Розділ 4 | Напад

14 2 0
                                    

- На нас напали. - нарешті сказав Кривоніг. - Ялиновий Клан.
В зелених очах Синьозорої з'явилися іскорки люті. Воєвода глянув на провідницю і чекав наказів. До табору залетів коричневий кіт. Його біла грудка була заляпана кров'ю, а бік був роздертий.
- Вони йдуть. - нявкнув вояк.
Ночелапка принюхадася і почула запахи інших котів. Це буде її перша битва.
До табору залетіли Ялинові коти. Ночелапка інстинктно ухилилася від сірого кота. По розмірам можна було вгадати, що це новак. Кицька оцінила відстань і уважно слідкувала за очами новака. Сірошубий котик стрибнув і хотів збити Ночелапку з ніг, але чорна новачка встигла перекотитися на бік і вдарила кота задніми лапами. Новак поволі відійшов в бік, але через декілька секунд він зашипів і стрибнув. Кіт витягнув перед собою передні лапи. Ночелапка встала на задні лапи і відбила його удар. Ялиновий кіт плюхнувся на бік, але одразу ж встав. У цей момент чорношуба новачка стрибнула на спину ворогу і вчепилася зубами в шию кота. Він завив від болі і легко скинув із себе кішку. Ночелапка намагалася встати на лапи, але впала на бік. Поки новачка вставала, сірий кіт стрибнув на неї і поклав на лопатки. Новак зімкнув щелепи на її шиї, а кігтями шматував плече.
Ночелапка розслабилася. Кіт, напевно, знав цей прийом, тому не відпускав кішку, але пом'якшив хватку. У цей час, Крутостриб вдарив в бік сірого новака. Новак перестрибнув кота, а той намагався зачепити його живіт. Світлий котик впився іклами в задню лапу вояка, поки той повертався. Ночелапка провела кігтями по боку світло-сірого кота і він відпустив Крутостриба. Кицька глянула на Вогнелапа, який крутився навколо вдвічі більшого за нього вояка.
Сіренький новак побачив як його побратими тікають. Він подався за ними. Смерковий Клан виграв бій!
Ночелапка подивилася на Тонкохвістку, яка лікувала котів. Медикицька підійшла до чорної новачки.
- Житимеш. - нявкнула кицька і почала намазувати якісь трави на рани кицьки. Новачка побачила Синьозору, яка схилилася над тілом Кедросмуга. Він був мертвий.
Коли Тонкохвістка закінчила, Ночелапка підійшла до вояка. Хоч вона і не сильно його знала, але його смерть була трагічною. Новачка лизнула смугастого вояка і пішла до кубла. Вона не могла дивитися на трупи та ранених вояків.

***

Наступнього дня, була пасмурна погода. Ночелапка підійшла до кагату свіжини і взяла жирного голуба. Чорношуба новачка побачила Вогнелапа біля куща ожини, який тільки закінчив свою трапезу. Кішка сіля біля друга і замуркотіла. Новаки схилили голови перед чорним вояком, який йшов до ясел. Вогнелап здивовано провів поглядом кота.
- Чого Гілкохвостий пішов до ясел? - спитав полум'яний котик.
- Він буде батьком дітей Воронокігтої. - нявкнула Ночелапка і проковтнула останній шматок. Коли новачка встала, її покликав Крутостриб.
- Ночелапко, - нявкнув він, коли кицька підійшла. - Сьогодні ми йдемо на тренування.
Ночелапка сильно зраділа. Її перше тренування!
Крутостриб вийшов з ялівцевого тунелю з табору. Вони проминули Неболом, найвище дерево у лісі, і порямували до невеличкої галявини, де тренувалися всі новаки. Сірий вояк повернувся до новачки.
- Нападай. - нявкнув кіт.
- Але ж, - здивувалась кицька. - Я не вчила ніяких бойових прийомів.
- Я бачив як ти билася. І хочу перевірити.
Ночелапка стрибнула до лап Крутостриба, намагаючись збити його, але вояк перкотився на бік і лягнув новачку задніми лапами. Чорношуба кицька приземлилася на лапи, але кіт вже встиг прикласти її до землі. Новачка обм'якла тілом і Крутостриб відпустив кішку. Він збирався уже щось сказати і повернувся спиною, але Ночелапка стрибнула йому на спину. Вона міцно зачепилася та надавила на плечі наставнику. Крутостриб трохи втратив рівновагу, але намагався скинути новачку. Поки він ще не впав, Ночелапка прочесала йому задніми лапами спину.
Крутостриб прижався до землі і коли новачка послабила хватку, він стрибнув. Кішка відлетіла і плюхнулася на бік. Сірий кіт спіймав нагоду і поклав кицьку на лопатки.
- Ти чудово б'єшся, як на новака. - нявкнув Крутостриб і відпустив новачку. - На наступному тренуванні я повчу тебе полювати, бо б'єшся ти добре.
Коти попрямували до табору.

Хованки в темрявіWhere stories live. Discover now