Hatake několikrát překvapeně zamrkal, což s cizím penisem v puse vypadalo docela komicky. Opět si jej s mlasknutím nechal vyjet z úst, čímž z druhého muže vyloudil akorát nespokojené zamručení.
"Nechci být hrubý," poznamenal, prsty stále roztahuje jeho útlé a horké nitro, které jej do sebe tak nestoudně zvalo.
"Na to se vy-kašli," zavrněl hnědovlasý a několikrát lascivně zamrkal dlouhými řasami, "už jsem připravený dost. Chci tě a to mi stačí."
Šedovlasý se nějakou chvíli zdráhal, ale nakonec jen pokrčil rameny a prsty z něj vytáhl. Chystal se plivnout si do dlaně a sliny rozetřít na vlastním penisu, když se Umino z ničeho nic s ladností kočkovité šelmy narovnal, lehl si na břicho a sám jeho chloubu uvěznil v horkém sevření úst.
Kakashi překvapeně a dost hlasitě zasténal a zavrátil hlavu dozadu, jak moc mu to bylo příjemné. Tak tohle od něj tedy nečekal! Dokonale sán a kouřen druhým mužem zhluboka dýchal, snaže se nedostat infarkt. Na malý moment sklonil zrak a zadíval se na hnědovláska, jak se podepřen rukama válí na břiše a bez jakékoliv pomoci horních končetin horečně okupuje jeho přirození.
Ten výjev byl úchvatný!
Kousl se do rtu, jak jej ta podívaná neuvěřitelně rajcovala a trochu se v pokleku sehl a plácl hnědookého přes krásné, oblé polokoule. Ten jen zvedl zrak a něco s plnou pusou zachrčel. Několik okamžiků ožužlával hladký žalud, než nakonec i on nechal partnerovo péro vyklouznout z úst a široce se na něj zazubil.
"Teď to půjde líp!"
-
Kakashi už nad Irukovým odvážnějším chováním nevycházel z údivu. Opravdu by si nikdy, ani v těch nejdivočejších snech, nepomyslel, že by se jindy tak stydlivý, zdrženlivý, nevinný a submisivní hnědovlásek dokázal proměnit v tak nadrženého a chtivého muže, jakým právě teďka byl. Ne, že by mu to samozřejmě vadilo, na tuhle jeho stránku si velmi rychle zvykne, to věděl už dopředu.
Už už chtěl hnědovláska opět povalit na záda na poměrně měkký gauč, ale ani to mu nebylo umožněno, jelikož jeho dychtivý milenec jej donutil si sednout a zády se opřít o opěrku.
Iruka si na šedovlasého a stále překvapeného muže obkročmo sednul s drzým úšklebkem na rtech, který u něj nebyl vůbec obvyklý.
,,Chci si tě osedlat," zašeptal, když se sklonil k jeho uchu.
Mladý muž sáhnul za sebe a nahmatal tvrdé horké mužství svého Hokageho, aby si ho nasměroval k roztaženému a vzrušenému otvůrku, a začal na něj pomalu dosedávat. Zatínal zuby a protáčel slastně oči, když do sebe jeho tělo pojímalo každý další centimetr Kakashiho délky. Rukama se pevně držel širokých ramen a zlehka zakláněl hlavu dozadu. Cítil, jak Hokage téměř láskyplně mne jeho zadeček a nechává mu plnou vládu a kontrolu nad dosedáváním.
,,Mmh, I-Iruko," zavrněl sténavě Hatake.
Zhluboka dýchal a přimhouřenýma očima, pod kterýma se tvořily roztomilé ruměnce vzrušení, sledoval to božské tělo sedící obkročmo na něm. Jednou rukou opustil kulatou polokouli jeho zadečku, aby s ní ladně přejel k jeho vzrušenému klínu a začal ho v něm pomalu třít, aby mu tím tak způsoboval další slastná muka.
Irukovo tělo se třáslo pod všemi těmi vzrušujícími pohyby, které si způsoboval buď on sám, nebo jeho Hokage. Zatínal prsty do ramen a opatrně klouzal po naběhlém a tepajícím mužství níž a níž.
Když konečně zcela dosedl, hluboce zasténal a bez jakéhokoliv zbytečného odkladu se okamžitě rozpohyboval. Narovnal zakloněnou hlavu, kterou okamžitě sklonil, aby se mohl vrhnout na ty dva líbezné zrudlé polštářky a přivlastnit si je v dravém a vášnivém polibku. Hrál s Hatakeho jazykem divokou dechberoucí hru, vábil jej do svých vlastních úst, aby jej zároveň poté mohl drze vyhnat a nasát jeho spodní ret, přitom stále v plynulém tempu vysedával a dosedával na Kakashiho penis.
ČTEŠ
Za svitu úplňku [KakaIru, SasuNaru] ✓
FanfictionČtenářská povídka! Anime: Naruto Pár: KakaIru, SasuNaru Žánr: fantasy, romance Prostředí: ninja svět Upozornění: shounen-ai, yaoi, vulgární výrazy Obsah: Konoha se poslední měsíce potýká s nepříjemnou situací, která má za následek úhyn již několika...