44 .

1.6K 104 6
                                    

Szét fogok szakadni, biztos vagyok benne hogy kettő lesz belőlem pár pillanat múlva.
- Ahh !- újabb kiáltás szakadt fel belőlem. Biztos hogy kinyirom !..
- Mi az pici?! Az előbb még olyan megállíthatatlan voltál.- mondta és újra oldalamra fogot és le nyomot.
-Hhyungh !- mondtam remegve ..
- Shh semmi baj , vigyázok rád !- mondta és lassan  lehúzott tagjáról . Kicsit meglepődtem  hiszen nem erről volt szó. Végül most én kerültem a helyére , és elfekűdtem az ágyon.
- Nem hagylak menekülni . - mondta és tagját újra rózsámhoz illesztette , végig a szemembe nézett majd számra hajolt.

Érzem ahogy lassan egyre jobban elmerül bennem de most nem fáj , enyhén feszít de sokkal jobb érzés mint pár pillanattal előbb.
- Fáj ?!- kérdezte miután szánk eltávolodott egymástól , fejemet megráztam . Lábaim próbáltam nagyobb terpeszbe nyitni így mindeketőnk dolgát könnyítve. Érzem hogy tagja már teljesen bennem van , feszít .. Újra lehajolt hozzám és csokokal kezdte mindenhol belepni.
- Jól vagy pici ?!- kérdezte egy kis idő múlva , azok a szemek. Láttom bennük hogy mennyire aggódik hogy fáj e talán nekem ..

Arcára simitottam és rá mosolyogtam , mintha ez egy jel lett volna lassan mozogni kezdett.
- Ahh !- szakadt újra fel egy sóhaj belőlem , ez az érzés teljesen más most . Olyan jó érzés ahogy bennem mozog , az hogy ő és én együtt mozgunk hogy egyé olvadtunk.
- Fáj?! Jó érzés kicsi ?!- kérdezte lágyan miközben mozgott.
- Mo-zo-ghj gyor-ssha-ban.. - mondtam remegő hangon . Már túl kevés ez az érzés sokkal többet akarok. Mintha parancs lett volna egyre gyorsabban kezdett el mozogni .

- Pici olyan szűk vagy ! - mondta hirtelen olyan mély állatias hangon . Érzem hogy ez még egy löketet adót már nem sok kell nekem..
- Közel jársz igaz ?- kérdezte és meg se várta a válaszom, tagomra vezete a kezét .  Most csak szórakozik ugye ?! Miért kínoz engem folyton ez az ember. Próbáltam ellenkezni de nem engedte , a kezemet a tagok előtt össze fogta és nem engedett. Mélyebbre hatolt bennem miközben a keze csak fel s alá járt.
- Hyunghh!- kiáltottam  nem bírom már ezt a kínzást , hirtelen megállt bennem mire fejemet felemeltem.
- Hívj Hyunjinnak !- mondta, nem kicsit lepődtem meg soha nem kérte még hogy így hívjam.

- Mond kicsi !- mondta , nem hiszem hogy újra mozogni kezdene, vagyis ha azt akarom .... Akkor ki kell mondanom..
- Hyun-jiin!- mondtam remegő hangon ,  rögtön olyan mozgásba kezdett hogy ..
- Élvez el !  - parancsolt rám , nem kellett sok és tényleg úgy tettem ahogy mondta.
Ő viszont nem állt meg egyre gyorsabban  mozgott bennem , komolyan ő miből van ?! Lehetetlen hogy valaki így mozogjon.. nem tudom hogy hogyan de másodszorra is elmentem ...
Érzem hogy tagja egyre jobban eresdik bennem majd ahogy forró élvezete kitölt..
Egy ideig még feletem magasodott majd kihúzodott belőlem és mellém feküdt ,..

- Jól vagy ?!- kérdezte és arcomra simitottot .
- Rendben vagyok !- mondtam és hozzá hajoltam egy csokra..
- Menjünk el fürdeni.- mondta és már fel is állt mire én megfogtam a kezét.
- Tudnál segíteni, Hyung!?- kértem mire le eset neki hogy mire célzok. Lehajolt és kezébe emellett ..

Our destiny is connected [ Befejezett]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz