16.Cosmarul

372 13 0
                                    

Pentru ca era seara,cum am ajuns in camera ne-am culcat.Pe la ora 4 dimineata ma trezesc pentru ca imi era sete,asa ca ma duc sa imi iau un pahar cu apa.Cand ma intorc il aud pe Zander tipand in somn.

-Laylaaaa!urla el si se trezeste speriat din cosmar.

M-am panicat asa de tare incat am scapat paharul din mana si am fugit la el.Nu mi-a pasat ca am spart paharul.Ma interesa doar Zander.

-Hey,Zander.Sunt aici.Ai avut un cosmar..

Cand ma vede nu zice nimic,doar ma ia in brate si ma strange foarte tare,timp de vreo 2 minute.

-Zander..esti bine?M-ai speriat foarte tare...

-Da,sunt bine.Am avut un cosmar..sau o viziune..parea foarte real..am crezut ca te-am pierdut..

-Sunt aici.Nu m-ai pierdut si nici nu o sa ma pierzi.spun si ii iau capul in palme.

I-am oferit un pupic pe frunte si l-am mai imbratisat odata.Nu stiam ca demonii pot fi sensibili,dar cred ca eu l-am schimbat pe Zander.In preajma mea era alt om..demon mai exact.

Dupa ce am stat imbratisati timp de vreo 5 minute,eu rup tacerea si il intreb:

-Zander..ce ai visat?Sau ce ai vazut..a fost o viziune?

-Nu stiu nici eu ce a fost..nu cred ca vrei sa stii ce am visat..mai bine nu iti spun.

-Zander,nu ma sperie nimic..oricum te am pe tine si ma aperi mereu.Asta imi este de ajuns incat sa ma simt in siguranta.spun zambindu-i.

-Bine.O sa iti zic.Am visat,dar parea foarte real...parintii mei venisera aici dupa...tine!

-Dupa mine?Ce le-am facut eu lor?

-Au aflat ca esti inger Layla,ei nu stiu asta...ei m-au trimis aici crezand ca esti un om..iar eu te voi omori si gata.Dar nu e asa...eu chiar tin la tine Layla!Nu ii pot lasa sa iti faca vreun rau.

-Dar...te pot rani pe tine.Nu as vrea sa patesti ceva!strig speriata.Daca tot ce ai visat este real?

-Te voi salva Layla.Nu iti vor putea face nimic atata timp cat eu sunt aici.Daca totul este adevarat...te voi apara cu pretul vietii mele.

-Dar,Zander...

M-a luat in brate si m-a strans tare.M-a strans atat de tare incat imbratisarea aia a insemnat cat 100 de cuvinte.Adormisem in bratele lui.Am dormit imbratisati pana pe la 10 cand el m-a trezit jucandu-se cu parul meu.

-Neata scumpete mica.Ai dormit bine?

-Z..Zander..noi am dormit...impreuna?spun balbaindu-ma socata.

-Da.Calmeaza-te,nu e nimic rau.Oricum suntem suflete pereche.

-Da stiu dar..

Nu apuc sa termin propozitia pentru ca Zander imi ia fata in palme si imi zice.

-Nu te mai stresa atata papusa.

-B..bine.

-Iar te-ai inrosit.spune el razand.

Imi ofera iarasi clasicul lui pupic pe frunte si ma intreaba:

-Acum esti mai bine?

-D..da.

Dupa alte 10 minute in care am stat imbratisati mi-am ridicat capul de pe pieptul lui si i-am zis increzatoare:

-Astazi vreau sa imi descopar si cealalta putere.In fiecare zi vreau sa avem cate un antrenament.

-Bine sefa.Asa facem.Dute si pregateste-te,eu te astept in curte.Azi te voi invata sa opresti timpul.

Love Between A Demon And An Angel Is Possible TooUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum