A reggeli után gyorsan össze szedtem a cuccaimat és már indultam is volna a munkahelyemre .Persze el is felejtettem hogy az én kedves főnököm itt van nálunk , nélküle pedig nem igazán tudnék bemenni ugye bár. Szóval az a tervem támadt hogy meg várom hogy elmenjen , őszintén nem szép dolog és valószínűleg késni is fogok e-miatt . Mégis nincs merszem a szemébe nézni a tegnapi incidens után , őszintén mit gondolhat rólam. Azt látta és valószínűleg azt is gondolja hogy milyen gyenge vagyok , amit persze jól tudok. Vártam még egy kicsi időt mire a szobámból kilépve őt és a nővéremet láttam , tehát nem sikerült az amit elterveztem .
- Felix! Már azt hittem hogy ne is fogsz ma kijönni a szobából .,- mondta vicces hangon a nővérem , tudom hogy ezt csak azért mondta így mert már jól ismer engem . Tudja hogy eddig azért nem jöttem ki mert nem akartam össze futni Hyungal , valószínűleg direkt tartotta itt őt.
- Remélem nem baj hogyha most velem jössz munkába !- lépet elém Hyung mire egy pillanatra le dermedtem , igen is baj . Hogy nem veszi észre hogy éppenséggel pont őt próbálom messziről kerülni. Persze nem mondhatom neki azt hogy " jaj kösz de inkább egyedül megyek , ha nem vetted volna észre éppen téged próbáltalak elkerülni ". Igaz mondjuk hogy nem mondanék neki ilyet azért fontos számomra csak ezt ő nem tudhatja .- Lehet inkább egyedül mennék , jól esne most a friss levegő.- mondtam mire a nővérem elém lépet és egy kicsit arrébb húzott , több mint semmi hogy azért húzott hátrébb hogy önmagát ne égesse majd le .
- Szépen felajánlotta hogy elvisz , másrészt azzal meg tisztában vagy hogy én egyedül sehova se engedlek , főleg nem a tegnapi után .- mondta m,aj enyhén megpöckölte fejem tetejét , a kezemet rögtön oda kaptam . Ez a nő tudja hogyan kell fájdalmat okozni másnak .- Vagyis más választásom nincs is igaz ? - kérdeztem vissza mire elmosolyodott , túlságosan jól ismerem ezt a mosolyát .
- Ahogy mondod . A gyógyszer ugye bevetted ? - kérdezte felvont szemöldökkel , csak bólintottam.- Rendben akkor menj oda és mond hogy vele mész . - mondta a nővérem majd enyhén az említett személy felé lökött .
- Elnézést az előbbi viselkedésem miatt , nem bánod ha mégis veled tartok . - kérdeztem , persze szemébe már nem mertem nézni csak ujjaimat tördeltem, és vártam a válaszát . Egy puha kezet éreztem meg sajátomon ami enyhén végig simult kezemen , arcomat rögtön elöntötte a pír . Lassan felemeltem a fejemet , azzal a gyönyörű mosollyal találtam magamat szemben .Bólintott .....
YOU ARE READING
Our destiny is connected [ Befejezett]
FanfictionA világban 3 felé ember létezik Alfák , béták és omegák. Az alfák állnak legfelül , ők ha párt választanak nem engedikel , ebben mások a béták.. A béták az omegák felet állnak ezt próbálják mindenben is tudtukra adni . Ők könnyen váltogatják a " t...