják. Nem érdemli meg egyik ember se hogy így bánjon a másik ember vele . Tetes és áldozat van , te az egyik vagy a kettő közül . Be hodolsz vagy alul maradsz.. Ha olyan bandába kerülsz nehéz kitörni, vagy sikerül vagy belehal.

Ennek viszont értelme nincsen , én úgy valóm hogy minden ember egyenlő. Ugyanúgy születtünk meg és ugyanúgy a föld alá kerülünk . Pénz nélkül születtünk és nélküle is távozunk...

Elnézést , kérek hogy ilyeneket írtam  csak ki kellett írni. Tényleg eléggé össze vissza.. de ezt már nálam meg lehetett szokni...

Our destiny is connected [ Befejezett]Where stories live. Discover now