múltba

685 38 2
                                    













- Terhes vagyok !!- nyögtem ki nehezen miközben a szerelemem a lányunkal játszott. Rám nézet majd vissza Zorára majd megint rám, párszor még meg ismételte ezt .. aztán úgy pattant fel mint egy bolha. Arca olyan boldogságot tükrözőt , fejét most már arcom és hasam között mozgata. Idő közben Zora is felállt a földről majd nézte az apját , hát igen így elég hülyének látszik ..
- Ez - ez igaz ?!- kérdezte , miközben kezét óvatosan hasamra helyezte . Bologatam , se szó se beszéd hirtelen kapott fel a földről majd párszor még forgatott a magasabban . Boldog vagyok nagyon de félek , nagyon félek .
Az orvosom félt a második terhességgtől , félt hogy nem fogom se én se a gyermekem túl élni a szülést . Azt ajánlotta hogy vetesem el , rögtön nemmel válaszoltam rá és inkább másik orvos után kezdtem nézni ..










- Baj van ?! Valami nincsen rendben , igaz ?!- tett le a földre , nagyon jól ismer már engem . Félek elmondani neki tudom hogy mennyire ki fog akadni és ..
- Én - én ..- kezdtek könnyek gyűlni szemembe , nem fogom kibírni sírás nélkül ..
- Édesem , Shh ! Semmi baj , Zora menj néz egy kis Tv most kell anyával beszélnem !- mondta Hyung a lányunk bólintott de előtte elém sétált.
- Semmi baj , mama ! Szeretlek !- adott puszit arcomra majd a szobájába futott , újabb könny áradat.
- Baba , nyugodj meg ! Mond el mi történt!- törölte szárazra szemeimet Hyung..
- Az - az orvos azt mondta hogy veszélyes  ez a terhességem azt mondta nagy esély van arra hogy a szülés közben és és a gyermekünk is meghal . Hyung ... Azt mondta vetesem el a kisbabánkat !- öleltem körbe még lapos hasamat és  halk zokogásba kezdtem . Hyung erősen magához ölelt és mint egy csecsemőt próbált csitítani.












- Se neked se a gyermekünknek nem esik baja ! Itt vagyok és vigyázok rátok ! Azt ajánlom keresünk egy rendes szakembert !! Babo, minden rendben lesz ! A lényeg hogy ne stresszelj !- hajolt hasamhoz majd csókot nyomot rá .
- Bármi is legyen , ti ketten itt fogtok velünk maradni !- hajolt arcomhoz . Újra bögni kezdtem., Miért kell így ennyire , ahh hagyjuk..
- Anya..anya ...nem halhatsz meg !!- szaladt ki a szobájából Zora , hallgatozott . Egy ilyen téma nem igazán gyerekre tartozik , sajnos ezen a téren olyan mint az apjai . Kíváncsi .
- Shh , édesem ! Nem fog meghalni anya ! - emelte fel ölébe párom a lányunkat.
- Semmi baj , picur! Látod minden rendben van velem ?!- hajoltam el tőle majd  végig mutattam magamon.
- ... De amit hallottam ...- törölgette kicsi kezével szeméből a könnyeket.
















- Édeském ! Tudod nem szép dolog kihallgatni mások beszélgetéseit ! Amit apával beszéltünk... Tudod az olyan mint amikor te elmondod nekem a félelmeidet. - gondolkozott el egy kicsit Zora majd bólintott , imádom ezt az értelmes eszét.
- Mama , te is félsz dolgoktól?!- kérdezte olyan ártatlan tekintettel .
- Természetesen , és mint ahogy neked úgy nekem is szükségem van arra hogy ezt valakinek elmondjam. A legjobb ember erre a papa , tudod ő mindig mindet képes megoldani !- nevetem egy kicsit , Hyung enyhén oldalamba csipet.
- Papa !! Ne csipked mamát! Ez nem illendő!- lökte el tőlem apró kezeivel azt a hatalmasat ..
- Mama ! Papa is fél valamitől ?!- kérdezte miközben köztem és szerelmem között járt a feje , össze - vissza  elfog szédül ha így folytatja .
- Én !?? Nem félek én semmitől , édesem !- csókolt a lányunk fejére aki úgy nézet rá mint egy hősre..










Még hogy nem félsz te semmitől .. aha ..én hősöm ..















- Mit jelent az hogy anya terhes ?! -  távolodott el az ölelésből. Meg is érkezett a mindent tudni akkarom énje , kicsit tudálekos . Sokszor kezdek egyre többet azon agyalni hogy mi van amikor suliba fog kerülni.. ha ez a kárára fog válni.. Nem akkarom hogy később sérülései származanak ebből  és el forduljon tőlünk..
- Azt jelenti, pöttöm hogy itt .- mutatott szerelmem a hasamra .
- Itt már úton van a testvéred!- a lányunk  megint össze zavarodott arcal nézet ránk . Mint egy kiskutya úgy oldalra döntötte a fejét , Hyung és én úgy el röhögtűk magunkat ..
- Nővér leszel , Zora ! - simitottam puha hajaba , pár pillanattal később felpattant a földről majd ugrándozni kezdett.
- Nővér leszek , nővér leszek !!- ujjongót.

Our destiny is connected [ Befejezett]Where stories live. Discover now