Changbin szemszöge :
-Apa ! Nem akkarok oda menni ! - mondtam apámnak idegesen . Bár tudom hogy ennek semmi értelme nincs , hiszen ha az apám valamit a fejébe vesz az úgy fog történni.
-Hagyd ezt abba ! Mész és kész! - mondta apám és az asztalra vágta a kezében lévő újságot .
- Leonak így is tartozom , szóval te fogod törleszteni. Ha jól hallom már itt is vannak érted ! Nehogy szégyent hozzál rám ! Most pedig menj , tűnj el !- mondta idegesen , meghajoltam előtte majd elindultam . Kilépve a házból egy hatalmas fekete kocsit látam meg , soha nem láttam még ilyent .. ehj milyen jó is lehet vezetni ezt ..
- Igyekezz !- szólalt meg mögöttem hirtelen egy személy. Egy pillanatra hátra néztem ... Izmos férfi nézet vissza rám ... Changbin még jó hogy beveted a gyógyszert .. Ez a másik ok ami miatt nem értem apa hogy képes elküldeni.. omega ... Ez vagyok.. Tudom hogy apa jobban szereti a bátyám de mégis .. én is elő lény vagyok ......
- Ahogy belépsz vedd le rögtön a cipőd, csak akkor menj be a szobába ha szól a főnök. Ne beszélj csak mutatkoz be , a szoba jobbra a második ahol már vár rád . - mondta a magas férfi mögöttem majd be lökött a házba .
- Gyere beljebb !- szólt egy mély hang , mégis valami olyan lágy volt benne .
Gyorsan levettem a cipőm majd le poroltam a ruhámat , jobbra a második , jobbra a második. Oké megvan nagy levegőt Chang.. Beléptem a szobába és végig a talajon tartottam a szememet . Őszinte kicsit félek a szemébe nézni mert halottam már róla egykét dolgot .
- Örvendek a nevem Seo Chang-bin .- hajoltam meg mélyen..
- Emeld fel a fejedet!- mondta a mély hangú férfi mire a fejemet lassan felemeltem..Az akivel szemben találtam magamat .. elképesztően helyes . Az arca olyan különleges a csontok szépen formálják az arcát , a teste pedig elképesztően izmos. Nem bírom tovább nézni , fejemet gyorsan elforditottam .
- Előted vagyok ! Mégis miért nézel el rólam ? Néz vissza rám !- mondta a parancsoló hang és a testem már magától mozdult..
- Jól van kiskutya !- állt fel lassan a férfi majd elém sétált , figyeltem ahogy előttem megállt. Akkor se bírok szemébe nézni újra vissza vezetem a szemem a földre .
- Azt mondtam néz rám !- az államat erősen megfogta majd felemelte. Mélyen szemébe nézek , valaki hogy tud így kinézni... És az ami ammi...Hirtelen hajolt rá számra , ami ellen nem tudtam semmit se csinálni. A testem lefagyot nem reagáltam semmire , nem tudtam tenni az ellen amit csinál.
- Édes vagy !- mondta el hajolva és végig a szemembe nézett.
- Énh !!- próbáltam megszólalni de kezét szám elé helyezte.
- Nem adtam engedélyt arra hogy beszélj!- mondta elsötétült szemekkel.
- Most pedig kicsi omega ! Segítsünk neked idelent !- mondta a főnököm majd kezét az ágyékomra vezete .
- Na oldjuk meg ezt a problémát!- mondta mély hangon és tagomra markolt . Egy sohajal reagáltam erre a tettére .
- No lám . Csak nem tetszik ?- mondta és erősebben rá markolt.. Nem tudom mennyi ideig készek képes még talpon maradni ..Hirtelen lettem pihe könnyű , a főnököm felemelt a földről majd az ágyra dobot. Félek.
- Szopj le!- mondta parancsolva , ez gusztustalan.. Mégis valahogy vágyom arra hogy meg tegyem azt amit mond. Lassan felületem majd az ágy szélére másztam . Ágyékához nyúltam majd lassan meg szabadítottam a tagját az anyagtól. Úgy áll mint a .... Hogy lehet mégis ekkora ...
- Gyerünk , csináld már !- mondta és fejemet a tagjának nyomta . Lassan kezembe vettem az óriási f.szt majd számba vettem . Soha nem csináltam még ilyet, nem tudom hogy jó e az amit teszek .
- Vegyél egy mély levegőt és ereszd tövig !- mondta , mire azt tettem amit mondott.Az a hosszú vastag hús lassan eltűnt a számban , úgy érzem hogy meg fogok fulladni. Nem mertem megmozdulni , úgy érzem ez a főnökömnek nagyon nem tetszik . A fejemet megfogta , majd erősen előre és hátra kezdte mozgatni . Érzem ahogy számban egyre nagyobb lesz a tagja .. Egyre csak gyorsabban mozgatja a fejemet , érzem ahogy megfeszült majd számba élvezett .. Olyan édes íze van , olyan sok nem bírom nyeltem egyet amitől már sokkal könnyebb levegőhöz jutni...
- Ügyes vagy kiskutya!- - mondta majd hátra döntött az ágyon. Alig tudtam fel eszmélni már nem éreztem magamon a nadrágom.- Most szépen fordulj meg és a segged tartsd felém !- mondta mire félve de megtettem azt amit mondott . Elhelyezkedtem mire éreztem ahogy kezével közelebb húzott magához . F.rkát rózsámhoz nyomta ... Na jó ez nem jó ötlet biztos nem fog oda be férni ...
- Úgy látom nem kell ide síkositó , kiskutya !- mondta majd éreztem ahogy valami kemény belém nyomodot.. Lassan ollozni kezdet bennem... Vagyis csak az ujja , igaz hogy nem fáj de kellemetlen.
- Nagyon nedves vagy ! Csak nem élvezed?- kérdezte nevetve , nem tudtam válaszolni. Ujjai valamit megérintett bennem amitől szóhoz se jutottam .
- Készülj ! Holnap járni nem leszel képes!- morogta mélyen majd tagja egyre jobban belém nyomodot.- Nyugi van , kutyuli ! - mély hangjától kirázot a hideg . Tagja egyre jobban elmerült bennem , nagyon feszít... Fáj , lassan utat engedtem könnyeimnek ..
- Ne sírj , kutyuli ! Mindjárt jobb lesz !- mondta újra lágy hangon és végig simitott gerincemen . Lassan lökött egyet , rögtön eltalálta azt a pontot amitől csillagokat látok.
- Megvan !- mondta és lökései egyre gyorsabbak lettek ... Arra az egy pontra célozva .. ez az ember maga az ördög vagy az isten... Nem tudom már..
- Kutyuli !! Enged ki most !- mondta a főnököm parancsolva . Érzem ahogy az élvezet magas foka végig járja az egész testemet... Alattam az egész ágyat az élvezetem töltötte be . A főnököm erős lökései azonban nem maradtak abba ..Megint el fogok menni érzem hogy a f.rkam újra keményedik ..
- Na de kutyuli ! Már megint ?- mondta és tagomra fogott ..
- Ahh ..- szaladt fel belőlem mire megállt egy pillanatra.
- Ne adj ki más hangot csak is ezt ! - mondta én pedig azt tettem amit mondott . Minden lökésnél egyre hangosabban adtam tudtára hogy élvezzem azt amit csinál.. Nem kell már sok hogy újra elmenjek , de úgy érzem hogy neki se kell sok .. Tagja egyre jobban ereseb ...
- Énh ..- próbáltam jelezni neki ..
- Most !- mondta én pedig tettem azt amit mond ... Párat lökött rajtam majd érzem ahogy forró élvezete kitölt belülről.
- Ügyes voltál kutyuli!- mondta a főnököm majd hátam közepére csókolt.
YOU ARE READING
Our destiny is connected [ Befejezett]
FanfictionA világban 3 felé ember létezik Alfák , béták és omegák. Az alfák állnak legfelül , ők ha párt választanak nem engedikel , ebben mások a béták.. A béták az omegák felet állnak ezt próbálják mindenben is tudtukra adni . Ők könnyen váltogatják a " t...