29.Povestea lui Lexy

285 9 0
                                    

I-am lasat un bilet lui Lexy pe usa camerei ei,in care ii spuneam ca o astept la mine in camera sa vorbim.Lucrul pe care nu il stiam,era ca si Zander va fi acolo.Oricum,macar asa o sa imi spuna amandoi adevarul.

Cand am intrat in camera,Zander dormea.M-am pus pe pat si mi-am asteptat pasnica sora.Poate o sa reusim sa fim prietene bune..avand in vedere ca avem aceeasi mama.

Lexy a intrat in camera si s-a asezat langa Zander.

-Despre ce vrei sa vorbim,ingeras?spune ea aroganta.

-Lexy,am aflat tot.Stiu de ce te comporti asa cu mine.Stiu ca suntem surori si ca avem aceeasi mama.Iti stiu toata povestea.

-Nu,tu nu stii nimic!tipa ea.

Zander se trezeste si se uita nedumerit la noi 2.

-Layla,Lexy?Ce se intampla aici?spune el somnoros.

-Nimic iubire.spune Lexy si il saruta.

Ugh,imaginea asta ma afecta,asa ca mi-am intors capul intr-o parte.Lexy observa asa ca imi spune:

-Trebuie sa accepti ca Zander e al meu,surioara.

-Mda,bine..cum zici tu.spun eu ignorand-o total.

-Apropo,despre povestea mea...tatal meu este un om de care mama...noastra..s-a idragostit aici.A crezut ca nu o sa am puteri si ca o sa imi petrec viata ca un om normal,dar nu a fost asa.Datorita mamei noastre am puterile astea.Si ma bucur pentru asta..mi-a povestit ca mai am o sora care este inger si este fiica ei si a lui Zeus.Asta m-a afectat destul de tare..esti mult mai puternica ca si mine..iar ura m-a cuprins din cauza asta..

-Dar mama noastra ce zeita este?Nu mi-a spus asta..

-Este Afrodita..din cauza asta suntem asa frumoase amandoua.spune aceasta razand.

Incepem sa radem amandoua.Am mai discutat despre vietile noastre,despre copilariile noastre si multe altele.Nu pare atat de rea..a cuprins-o gelozia...

Inainte ca aceasta sa plece,il saruta pe Zander.Despre relatia lor nu am vorbit..o sa il intreb pe Zander cand ma intorc de la fete.O sa le povestesc si lor tot.

-Cred ca este ranita..spune Naty.

-E doar trista..spune Rebeca.

-Sufera..spune Malia.

-La toate variantele astea m-am gandit si eu..a vorbit foarte frumos cu mine,am ras..inafara de faptul ca e cu Zander..ea este o fata foarte draguta,dar distrusa pe interior.

-Cred ca vrea sa te faca si pe tine sa treci prin ce a trecut ea..spune Malia.

-Din cauza asta este cu Zander.spune Naty.

-Da,aveti dreptate..spun eu.

-Eu zic sa nu te apropii prea mult de ea..cine stie ce pune la cale.spune Rebeca.

-Dupa cum o stim noi pe Lexy..nu se poarta asa frumos cu nimeni..spune Naty.

-Bine,o sa incerc sa stau departe de ea..acum ma duc sa vorbesc cu Zander in legatura cu el si Lexy.

-Uita-te daca este ceva schimbat la el.striga Malia in urma mea.

Asa o sa si fac.Zander nu ar sta cu Lexy..ceva se intampla..

Love Between A Demon And An Angel Is Possible TooUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum