K/13

2.2K 126 56
                                    

Seelllaaammm

Başlayalım o zaman...

_______________________

"Siktir git!" Batu sinirli çıkışınca hıçkırık sesleri duyuldu. "A-ama ben... S-seni seviyorum."

"Sude, git. Bir daha da çevremde dolaşma."

"Kim o, orospu!?.."

"Düzgün konuş!"

Dayanamayarak dışarı çıktım. Sude beni gördüğünde gözlerini kocaman açtı. "Senn..." Batu kapıyı üzerine kapatacakken elini tutup engelledim.

"Sen, kime orospu diyorsun be!?"

Birkaç saniye öylece bakarken yüzünde muzip bi' ifade oluştu. "Sana."

Siniri iliklerime kadar hissediyordum. Üzerine yürüyecekken Batu kollarını belime sardı ve geriye doğru çekti. "Mira, sakin olur musun!?"

"OLAMAM!"

Sude yerinde irkilerek biraz geri gitti. Batu belimi daha da sıkı sararken, ben ilerlemeye zorluyordum. Sinirden gözlerim dolmuştu bile. "BIRAK, BATU!"

Batu bırakmayınca Sude kahkaha atmaya başladı. "Çok komik görünüyorsun."

"BATU!"

Sude merdivenlerden inerek son bir kez bize baktı. "Hiç mutlu olamayacaksınız... Sizi o kadar çok üzeceğim ki, kendinizi toparlayamayacaksınız."

"YA SEN KİMSİN BE!?"

Batu zar zor kapıyı kapatarak önüme geçti ve ellerini yanaklarıma koydu. "Sakin ol."

Gözlerimden yavaş yavaş yaşlar akıyordu. Neden mi? Onu dövemediğim için, gözlerini oyamadığım için, dişlerini kıramadığım için, saç tellerini tek tek yolamadığım için...

Ellerimi ellerinin üzerine koyarak çektim ve hızla merdivenleri çıkıp odaya girdim. Arkamdan geldiği için hiç beklemeden de banyoya geçtim. Kapıyı kilitleyerek arkama yaslandım.

Birkaç saniye sonra kapı çaldı. "Mira, aç kapıyı." Yavaş hareketlerle parmağımdaki alyansı çıkarıp lavabo aynasının önüne koydum ve üzerimdekileri çıkararak duşakabine girdim. Suyun soğuk olup olmaması pekte umrumda olmadı. Sadece sinirimin başımdan aşağı akan sular gibi gitmesini istiyordum.

Ellerimi saçlarımın arasına sokarak hızla çektim. O kadar sinirliydim ki, kendime zarar versem bile umrumda olmazdı. Hıçkırık seslerim banyo da yankılanırken kapı bir kez daha çaldı. "Mira, aç kapıyı! Kırarım lan!"

"Batu, siktir git! O Sude kaşarını bana dövdürtmedin, senin ağzına sıçacağım! BÜTÜN HINCIMI SENDEN ÇIKARTACAĞIM!"

"Tamam sen oradan bir çık, sonra istediğini yaparsın."

"SAKIN BİR YERE GİDEYİM, DEME!"

"Gidemiyorum zaten, korkudan dizlerimin bağı çözüldü. Sen, beni çiğ çiğ yersin."

"TABİİ YİYECEĞİM, BIRAKSAYDIN O ZAMAN SANA BİR ŞEY OLMAZDI!"

"Ağlama artık, bağırma da boğazın acır sonra."

"SANA NE!? BENİM BOĞAZIM DEĞİL Mİ, SANA NE!?"

"Güzelim, bağırma."

"Bana güzelim, deme!" Sesim biraz daha kısık çıkmıştı. Çünkü bana öyle demesi hoşuma gidiyordu ki, kim olsa onun da giderdi.

"Sana inadıma, diyeceğim!"

"Sen şuna, söylemek istiyorum, desene!"

"Aynen, öyle. Çabuk çık, bekliyorum seni." Ne dedi, o? Aynen, öyle, mi dedi? Yok canım.

|•| KADERİM |•|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin