Розділ 13 | Нове Зборище

15 1 0
                                    

У пригоді з Двоногами нічого не сталося. Коти пішли перевіряти чи є щось небезпечне, але нічого не знайшли, окрім декількох коней, які були прив'язані. Смеркові коти повернулися до Клану з гарною вісткою і вирішили поки-що не розповідати іншим Кланам про Двоногів-фермерів (так їх назвала Срібнолапка).

                                ***

Ночелапка дуже раділа, бо сьогодні було Зборище. Новачка цілий день тренувалася з Крутострибом. Наставник наказав їй полювати біля угідь Двоногів, Зміїної Галявини та Каньйону Духів. Більше всього здобичі було біля угідь Двоногів.
Ночелапка повернулася з повним ротом свіжини, за що отримала похвалу від Синьозорої. Кішка повернулася до табору лише після сонцепіку.
Каролапа і Срібнолапки не було в таборі і Барвистолапка повідомила, що вони пішли в патруль з Бурекрилом та Тигросердом. Незабаром, до новацького кубла прийшов Шулікокіготь і наказав Барвистолапці піти з ним на тренування.
Ночелапка залишилася сама. Новачка швидко прикінчила маленьку землерийку і лягла поспати. Та раптом до кубла зайшов рудий новак.
- Ходімо. - кинув Вогнелап і також швидко покинув кубло. Ночелапці не залишалося вибору і вона попрямувала за другом.
Вони пішли в глуб лісу. Ночелапка була тут лише раз, коли полювала біля Зміїної Галявини. Вогнелап зупинився біля великого дерева. Воно було незвичне: кора дерева була біла, а листя темно-жовте.
- Вогнелапе, де ти це знайшов? - спитала чорна кішка. Вона далі з цікавістю розглядала дерево.
- Ми з Каролапом посперечалися і він заклався, що я не зможу вбити велику гадюку. Ось я і пішов до Зміїної Галявини. А по дорозі натрапив на це.
- Дивно, коли я шла до Скель, то не бачила цього дерева. - нявкнула Ночелапка.
- А ти бачила, як воно виблискує? Це ще був не сонцепік і сонце світило прямо на дерево. - промурмотів Вогнелап.
Новак раптом став у стійку. Ночелапка теж почула запах кота і шорох в кущах. Але вона махнула хвостом Вогнелапу. Темно-рудий новак здивовано глянув на подругу, але через декілька митей з кущів вилізла Срібнолапка.
- А, це ти, - втягнув кігті кіт.
- Ну а хто ж іщ... Ого! - кицька глянула на срібно-золоте дерево, яке знайшли новаки.
- Це я знайшов. - випнув груди Вогнелап.
- У тебе доволі гарний зір, Вогнелапе.
З кущів показалася смугаста голова Каролапа. За ним вилізла і Барвистолапка. Кішечка теж глянула на дерево, а потім подивилася в далину.

 Кішечка теж глянула на дерево, а потім подивилася в далину

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.
Хованки в темрявіWhere stories live. Discover now