- Кігтезір хоче взяти слово. - голосно оголосив Дубозір.
Широкоплечий кіт вийшов наперед. Інші провідники були кошенятами порівняно з ним. Кігтезір оглянув котів і нарешті мовив:
- Як ви вже помітили, нашої воєводи Рудоногої сьогодні немає. - гаркнув він. Ночелапка і не помітила, що Ялинової воєводи немає. - Недавно, вона народила кошеня.
- І ти батько її кошеня, Кігтезоре? - спитав якийсь кіт.
Провідник терпляче кивнув.
- І поки Рудоногої не буде, її замінятиме Каменегрив. - оголосив він. На ім'я повернувся великий сірий кіт.
Ночелапці почало ставати нудно і вона почала розглядати інших котів. Новачка угледіла Блисколапа і Дубокігтя. Чорний новак угледів її і посміхнувся. Ночелапка одразу відвернулася і стала далі слухати провідників. Тим часом говорив Бурезір:
- На нашій території почали літати орли і нам це не подобається. - заявив він. - Вони можуть вкрасти кошенят.
- І здобич. - вставив Бджолокіготь. Ночелапка давно не чула воєводу.
Раптом, з верхівки долинув скрик. Усі коти повернулися. У місячному сяйві модна було помітити великого птаха. То був орел. Хижак кинувся на котів. Вояки одразу почали захищати інших, але Кігтезір вже стояв над трупом птахи і гордо випинав груди.
- Ця здобич - Ялинового Клану! - голосно оголосив він.
Ніхто сперечатися не став, бо все ж таки, це провідник Ялиноклану його вбив.
- Вони ще прилетять! Треба йти до таборів, поки ще не пізно! - крикнув якийсь старійшина Снігового Клану. - І тим паче вже світанок.
Ночелапка глянула в небо. Жовтогарячі промені сонця вже розтинали синє небо. Як вже світає? Або вони довго були на Зборищі, або пізно почали. Новачка склонялася до другого варіанту.
Тут її в плече штурхнула Срібнолапка. Синьозора вже зібрала котів і чекали лише її. Чорна кішка приєдналася до Смеркового Клану і вони рушили до табору.
По дорозі, до Ночелапки підбігла Барвистолапка.
- А ти бачила, як в кагаті мало здобичі? - спитала черепахова кішка.
- Ти пропонуєш пополювати?
- Так. Тільки ми вдвох.
- Але...
- Ми швидко! - нявкнула Барвистолапка. - Ніхто і не помітить. І ми ж це робимо для Клану.
Новачка переконала Ночелапку. Вони пішли на кінець групи і коли всі відвернулися, шмигнули в кущі.***
- Що там в тебе? - гукнула Ночелапка до Барвистолапки. Чорна новачка спіймала дві білки і горлицю. Коли показалася Барвистолапка, то у неї в зубах було дві величезні миші.
- Думаю, ми можемо повертатися. - сказала Ночелапка. Барвиста киця кивнула і вони розвернулися. Аж раптом Ночелапка почула крики.
- Стій! Ти це чуєш? - спитала вона.
Барвистолапка прислухалася.
- Крики? Хтось в біді! Ходімо допоможемо!
- Але це вже буде територія Ялинового Клану! - попередила чорна новачка, але трьохкольорова кішка вже стрибнула в кущі. Ночелапці не було більше варіантів, як податися за нею.
Пробиратися крізь чагарники було не легко, але треба було допомогти. Новачка, пробираючись крізь кущ, побачила біло-рудо-коричневу шубку подруги.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Хованки в темряві
Fiksi PenggemarФанфик за мотивами книг «Коти-Вояки» на українській Нічка народжується в Смерковому Клані у вояків Квіткошубки та Чорнопляма. Але кицька ще не знала, ким їй прийдеться стати... З чим їй з друзями доведеться зіткнутися... Що за ворог, який ховається...