UZUN ZAMAN SONRA MERHABA!
××××××××××××××××××××
Batu koşarak yanıma geldi ve yattı. Yeni uyandığım için birçok şeyi idrak edemiyordum. Kapı açıldığında Batu iyice boynuma gömüldü. "Babam geldi."
Gözlerimi kapattım ve Batu'ya sarıldım. "Babam ayağına bana sarılıyorsun ha?"
"Sen sanki bir şey yapmıyorsun."
Kıkırdayınca dudaklarım yana kıvrıldı. Adım sesleri gittikçe yaklaşıyordu. "Oho bunlar daha uyanmamış... Maşallah maşallah pek yakışıyorlar."
Kendimi gülmemek için zor tutarken, Batu'nun hafifçe kıkırdadığını duydum. Böyle yapmaya devam ederse kahkaha atacaktım.
"Neyse uyuyun bakalım." Uzaklaşarak merdivenleri çıktı ve bizim dün girdiğimiz odaya girdi. Batu'nun omzuna vurduğumda mırıldanmaya başladı. "Batu kalk hadi."
"Boş ver uyu, benim uykum var." Beni daha da kendine çektikten sonra derin nefes aldı. "Batu kalk, öleceğim... Nefes alamıyorum."
"Sana bir şey olmaz. Maşallahın var." Kollarını üzerimden çekmeye çalışıyordum ama daha da sıkıyordu. "Batu bırak. Bak çığlık atarım, baban sana kızar."
"Karıma sarılıyorum bir şey demez." Göz devirerek bende ona sarıldım. "Peki uyuyalım."
Birkaç dakika gözlerimi kapattım. Açtığımdaysa Batu gülümseyerek bana bakıyordu. "Ne var, niye öyle bakıyorsun?"
"Sen de bana sarılmaya ne meraklımışsın." Ağzımı açarak omzuna sert bir şekilde vurdum. "Sen bana sarılıyorsun, ben sana bir şey diyor muyum lan!?"
"Ne bağrıyorsun deli!?" Kaşlarımı çatarak kollarından kurtuldum. Tam kalkacakken geri çekince üzerine boylu boyunca serildim. "Ya manyak mısın!? Bırak beni."
Belimdeki ellerini biraz olsun gevşetmedi. "Baban görecek, yanlış anlayacak."
"Neyi yanlış anlayacak? Karımsın ya sen benim."
"Hay senin karına başlatma!..." Daha da bağıracakken elini ağzıma koydu ve sırtımı koltukla buluşturup üzerime uzandı. "Sus."
"Son konoş, noyo hop bön susoyorum. Çek şu elono." Ben konuşurken o gülüyordu. Ağzına çarptığım.
Elini çekip başını boynuma götürdü. Derin nefes alınca gülmeye başladım. "Batu çekil, lütfen." Gülmeye devam ederken birden dudakları tenime değdi. Öpmüyordu ama değiyordu.
Kalbim hızlanırken, nefes alış-verişlerim de hızlandı. Gözlerimi kapattığım an boynuma küçük bir öpücük kondurdu. Belki onu seviyordum, ama o başka bir kızla beraberdi ve ikimizi aynı anda kullanamazdı.
Gözlerimi açıp ellerimi göğsüne koydum, üzerimden ittirip ayağa kalktım ve hızla merdivenleri çıktım. Odaya girdiğimde kapıya yaslanarak elimi, öptüğü yere koydum.
"Hem anlaşma diyor, hem öpüyor." Banyoya giderek işlerimi hallettim. Oradan çıkarak bavulun yanına gittim ve üzerimi değiştirdim. Etraftaki eşyaları da bavullara yerleştirdikten sonra yatağa oturdum.
Kapı çaldığında derin nefes aldım. "Gel." Batu içeri girerek yanıma oturdu ve bana döndü. "Özür dilerim. Ben bir an... Kendimi tutamadım."
"Hah! Bıraksam işin sonunu yatakta bitereceksin yani!?"
"Belki de." Sırıtınca fazlasıyla utanmıştım. "Şaka yapıyorum. O şey hiçbir zaman olmayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|•| KADERİM |•|
ChickLitHer şey babamın borçlarıyla başladı. Beni ilgilendirmeyen borçlar, benim hayatımı değiştirdi. Tanımadığım biriyle aynı çatı altında, aynı oda da kalmama sebep oldu. Ama bunları babamın zoruyla değil, kendi isteğimle, sırf babam bi daha üzülmesin di...