18.Marturisirea

339 14 0
                                    

Dimineata m-am trezit cu chef de realizat lucruri noi.Mi-am facut rutina de dimineata si m-am schimbat in haine pentru sport.Zander inca dormea si stiam ca o sa se supere daca nu il trezesc asa ca m-am dus incet inspre el cu gandul de al trezi.

-Zander,trezeste-te.spun in soapta.

Liniste..inca dormea.Credeam ca va fi mai usor..

-Zand...

Nu am mai apucat sa termin propozitia pentru ca ma apucase de mana si ma trasese langa el.M-a luat in brate si si-a ingropat fata in parul meu.

-Zander...ce faci?

-Ce ti se pare ca fac?Incerc sa dorm,asa ca taci si culcate inapoi.

Si uite asa am adormit amandoi imbratisati...zici ca eram un cuplu...chiar imi placea sa stam asa..

Cand m-am trezit m-am dat incet jos din pat dar Zander m-a tras inapoi.

-Unde crezi ca pleci papusa?spune Zander somnoros.

-Vreau sa ma antrenez..imi permiti?

-Hm...nope!

-Zaaaander...te roooog.

-Aoleu bine sefa.Gata te las.Dute si fa ce vrei.

-Bine.Multumesc.spun si ii ofer un pupic pe frunte.

Dupa acel pupic parea mai bucuros..a adormit zambind.

Am iesit afara si am facut putin sport si am mai exersat oprirea timpului si lumina.Cand vroiam sa plec inapoi la Zander,Lexy vine la mine.

-Unde crezi ca pleci papuso?spune Lexy aroganta.

-Lexy,lasa-ma sa plec.spun calma.

-Hm..neaaah..nu am chef de asta.Asculta aici ingerasule,nu ma intereseaza cat de puternica esti.Sa iti intre bine in cap:Eu sunt cea mai puternica de aici iar Zander e AL MEU!

-B..bine...

-Nu sunt al tau fato.Tu te auzi ce spui?spune Zander din spatele meu.Cred ca ajunsese zburand acolo,pentru ca pe jos trebuia sa treaca de Lexy.

Dupa ce a terminat de spus asta,se apropie de mine si ma ia in brate de la spate...sincera sa fiu,imi placea cand facea asta..

-Eu sunt al ei!spune Zander uitandu-se in ochii mei.

Nu mai aveam cuvinte..el spusese asta?Visez cumva?

-Ugh!spune Lexy si pleaca suparata.

-Ti-a mai zis si altceva?

-Nu,nu ma lasa sa plec...ai auzit ce a zis..

-Eu sunt al tau scumpo.Stai calma,nu te parasesc..te plac Layla!

-Cumva ai zis ca tu ma..placi?

-Da,ai auzit bine.

-Si...si eu te..plac Zander.

Dupa asta am facut contact vizual si am ramas blocati ceva timp.M-a luat in brate si m-a pupat pe obraz...cred ca asta era inceputul unei relatii..unei povesti de dragoste dintre un inger si un demon.Cred ca Zander avea dreptate..noi putem face imposibilul posibil.

Si iubirea dintre un demon si un inger este posibila!




Love Between A Demon And An Angel Is Possible TooUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum