K/14

2.2K 139 80
                                    

Sellaammm!

"Ooo yenge hanım! Bu Batu seni hak ediyor mu be!?"

Üzerimdekilerden dolayı kapının arkasına geçtim ve başımı çıkardım. "Ne işin var senin burada!? Ne yengesi?"

"Ben Batu'nun kuzeniyim... Buralardan geçiyordum da, bi' uğrayıp tebrik edeyim dedim."

"İyi bok yedin! Şimdi git!"

Dudağının bir kenarı kıvrıldı ve merdivenleri inmek için arkasını döndü. "Görüşürüz, YENGE."

Sokak kapısından da çıkınca kapıyı kapatıp arkama yasladım. "Bu piç Uğur, benimkinin kuzeni miymiş?"

Of çekerek merdivenleri çıktım. Odaya girer girmez komidinin üzerinden telefonu alıp Doğa'yı aradım. "Efendim turuncu meleğim!?"

"N'apıyorsun?"

"Yatıyordum."

"Nasıl ya? Halam seni şimdiye kaldırmıştı?"

"Annemler çarşıya gitti. Annen ve öbür annenle birlikte. Senin haberin yok mu?"

"Yoo... Ne işler çeviriyor bu kadınlar ya?"

"Kim bilir, neler neler!? Bi' bokluk çıkmasa bari."

"Hadi inşallah... Neyse ben seni ondan aramadım."

"Neye aradın?"

Makyaj aynasının çekmecesinden siyah bir toka çıkarıp bileğime taktım ve aşağı inmek için odadan çıktım. "Bu piç Uğur var ya..."

"EEE! N'OLMUŞ ONA!?"

"Ya Doğa! Kulağımı patlattın... Evet nerede kalmıştık?"

"Piç Uğur."

"Heh! Batu'nun kuzeniymiş o. Daha demin eve geldi."

"SONRA N'OLDU!? BATU NE YAPTI!?"

"Bağırma be! Batu evde değildi, namaza gitti."

"İmanlı eniştem... Eee Uğur?"

Mutfağa girip tezgaha yaslandım. "Buralardan geçiyormuş da, bi' uğrayayım demiş."

"BOK SURAT!" Kahkaha atarak tezgahtan ayrıldım.

"Ben kapatıyorum işim var."

"Ne işiymiş, o? Enişteme hazırlık mı yapıyorsun?"

"He Doğa, eniştene hazırlık yapıyorum... Görüşürüz."

"Görüşürüz, bebeğim!"

Sude'den de bahsederdim ama, ne onun ne de benim sinirlenmemi istemiyordum. Gülerek telefonu kapatıp şarkı açtım. Öyle hüzünlü bir şey de değil ha, oynak.

Önce baştan sağma bi' topuz yapıp işime koyuldum. Kullanacağım malzemelerin hepsini tezgaha çıkarıp mikseri prize taktım ve karıştırmaya başladım. O ara şarkıya ayak uydurmaya çalışıp oynuyordum da.

Acaba bu Sude bir şey yapabilir mi? Yok ya, yapmaz. Yapamaz. Yapar mı? O salak ne yapabilir ki?

Ya Uğur, bu nereden çıktı şimdi? Batu, Sude'yle kuzenim çıkmış demişti! Vay piç!

Tüm karıştırdığım malzemeleri kek kalıbına döküp fırını ayarladıktan sonra, pişmesi için bıraktım. Başım ağrıdığı için şarkıyı kapattım. Arkamı döner dönmez sandalyeye oturmuş, dirseğini masaya dayayıp başını da eline yaslamış Batu'yu görünce çığlık attım.

|•| KADERİM |•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin